Black & Grey

by - neděle, října 15, 2017

Podzim je tu v plném proudu a s ním jsem pro vás připravila i pár podzimních outfitů. Všechno krásné, barevné a ta atmosféra... Já nikdy na podzim nebyla, bylo to moje nejméně oblíbené roční období, ale čím jsem starší, tím ho mám radši. Taky miluji svetry, takže hned jsem si už nějaké vytáhla ze skříně a teď už je jen kombinovat. :)
Michaela Cheetah

Michaela Cheetah
Povinným a šmrncovním oděvem pro začínající období je bezpodmínečně kožená bunda, nebo křivák. Je to doslova univerzální kousek, kterým se dá nahradit kabátek, sako, trenchcoat...
A také se lehce kombinuje. Tento look jsem zkombinovala se šedým svetrem, černými legínami.
Taktéž s černými boty na podpatku a elegantní kabelkou. Jelikož tento outfit působí poněkud tvrdě, nepřeháněla jsem to však s make-upem a dodala jsem obličeji tak naturální look.
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Křivák - Clockhouse / Svetr - H&M / Legíny - H&M / Boty - CCC

You May Also Like

2 comments