Catrice - HD coverage foundation

by - úterý, října 10, 2017

Vítám Vás po dlouhé době zpět u mě na blogu a jsem tu opět s další recenzí a tentokrát to bude recenze na tenhle super make-up od Catrice. Slyšeli jste už o něm? Já si myslím, že ho určitě znáte od různých bloggerek a nebo dokonce i youtuberek, jako je například Petra Lovely Hair nebo Terry Makeup Tutorials. Je to totiž hodně vychvalovaný make-up, takže samozřejmě, že ho musím mít taky, že?
Tento make-up slibuje několik věcí, po kterých všechny toužíme. Mít ultra lehkou strukturu, vysoké a přirozené krytí, a měl by na pleti vydržet 24 hodin. Navíc má HD efekt, takže by měl být perfektní pro blesky fotoaparátů. - Zajímavé, že?
Je to vůbec pravda?
♥ Ultra lehkou strukturu má, pokud ho extrémně nevrstvíte. Je na pleti velmi příjemný.
♥ Vysoké a přirozené krytí - ano, většinu nedokonalostí zakryje hned na první vrstvě, pokud ne, dá se dobře vrstvit. To já ale nemám ráda.
♥ Výdrž 24H - No, tak já nevím. Já teda nezkoušela celých 24 hodin. Ale musím říct, že opravdu vydrží. Když se ráno namaluji a večer přicházím domů tak v 8, tak je make-up pořád bez chyby. Takže možná ano, vydrží i těch 24H.
♥ HD efekt - musím říct, že na fotkách s bleskem vypadá opravdu dobře. Žádná lesklá místa.
Vybrala jsem si odstín 020 ROSE BEIGE, protože 010 se mi zdál moc světlý. Ten je opravdu pro bledule a už i tenhle 020 se mi zdá na mě docela světlý, a to nejsem ani nijak opálená a řadím se spíš mezi světlé odstíny pleti. Mimochodem, krásně se roztírá, jak štětcem, tak houbičkou.
Jak jste si už určitě dávno všimli, jedná se o aplikaci pipetkou. Je to moc příjemné nanášení, jelikož si naberete, kolik chcete. Je k sehnání v drogerii Rossmann a nebo na eshopu Notino.cz, kde se cena pohybuje okolo 199Kč, což je perfektní cena, za tak perfektní make-up.
Máte s tímto make-upem zkušenosti? Jaké? 

You May Also Like

2 comments