Christmas 2017

by - úterý, ledna 16, 2018

Ještě mě napadlo, že bych se s vámi podělila o poslední insta fotky, které vznikly o Vánocích 2017.
Vánoce mi utekly hrozně rychle a tak ráda bych je vrátila. Ale co už, zůstaly po nich krásné vzpomínky a fotky. Tak zase za rok!
Teď už jedeme od znova a určitě nás potká spoustu dobrých i zlých věcí. A o tom je život.

Fotky najdete u mě na instagramu @michaelacheetah
A jaký máte instagram Vy? napište do komentářů jméno nebo pošlete odkaz, ráda objevuji nové profily!
Mějte se krásně! M.

You May Also Like

4 comments

  1. Ahojky, máš krásný blog i instagram, hned jsem si vzala odběr at můžuž sledovat tak pěkný fotky :-). Koukám, že máme i podobný zájmy takže se tu zase brzy ukážu! Když koukneš ke mě popřípadě dáš odběr/sledování budu moc ráda :-)
    Měj se krásně a na viděnou u dalšího článku...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc Ti děkuji za komentář a za chválu pěkných fotek. Budu ráda, když se tu ukážeš u dalších článků :) Ráda navštívím i tvůj blog a počtu si zase něco nového!

      Vymazat
  2. Krásné fotky z Vánoc :) ty naušnice jsou nádherné

    OdpovědětVymazat