My sweet love

by - čtvrtek, července 12, 2018

Už je to 5 let, co jsem se seznámila s mým nejroztomilejším klukem na světě.. Nikdy nebudu litovat toho, že jsem se s ním "potkala" na facebooku. Bylo mi 15 a v té době jsem ani netušila, že spolu budeme až dodnes a ještě déle. Já vůbec nejsem na vztahy, které trvají 2 měsíce. V životě jsem měla jen 2 vztahy a to první na základní škole, který trval skoro 2 roky a pak jsem poznala svojí životní lásku, když jsem chodila do 1. ročníku střední školy a jsme spolu doteď. Pořád zažíváme společně různé dobrodružství a ještě jich bude spoustu ♥
Možná si říkáte, proč to sem vůbec píšu, ale pokud nechcete, nemusíte to číst, píšu to i pro sebe a tak nějak to tu na blogu mít chci. ♥

Michaela Cheetah

Michaela Cheetah
Já ho taaaaaak miluju!!! ♥
Jasně, někdy to není až tak veselý a ne vždy máme oba dobrou náladu, ale bez toho to přece ani nejde. Jsme oba podobný povahy a dost často se naštváváme, ale to nikdy netrvá dlouho a jsme zase vysmátý.
Michaela Cheetah
Upřímně jsem nikdy nikoho nemilovala víc ♥
Michaela Cheetah
A vidíte, jak se na mě hezky kouká? Tady možná oba vypadáme jako neviňátka... ale počkat.. my vlastně jsme :D
Michaela Cheetah
Nejroztomilejší ♥
Jo a strašně rádi se fotíme :D ale naše společný fotky si necháme ve velkým zarámovat a budou zdobit náš obývák a další místnosti :D

A pokud jste to dočetli až sem, tak moc děkuju a napište mi, jestli jste taky tak zamilovaný jako my dva? Jak dlouho trval váš nejdelší vztah? Klidně se rozepište, budu ráda :)

You May Also Like

2 comments

  1. Při čtení jsem měla pocit, jako kdyby jste spolu nebyli 5 let, ale 5 měsíců :) Z textu i fotek srší ohromná zamilovanost!
    Můj nejdelší vztah je ten nynější, který trvá 3,5 roku. ♥ A stejně jako ty jsem nikdy nešla do žádného vztahu, který by byl otázkou pár týdnů.

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  2. Je mi 25 a mám druhý vztah, první trval 8 měsíců, bylo mi myslím 18... a druhý mám od 20 do teď, vypadá to jako doba, párkrát jsme se rozešli, či jen čistě vídali a teď jsme spolu v kuse asi nejdelší dobu, i když to není láska jako na začátku a ne vždy je to růžový, věřím, že spolu už vydržíme. :)
    Vy vypadá strašně zamilovaně a moc vám to sluší :)

    Somethingbykate

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat