Jak dělám ovesnou kaši k snídani?

by - úterý, října 30, 2018

Snídaně je nejdůležitější jídlo dne. Teda alespoň podle mě. Jakmile se někdy nenasnídám, pociťuji špatný pocit až do večera. Chápu, že každý to má nastavený jinak a že někdo snídá, někdo nesnídá vůbec. Já jsem ten typ, který má rád k snídani třeba i chleba se sýrem. Hlavně, aby snídaně byla pořádná a hlavně pořádně zasytila. Stejně tak jako snídaně je důležité, abychom jedli po menších porcích, ale víckrát denně. Takže nějaká snídaně, dopolední svačinka, oběd, odpolední svačina a večeře. Poslední dobou si dělám k snídani ovesnou kaši, docela jsem si ji oblíbila. A přitom na ní nic není a je rychle hotová.

Michaela Cheetah
 A jak připravuji ovesnou kaši já? Připravuji ji hlavně na ohni. Takže si připravím menší hrnec, do kterého dám: 
♥ 1 hrnek ovesných vloček
♥ 1 hrnek vody
♥ 1 hrnek mléka
♥ cukr podle potřeby
Kaši vařím tak 5-10 minut a pravidelně promíchávám, nebo se vločky budou připalovat.
Mezitím si nakrájím ovoce, které si do kaše přidám. Já nejčastěji používám jablíčko, banán, jahody nebo borůvky.
Dnes jsem si do kaše nakrájela jen jablíčko a banán, ale ještě jsem přidala vlašské ořechy, které chutnají v kombinaci s ovocem výborně. Uvařila jsem si i ovocný čaj a snídaně je na světě! :-)
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Mistička i hrneček je z pepca, kdyby to někoho zajímalo. Určitě víte, že já PEPCO miluju a mám doma spoustu dekorace.

A co nejraději snídáte Vy? Pokud snídáte :-)
Je pro vás snídaně důležitá?

You May Also Like

14 comments

  1. Ahoj, já jsem dříve nesnídala, ale čím jsem starší a nechodím do školy, ale do práce, tak snídam ráda, jinak bych nevydržela ��. Jinak si delam snídaně ruzne, nejraději ale mám sladke ��. Teď jsem si hodne oblíbila a jím to skoro pořád, tak je cereální kaše jáhlová od Nomina. Je to strašne rychlé a dobre, ohřeješ si mleko a podle toho jak chceš mít kasi hustou, tak
    tolik nasypes směsi. Davam si na to banán a posypu kakaem. Chutná to podobne jako krupicová kaše.
    Jinak taky miluju pepco, nikdy neodejdu s prázdnou ��.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já jsem teda vždy musela snídat, ikdyz jsem chodila do školy a kolikrát jsem přijela pozdě na hodinu, protože jsem doma prostě snidala 😀 cerealni kaši od Nomina jsem ještě nikdy neměla, ale slyšela jsem o ní už několikrát, plánuji ji co nejdříve vyzkoušet. 😊

      Vymazat
  2. Poslední dobou jsem si ovesné kaše moc oblíbila. Jenom mám alergii na jablka a ořechy, takže ty se u mě nenajdou. Ale ráda si dávám klidně sušené meruňky a skořici... Mňam!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sušené meruňky jsou nejvíc! Stejně tak jako další sušené ovoce 😊

      Vymazat
  3. Se snídaní to mám úplně stejně, taky jivyžaduji,protože mně vždy nakopne a dodá po ránu sílu. Kaši si taky dělávám,akorát mléko kvůli intoleranci na laktózu nahrazuji mandlovým nebo kokosovým mlékem a místo cukru si dávám datlový, kukuřičný nebo agávový sirup.. a malý tip- jakmile dáš uvařenou kaši do misky, hoď do ní kousek čokolády, krásně se rozteče a chutná to skvělě! :D
    Terez Mamaková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, snídaně je prostě základ dne 😊 a děkuji za tip, čokoládu miluju! 😀 Zase bude kaše o něco zdravější! 😀😂😂😂

      Vymazat
  4. Snídaně je pro mě hodně důležitá a i kdybych měla přijít do práce pozdě, tak bez ní neodcházím z domova. Je to základ a jak píšeš ty, tak bych se pak cítila divně. Dříve jsem neměla potřebu snídat, ale teď je to taková nutnost. Jinak ta kaše vypadá fakt krásně. Já si ráda dávám musli s mlékem, ovesnou kaši nebo si namažu pečivo a k tomu zeleninu :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Souhlasím. Kolikrát jsem přišla pozdě do školy, ale bylo mi to jedno, protože lepší se nasnídat než vůbec. 😁 Já bych bez snídaně prostě nevydržela. Pečivo se zeleninou mám taky moc ráda 😊

      Vymazat
  5. Jednu dobu jsem nesnídala vůbec a teď se musím přiznat, že to občas také nestihnu, ale snažím se na to dbát a ovesná kaše je k snídani vážně super :) Ta tvoje vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře, že na to myslíš a hlavně ty ovesný jsou fakt super 😊 děkuji 😊

      Vymazat
  6. Kdybych ráno neposnídala, tak mám zkažený snad celý den :D Navíc by mi za chvíli kručelo v břiše, jak se tak znám :) A oblíbenou snídani nejspíš nemám... Někdy si dám kaši, jindy marmeládu nebo křupky s mlékem :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. To jsou úplně moje slova. Jak se znám, hned by mi krucelo v břiše.😁

      Vymazat
  7. Snídaně je pro mě úplně nejdůležitější, snažím se snídat zdravě a sladce, protože dopolední cukr lépe během dne spálím a odpoledne nemám na sladký tolik chuť, ale dám si klidně i vajíčka, nebo občas i ten chleba... :-D S přítelem když snídáme tak je to třeba úplně jedno co, hlavně když se dobře najíme. Kaši dělám podobně, ale dávám tak půl hrnku vloček a více ovoce.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, míchaná vajíčka si s přítelem děláme občas taky 😊 s opečeným toustíkem a hlavně s hodně zeleninou 😊

      Vymazat