Po prázdninách jsem zpět!

by - neděle, září 02, 2018

Krásné dobré ráno. 🌸 Ozývám se s dalším krátkým informativním článkem. Proč jsem o prázdninách nepřidávala skoro žádné články? - Jednoduše. Chtěla jsem si odpočinout a užívat si je a taky jsem si je užila. Na články nebyl skoro ani čas a tak jsem nechtěla psát články o ničem, které by mě ani psát nebavily. Máme tu 2. září a já jsem odhodlaná začít zase psát. Mám spousty nápadů a tak už se nemůžu dočkat, až je budu postupně zveřejňovat. A jak jste si vůbec prázdniny užili vy? Jdete do školy nebo už nestudujete? 😊 Podělte se do komentářů 😊 já se s vámi podělím o pár fotek z mobilu, aby článek nebyl tak nudný.

 Na nákupech v IKEA
 Pořídili jsme si s přítelem první kytku a to levanduli, která je momentálně úplně vysušená z těch tropických veder.
 Začala jsem se hodně věnovat jídlu a co si budem, zatím mě to baví.
 Byli jsme se podívat do OBI na zrcadla a nakonec jsme si odnášeli kytičky pro radost.
 Já jsem si vybrala tenhle roztomilý kávovník v ještě roztomilejším hrnečku.
 Na rodinné procházce 🐕
Tuhle svíčku jsem si oblíbila. Je z primarku a dostala jsem jí od přítele. Nádherně voní a vydrží sakra dlouho!
To by bylo pro dnešní krátký článek vše a těším se zase u dalšího článku! 
Mějte se krásně!

You May Also Like

8 comments

  1. Už se těším na nové články od Tebe :) A ty ještě studuješ nebo už chodíš do práce ? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jsi neskutečně kouzelný člověk! :) krásné fotografie, s přítelem už bydlíte samy?
    Je dobře, že sis užívala, tak to má být, musím říct, že jsem si to léto taky snažila užívat co to jde! :) A jinak už pracuji, takže vyloženě prázdniny už nebyli. :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty jsi tak milá! 🌸 Moc děkuji a s pritelem bydlime spolu. Prazdniny hrozně rychle utekly😊 je, tak snad nějaký volnicko občas si uděláš a budeš mít takový menší prázdniny 😀😊 a ještě jednou moc děkuji! ❤️

      Vymazat
  3. Skvelé fotky, máš krásny blog :) Teším sa na články :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi takhle :D
    https://www.youtube.com/watch?v=FONjXcfGMm4

    OdpovědětVymazat