Jak mít krásnou a svěží pleť?

by - čtvrtek, srpna 17, 2017

Čistá a bezchybná pleť byla vždy symbolem krásy. Příroda však jen málokomu nadělila dokonalou pleť, o kterou se nemusí starat. A mě to tedy nevadí, protože bych se asi nudila, kdybych se o pleť nemusela vůbec starat. A protože já patřím do té skupiny méně šťastných, tak tu pro nás je značka Clean & Clear. Značka se zaměřila především na hloubkovou péči o pleť a problémy s akné.
Produktové portfolio zahrnuje několik pečujících řad určených na hloubkové čištění, dočištění a tonizaci, péči proti černým tečkám, péči pro zmatnění pleti a péči pro rozjasnění pleti. Čistící přípravky odstraňují nečistoty, mastnotu, make-up i odumřelé kožní buňky hluboko v pórech a obsahují látku, která pomáhá předcházet problémům s akné.
Mohla bych vám vypsat spoustu masek, peelingů, čističů obličeje a tak dále. Žádná se mi ale neosvědčila tolik, jako tahle od značky Clean & Clear.

V první řadě mě baví velikost. Tuba obsahuje 150 ml pleťové masky, což je celkem dost, protože maska vydrží poměrně dlouho, když ji budete používat 2 - 3x týdně. - to podle mě úplně stačí, ale samozřejmě, že dle každého potřeby.
Tuhle masku jsem si velmi oblíbila a dávám si jí strašně ráda, protože vím, že díky ní budu mít zase krásnou a jemnou pleť. Maska není slupovací, normálně ji nanesete, rozetřete a po 15ti minutách ji jen smyjete vodou. Já to tedy dělám tak, že si vezmu navlhčený odličovací ubrousek a nejdříve přebytečnou masku setřu a až poté opláchnu obličej.
Víte, co mě baví nejvíce? Ta její vůně a příjemná svěžest, kterou cítím na obličeji. Já ten svěží pocit nedokážu popsat, ale je to něco, jako kdybyste měli pálivé žvýkačky na obličeji.☺Tohle popisování mi moc nejde. Spíše to musíte vyzkoušet, abyste ten skvělý a příjemný pocit zažili.
Konzistence je příjemná, nelepí, krásně se nanáší a roztírá. Víte co, tahle maska je prostě boží a pokaždé díky ní mám super pleť. Jemnou, hladkou a svěží. Stála myslím nějakých 90 Kč, což je opravdu dobrá cena a dobrý výsledek + je to 150 ml. Seženete ji v drogeriích a nebo na eshopech jako je třeba Notino.cz 
Jakou masku používáte vy?

You May Also Like

2 comments