Kožíšky - podzimní i zimní trendy

by - úterý, listopadu 20, 2018

Kožichy jsou dnes dost trendy a naprosto stvořené pro chladné počasí. V šatníku u mě vede tenhle kožich z umělé kožešiny, který vypadá hodně kvalitně a hlavně nádherně zahřeje.
Ty časy, kdy se kožich nosil pouze pro večerní události jako opera, kino, divadlo, či jiná slavnost už jsou dávno pryč. Klasický černý kožíšek vám udělá rozhodně lepší službu než vojenská parka.

Michaela Cheetah
Kožich sedí k džínám či oblíbeným koženým kalhotám nebo legínám. Vypadá dobře rozepnutý i zapnutý a přesto se cítím pohodlně a zachumlaně.
Michaela Cheetah
Obuv jsem zvolila jednoduché černé kotníkové boty na menším podpatku s tkaničkami a jako doplněk jsem zvolila malou cross body kabelku s řetízkem.
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah

Co vy a kožichy? Jaký na ně máte názor? :-)

You May Also Like

18 comments

  1. Kožichy jako takové nenosím, ale mám ráda třeba kožešinkové vestičky nebo nějaké doplňky na bundě, kabelce atd. :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda kožešinové vesty. Tenhle kožich je můj první a přemýšlím nad další koupí,jelikož je hrozně moc pohodlný a zahřeje snad víc, než kde jaká bunda či kabát. 😊

      Vymazat
  2. Kožichy nenosím a na některých se mi ani nelíbí, ale tobě tenhle fakt padne! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kožichy zatim nenosím, ale mám kožešinovou vestičku a je super. Ale tobě ten kožich slusi, muzu se zeptat, odkud ho mas? ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou vážně skvělý a teploučký 😊 já ten svůj mám někde ze sekáče, takže nepovím, odkud ho přesně mám :-) ale moc ti děkuju!!! 😊❤️

      Vymazat
  4. Kožíšky se mi moc líbí, ale přijde mi že já v nich vypadám jak obří koule :D Na tobě se mi ale moc líbí, fotky se povedly a sluší ti to! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko to ti asi jen přijde, já si v něm taky připadám tak trošku větší 😀 ale to tak má být, prostě kožich no 😀😊 a tak moc děkuju za komplimenty, moc si toho vážím! 😊

      Vymazat
  5. Do kožíšků jsem se letos zamilovala a na podzim si taky jeden pořídila:) Na fotkách ti to moc sluší a kožíšek dokonale padne!

    S láskou,
    ELIS MINAROVÁ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že máš taky kožíšek! Tak milý komentář.. moc moc děkuji!!! ❤️❤️

      Vymazat
  6. Moc ti to sluší! Kožíšků mám několik a zrovna jsem si jeden došila, takže bude brzy na blogu. Děkuji za milé komentáře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Téda! Tak to se moc těším, až bude u tebe na blogu! 😊

      Vymazat
  7. To jsem ráda, že je umělý - za opravdový by jsi u mě měla mínus :D :D Moc Ti sluší a krásně jsi to zkombinovala, musím říct, že se mi opravdu líbí celý outfit a to se mi moc nestává :) Když vidím tu fotku botiček z blízka, tak Tě obdivuju, že je máš tak čisté. Já je mám vždy hrozně špinavé :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravý kožich bych si na sebe nikdy nevzala. Jsem milovnice zvířat a tohle bych si nikdy neodpustila, kdybych to podporovala. Teda, moc děkuji za tak nádherný kompliment, hrozně moc mě to těší! No... trochu umazané jsou.. :D a ještě jednou děkuji!!!

      Vymazat
  8. Kožíšek vypadá moc hezky a sluší ti Míšo :) Já mám pocit, že mi kožichy nesluší, ale možná to chce jenom najít správný střih a délku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju Elinko 😊 já ten pocit měla taky, ale to asi jen proto, že je to zase něco jiného než klasická bunda. A souhlasím s tebou, na střihu a délce také hodně záleží. ☺️

      Vymazat
  9. Kožich jsem měla kdysi dávno, hrozně jsem ho chtěla a tak jsem uprosila babičku aby mi ho koupila, mohlo mi být tak 14... no vydržela jsem ho nosit tak týden, měla jsem o 15 kilo víc než teď a připadala jsem si v něm jako medvěd :D Od té doby jsem kožich neměla a protože ani teď nemám postavičku na kožich, ho nevyhledávám, ale tobě moc sluší. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ono nejvíce závisí na tom celkovém tvaru kožichu. Jak je ušitý a jak moc těžký. Mě tenhle sedí perfektně , je mi trochu volnější, ale není to nic hrozného. Hlavně není tak těžký, takže si jako medvěd nepřipadam. ☺️ Třeba si jednou koupíš nějaký, který ti bude fakt skvěle sedět a budeš se v něm cítit krásně. ☺️

      Vymazat