Předsevzetí ANO X NE ?!

by - úterý, ledna 02, 2018

Vítám Vás všechny v NOVÉM ROCE 2018.

S novým rokem přichází asi spousta předsevzetí, která moc dlouho nevydrží. No nemám pravdu? Většinou si každý píše předsevzetí typu ,,chci zhubnout", ,,chci víc cvičit" , ,,udělám tohle a tamto".... a málo komu to vydrží. Kdo někdy dodržel předsevzetí, který si dal 1.1. do 31.12. ?

Michaela Cheetah

Proto já si žádné předsevzetí nikdy nedávám. Nemám nastaveno, že v tomhle roce musím udělat tohleto a tamhleto. Já žiju každým dnem a vždy přijde něco úžasného, když to nejmíň čekáte.
Měli byste hlavně žít a užívat si každého dne, ne-li každé minuty ve vašem životě. Nikdy totiž nevíte, co přijde třeba za minutu. Co bude, bude. Co se má stát, stane se. A život jde dál. I když to někdy není lehké, ale vždy existuje způsob, jak to zvládnout. 
Úplně jsem vám zapomněla popřát všechno nejlepší do nového roku. Ať se vám daří, ať se vám splní všechny sny a hlavně - pokud něco chcete, jděte si za tím a nikdy to nevzdávejte! Protože nikdy nevíte, kolik vám zbývalo do cíle.
Také jsem se neozvala ani před Vánocemi, ale znáte to.. hromada práce a přípravy na Vánoce. Nebyl čas vůbec na nic a chtěla jsem si užít klidné svátky s rodinou a od blogování jsem si chtěla odpočinout. Teď se vám chci ale věnovat zase více a být aktivní. Na blogu se nic nemění, kromě toho, že jsem si teď oblíbila food blogy a tak občas něco s jídlem přidám. 
Když jsme u toho předsevzetí - dávali jste si nějaké?
Michaela Cheetah

Vidíme se příště u dalšího článku! Mějte se krásně.
M.

You May Also Like

1 comments