Jaká je voňavka Guess?

by - pondělí, srpna 14, 2017

Ahoj krásky, dříve, než vám tu začnu povídat o tom, jak je tahle voňavka skvělá, tak bych vám nejdříve chtěla představit značku. (kdyby někdo nevěděl)
Guess je americká módní značka, která je známá především svými oděvy vyznačující se vysokou kvalitou, silným slovem v určování trendů a kreativním marketingem. Neméně úspěšné jsou ale i módní doplňky, hodinky a šperky a v neposlední řadě parfémy.
První parfém uvedla značka Guess na trh v 80. letech ve spolupráci s Revlonem, později začala spolupracovat s Coty. Parfémy Guess jsou vytvářeny ve spolupráci s návrháři vůní jako Honorine Blanc, Claudette Belnavis či Ellen Molner. Značka Guess, působící dnes ve více než 80 zemích světa, se vyznačuje kombinací lásky k americkému západu s evropskou senzitivností a je symbolem mladistvého, sexy a dobrodružného životního stylu.
Když to shrnu od začátku, na voňavku jsem narazila u jedné slečny na blogu a moc ji vychvalovala. Právě popisovala vůni, co vše z ní jde cítit a říkala jsem si, sakra, to je přímo pro mě. Navíc se mi strašně moc líbil flakónek, takže jsem si prostě řekla, že ji chci ať voní jak voní. Když mi nebude vonět, tak ji buď někomu dám, nebo mi bude alespoň zdobit toaletní stolek. Ovšem, když mi voňavka přišla, ihned jsem ji rozbalila a hned jsem ji očmuchávala. Voňavku najdete na Notino.cz
Ta vůně je taaak příjemná!!! Řeknu vám, že není vůbec přehnaná. Mám vůně, ze kterých mě bolí hlava, protože jsou moc sladké. Nebo naopak moc kořeněné. Co mi ale voní, jsou pánské vůně! Ty s mamkou milujeme ze všech nejvíc. Tahle Guess Seductive je ale úchvatná. Nikdy mi žádná dámská vůně nevoněla tak, jako tahle. No a protože moje schopnosti a vyjadřování jsou příšerné, tak vám raději vůni ani podle sebe popisovat nebudu, ale napíšu vám, co vše vůně obsahuje.
Guess Seductive je opojná květinově-dřevitá vůně pro ženy, které chtějí být vnímány svým okolím jako nevinné a krásné. V nádherném designu flakónku se ukrývá skutečný skvost mezi ženskými parfémy. V základu naleznete netradiční spojení vanilky, kadidla a kašmírového dřeva, který učiní každou ženu nezapomenutelnou. Svěžest a nevinnost vám pak dodají esence pomerančového květu, jasmínu a kosatce. Nádech smyslnosti je obsažen ve výjimečných tónech černého rybízu a hrušky. Zamilujte se do nevinnosti a zároveň svádějte opojnou vůní parfému Seductive! - Úžasné, že? Neodolala jsem!
Tuhle voňavku vám schvaluji! Doporučuji! A co vy? Jaká voňavka je vaše nejoblíbenější?

You May Also Like

0 comments