Lívance z ovesných vloček

by - pátek, listopadu 23, 2018

Určitě je tu někdo, kdo má rád sladké lívance. Já je přímo zbožňuju, nejraději mám ty od maminky, která dělá kynuté, a vždy si na ně dám plno marmelády nebo ovocného jogurtu. Ale co si budeme, není to úplně nejzdravější. Lívanců už jsem vyzkoušela několik, ale žádné nebyly tak dobrý. No a nedávno jsem na internetu našla lívance z ovesných vloček, tak jsem je hned musela vyzkoušet, a byla jsem příjemně překvapená. Chutnaly výborně. Pokud byste chtěli také tyhle ovesné lívance vyzkoušet, tak níže vám připisuji recept.

Michaela Cheetah
 Na lívance z ovesných vloček budete potřebovat: 

 ♥ 50 g ovesných vloček (je jedno jestli jemné nebo celé) 
 ♥ 100 ml mléka 
 ♥ 1 vejce 
 ♥ špetka soli 
 ♥ med nebo cukr 
 ♥ nějaké ovoce 

Do misky přidáme vločky, mléko, vejce, sůl a med nebo cukr. Já sladím medem. :-)
To vše pořádně smícháme a opékáme na pánvi. (ahaa)
Na hotové lívance dáme ovoce a můžeme polít medem.
Hodně jednoduchý recept a tak dobrý.
Michaela Cheetah
Lívance jsem ozdobila ovocem, které jsem doma měla. Takže banán a mandarinka.
Michaela Cheetah
Co si o ovesných lívancích myslíte? Máte nějaké tipy na výborné lívance? Byla bych ráda, kdybyste mi nějaké hodně dobré doporučili nebo třeba rovnou poslali nějaký odkaz :-)

You May Also Like

16 comments

  1. Mňam, určitě lepší než klasická varianta :-) přiznám se, že lívance a palačinky u nás doma moc neděláme, ale úplně jsem na ně dostala z fotky chuť :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou výborné, ale někdy stejně dostanu chuť i na ty od maminky a pořádně se nadlábnout. 😀

      Vymazat
  2. Mňam, vypadají krásně! Taky si je často dělám, ze začátku jsem přísady taky pouze smíchala dohromady, ale teď už je hodím do mixéru (stačí klidně i smoothie maker) a rozmixuju. Těsto je pak jemné a lívance chutnají ještě lépe, dokonce ti potom můžou připomínat i ty klasické lívance od mamky :D A také někdy místo vloček dávám žitnou nebo pohankovou mouku :)
    Terez Mamaková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Ono to z mixéru je určitě lepší, tomu věřím. Také chystám si nějaký pořídit. :) Děkuji za rady, určitě vyzkouším i tuhle variantu žitné nebo pohankové mouky. :)

      Vymazat
  3. Vypadají krasne. Ja si dělám banánové livance a jsou nejvíc jednoduche. Rozmačkáš jeden banan, pridas vajíčko, lzici hladke mouky..a smícháš dohromady. Já davam ještě do těsta kakao, aby bylo těsto tmavé. A peces na pánvi klasicky jako lívance:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, děkuji za super tip! Určitě vyzkouším i s tím kakaem! :-)

      Vymazat
  4. Lívance vypadjí úžasně a určitě tak i chutnají :) Jinak jak psala slečna (?) v předchozím komentáři, tak já si taky nejčastěji dělám banánové lívance, jsou skvělý ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! ☺️❤️ Já ty banánový už musím taky vyzkoušet! 😍

      Vymazat
  5. Ovesné lívance můžou být dobré, já tímto způsobem dělala jednou banánové. Aktuálně dělám lívance tak, že něco smíchám a nebo mám proteinový od fit-day, či od Nutrendu, jsou rychlé a dobré a zasytí a pro mě, která moc nejí luštěniny a ani maso, tak je to ideální a velice chutný doplněk stravy.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou dobré ☺️😋 a děkuji za tip, to zní zajimave.

      Vymazat
  6. Tip na recept bohužel žádný nemám, protože na lívancích úplně moc neujíždím. Musím na ně mít vážně chuť, abych si je udělala :) Ale jednou jsem je z ovesných vloček taky dělala a přidávala jsem i banán :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu :) to mě zrovna nenapadlo ho tam přidat, ale věřím že to bylo taky dobrý. :)

      Vymazat
  7. To je náhoda! Zrovna před pár dny jsem hledala nějaký recept na zdravější formu lívanců a ten tvůj vypadá báječně. O víkendu určitě vyzkouším, jdu si to zapsat! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Pavlínko tak hlavně ať se povedou a chutnají! Děkuji! 😊 Určitě pak dej vědět!

      Vymazat
  8. Podobné lívance jsem si dělala už hodně dáávnoo. :) Ale když už něco dělám z vloček, tak tzv. sušenky? :D smíchám vločky, rozmačkaný banán a med a strčím do trouby! :) Jinak zapomněla jsem napsat, že vypadají moc chutně!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jů, to zní dost super! Sušenky z vloček a v troubě.. to musím vyzkoušet!!! Děkuji! 😊

      Vymazat