Matcha Tea

by - středa, listopadu 08, 2017

Víte, co je to Matcha Tea? Pokud ne, ráda bych vám o něm něco řekla.
Před nějakou dobou jsem navázala spolupráci s firmou Matcha Tea, abych otestovala jejich produkty. V tomto článku vám odhalím kouzlo tohoto japonského zázraku.
Matcha je druh zeleného čaje, který vznikl před více než 800 lety. Rozemletím čerstvých čajových lístků vznikne jemný prášek pozoruhodné zelené barvy s báječnou chutí a vyjímečným aroma.
Matcha je 100% zelený čaj, který je rozemletý na jemný prášek, při jehož výrobě nedochází k fermentaci (oxidaci), nepřidávají se žádná barviva, přísady ani konzervační látky.
Čaj vás nabudí a dodá vám plno energie, proto nedoporučuji čaj pít večer před spaním! :-)))


Při pití čaje konzumujete celý čajový list, což je jeden z hlavních důvodů, proč je čaj Matcha zhruba 10x silnější než klasický šálek zeleného čaje.
Při konzumaci čaje Matcha se zrychluje metabolismus o 30-40 %, což napomáhá v boji proti obezitě a je jako výborný pomocník při spalování tuků. :-)
Matcha a hubnutí - Jak už jsem psala, tak pití čaje Matcha významně podporuje hubnutí. Díky zvýšenému spalování kalorií, které vzniká na základě pití kvalitního zeleného čaje, nemá konzumace čaje Matcha žádné negativní účinky na krevní tlak, na rozdíl od konzumace prášků na hubnutí.
Co lze připravovat z čaje Matcha?
Čaj Matcha je jedinečný produkt i z hlediska různorodosti přípravy. Z čaje lze připravovat několik druhů teplých a studených nápojů, koktejlů, čokolád a zmrzlin. Recepty a nápady na využití čaje Matcha najdete na www.matchatea.cz
V balíčku jsem našla 2x Matcha shake meruňka, puding Matcha s příchutí ananasu bez lepku, energy Matcha tyčinku a 30 balíčků samotného Matcha čaje v prášku.
Plus mi k tomu všemu ještě přibalili tento nádherný shaker, za který jsem moc ráda a moc se mi líbí, trefili se do mého vkusu! :-) Shakery mají ve více barvách a dají se různě kombinovat, což je úplně skvělý.
Z mě top celý čaj Matcha a mohu ho vřele doporučit ostatním, kteří třeba i chtějí nějaké to kilo shodit. Pravidelný pohyb a občasné cvíčo + pití Matcha čaje, by vám mohl pomoct. :-) Někdy je třeba zainvestovat, ale pak to za to stojí. Rozhodně nebudete litovat a čaj vám bude chutnat. A také se dá z Matcha ledacos upéct či uvařit. :-)
Máte zkušenosti s Matcha Tea?

You May Also Like

7 comments

  1. Čaj Matcha mě už dlouho, láká, ale slyšela jsem, že prý není tak dobrý , jak každý píše, tak nevím . Fotky jsou ale lákavé ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě dlouho lákal, az konečně jsem ho mela. Mě osobně chutná, ale že by to byl zas až takový zázrak, to ne. ☺️

      Vymazat
  2. Jo tak matcha tea bych chtěla někdy také hrozně moc zkusit, ale tady u nás na malém městečku to nikdo neděla za čerstva a jediné, jak bych si ho teoreticky mohla dát je, že bych si ho koupila z nějakého čajového obchodu ... Jinak to asi nevidím... Moc se mi nechce pít takovýto blahodárný nápoj z prášku nebo sáčku, který je konzervovaný několik měsíců :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych se nebál objednat čaje přes internet. Já to tak dělám už dlouho. Vždycky někde udělám obrovskou objednávku. Má to ale jeden problém. Teď mám například v čajích, co mám doma hrozný nepořádek. Některé mám ve skříňce nad linkou, jiné pořád v krabici. Chtělo by to je nějak zorganizovat. Přemýšlel jsem nad tím, že si zkusím koupit takové ty krabičky na čaj. Znáte?

      Vymazat
  3. Matchu mám hodně ráda. :) Právě ten v těch zelených sáčcích mám teď doma. Já si to původně koupila na hubnutí, někde jsem četla, že to je na to velice dobré, ale teď si třeba dávám matchu i místo kávy. Co jsem tak zjistila, tak na hubnutí to moc nefunguje. A jestli ano, tak málo. Co ale na hubnutí u mě funguje je plavání. Právě k tomu jsem přes léto hodně používala náš plastový bazén a pár kilo dolů se mi díky tomu povedlo dostat. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Matcha je fajn, ale káva je káva. A když vám ji připraví někde, kde používají profi kávovary, tak to fakt stojí za to. S láskou vzpomínám na dovolenou na Sicílii, kde na jedné ulici byly i dvě nebo tři fakt kvalitní kavárny s dobrým pressem za jedno euro. Tím by se měli české kavárny inspirovat. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já začala u zelených čajů a skončila u Matchy. Je to super svěží pití a dá se připravit i za studena, což si cením hlavně v létě. V zimě mi zase poslouží moje retro smaltovaná konvice, ve které čaj vydrží dlouho krásně teplý :)

    OdpovědětVymazat