Moje sbírka rtěnek

by - sobota, listopadu 03, 2018

Krásný sobotní podvečer,
je tu nový měsíc a s ním i nový článek. V dnešním článku jsem se rozhodla vám ukázat všechny moje rtěnky a konturovací tužky. Ač kosmetiku miluju a mám jí docela hodně, rtěnek moc nemám. Obecně mi moc nesluší a neumím je nosit. Kolikrát jsem si říkala, že je začnu nosit a ladit je s outfity, ale nikdy to nevypadalo tak, jak jsem si představovala.

Michaela Cheetah
Nosím především jen lesky, nebo nude barvičky. Na ty výrazně červené si netroufnu. Nevím teda, jaký je ten fakt, že červená sluší každému, někde jsem zase slyšela, že nesluší každému. Ale ono je to asi tak, jaký odstín červené si vybereme. Takže červená asi sluší úplně každému, jen se musí zvolit ten správný odstín. Ukážu vám tedy, jaké vlastním, i přes to, že je moc nenosím.
FREEDOM
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Tyhle od značky Freedom jsou hrozně moc fajn. Mají krásné a jednoduché balení, mají skvělou pigmentaci, krásně se natírají a nádherně voní! Jsou hlavně cenově dostupné a já je mám z Notino.cz
Co je ale škoda, že ta červená mi moc nesedí.. možná si to jen myslím a měla bych si ji nanášet častěji a možná bych si zvykla. Tak uvidíme. :-)
AVON
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Tyhle rtěnky jste už určitě poznaly, že jsou z AVONU. Nevím proč, ale už mnoho let mi vyhovují právě rtěnky od téhle značky. Mají krémovou konzistenci a hlavně jsou hydratační, což já oceňuji, jelikož mám suché rty. Tahle barva je zajímavá, že? Já říkám, že je duhová, protože mění barvy podle světla a je prostě kouzelná. No nádherná. :-)
Michaela Cheetah
Tahle barva je úžasná, nádherná, prostě boží! Miluju tyhle tmavé barvy a kdo by to řekl, sluší mí více než ta červená od Freedomu. To je přesně to, že je to také tmavá barva, ale je to úplně jiný odstín. Dobře, tahle je možná více do fialova, tak možná proto, ale cítím se v ní lépe. Na tuhle barvu nemám slov, je překrásná a hodí se právě teď na podzim.
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Tuhle krásku mám také z AVONU a naprosto ji zbožňuju! Asi jsem fakt podzimní typ a sluší mi barvy spíše do hněda. I když tahle barva je taková spíše hnědo-oranžová, ale je fakt krásná. Jinak je také hydratační a přijde mi, že mám na rtech spíše nějaký lesk, než rtěnku. Je opravdu moc příjemná. A to nemluvím o obalu... je luxusní a jak už z názvu vypovídá - LUXE. Někdy mi i přijde, že si rtěnku koupím kvůli obalu, než kvůli samotné rtěnce. :-D Ne, to si dělám srandu.
RIMMEL
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Tahle nádherně fialková je značky Rimmel a mám jí také z Notino.cz. Tyhle odstíny do fialova se mi strašně moc líbí, hodí se na podzim a je také hydratační! Je taková hezky máslovitá takže se krásně natírá a voní snad ze všech rtěnek nejvíc, co jsem kdy měla. 
L'Oréal, MANHATTAN
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
No a pak tu mám dva lesky, které si někdy dám na rty i jen tak doma, protože mám po nich hezky jemné rty a voní sladce. Už ani nevím, odkud je mám, ale zřejmě z nějaké drogerie.
LABELLO
Michaela Cheetah
A klasika Labello, zná určitě každý. Já mám tohle s vůní malin, voní opravdu hodně, což mi nevadí, mám to ráda. Jediný co, tak je, a nevím, jestli to má i některá z vás taky, ale že mě po něm škrábe v krku.
ESSENCE
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
A moje nejoblíbenější konturky od essence, které mám nejraději. Sice mi vysušují rty, ale baví mě, jak si s nimi krásně obkreslím rty a následně je i vybarvím. Sluší mi všechny 3 odstíny a jsem ráda, že je mám, protože je používám více než rtěnky. Kupovala jsem je v drogerii Rossmann.
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
NYX
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Tahle konturka od NYXu je poměrně dost hnědá. Nejdřív jsem si myslela, že jsem si objednala místo konturky tužku na obočí, ale pak jsem se podívala pořádně a opravdu je to lip liner. Takže jsem si jí nechala na nějaké tmavé líčení, ale zatím jsem se neodhodlala. Tak třeba někdy. :-)
ALIEXPRESS
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
A nejlepší konturka ze všech, která mi vůbec nevysušuje rty a je krásně máslovité konzistence, je překvapivě z Aliexpressu. Vlastním ji už několik let, ještě, když jsem si z Aliexpressu objednávala dost často. Jsem příjemně překvapená. že zrovna z čínského e-shopu je tak kvalitní. Přemýšlím, že si je asi zase nějaké objednám, protože mi moc vyhovuje a hlavně stála nějaký 1 dolar. + mi i sluší. :-D

Jak jste na tom s rtěnkami / konturkami vy? Nosíte / nenosíte? A proč?

You May Also Like

24 comments

  1. Ahoj,
    Já klasicke rtěnky nenosim, nějak jsem se neodhodlala nosit tmavé, výrazné barvy. Ale mám ráda tekuté matné rtenky v nude odstínech a take konturky od Essence... máš pravdu, že trošku vysusuji, ale i tak je nosím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se chystám pořídit si nějaké tekuté rtěnky 😊

      Vymazat
  2. Krásná sbírka :) Moc mě zaujaly ty od Avon (Luxe) a od Rimmelu.. Já mám asi 4 rtěnky, všechny hodně podobné, ale moc je nenosím, není mi to pohodlné a vždycky se bojím, že ji mám rozmazanou a musím se furt kontrolovat :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju 😊 přesně tak, takový pocit mám taky 😀 ale řekla jsem si že prostě chci nosit rtěnky! 😒😀

      Vymazat
  3. Já velký milovník rtěnek nejsem, protože mi přijde, že mi nesluší. Každopádně máš moc hezkou sbírku a odstíny jsou taky boží! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máme to podobně. Pořád se snažím jim přijít na chuť. 🙂 A moooc děkuji !!! 😊

      Vymazat
  4. Tu světlou od Freedomu mám také, ale bohužel mi nějak nesedí ta konzistence, není na mě tak krémová, jak bych si představovala :-) dokonalou rtěnku jsem našla až teprve nedávno, a to přírodní od Avril :-) musím říct, že lepší jsem zatím neměla, ale je teda trošku dražší... ale zase rtěnku nekupuji každý den, tak si malou radost občas dopřeji :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mě ta konzistence vyhovuje ☺️ a o té Avril slyším prvně, docela by mě zajímala. 😊 Je fakt, že za kvalitní rtěnku je lepší si připlatit, než mít doma plno nekvalitních rtenek za menší cenu. ☺️

      Vymazat
  5. Nejvíc mě v tvé sbírce rtěnek zaujala právě ta od Avonu z řady Luxe. Celkově po té řadě už delší dobu koukám a mají opravdu nádherné obaly, které se dají jen stěží přehlédnout. Já dlouho rtěnky moc nenosila, protože jsem měla pocit, že mi snad žádný odstín nesluší :D Ale chtělo to jenom hledat :) Teď mám nejoblíbenější asi matné lip stainy od Sephory a obyčejný bezbarvý lesk na rty od Catrice :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojooo, řada Luxe je hodne boží. Já mám také řada lesky na rty. 😊

      Vymazat
  6. Já poslední dobou rtěnky skoro nenosím, ale ty tvoje jsou boží!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek, já používám konturovací tužku a rtěnku každý den. :) Používám, ale výhradně dlouhotrvající rtěnky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Karin. 😊 Konturky jsou super na vykreslení 😊

      Vymazat
  8. produkty na rty miluji, ale lesky a konturky moc neunosím... nejlepší jsou dlouhotrvající tekuté rťenky, dost vysušují, ale vydrží snad všechno. :)Jinak barevně máme podobný vkus, i když já těch barev mám ještě víc, jsem trochu crazy :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já naopak ty lesky a konturky mám ráda 😀 a joo, taky máš ráda podzimní barvičky vid? 😀

      Vymazat
  9. Páni, tak to je teda obrovská sbírka rtěnek! Já si pamatuji, že jsem začínala rtěnkami ze sephory, dodala jsem si odvahy a koupila si na doporučení dvě růžové, jednu křiklavě a druhou světle a všeho všudy jsem je měla jenom jednou.. :D Nakonec jsem si pořídila dvě tmavě vínovo hnědé a jsem z nich moc nadšená a kdykoliv mám náladu na rtěnku tak po nich vždy sáhnu a po jiných odstínech už ani moc nepokukuji :)

    Malá Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znamená asi každá 😀 hlavně že máme plno rtenek ale ve finále z nich nosíme jen dvě oblíbené 😀

      Vymazat
  10. Pěkná sbírka. Já mám rtěnky pouze dvě - jednu podzimní barvičku fialovo-hnědou na podzim od Essence a pak rudou klasiku od Trend It Up. :)

    By-Barbora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! 😊 Tyhle barvy jsou na podzim úplně nejlepší 😊

      Vymazat
  11. Od značky Freedom mám doma jednu, která je barevně tak jako ta tvoje do Rimmelu. Je krásná a hlavně vydrží. Další rtěnky co používám jsou od NYX a s těmi jsem taky moc spokojená :) Jinak tvoje sbírka se mi moc líbí, máš přesně ty odstíny, které mám ráda :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě se na freedomu líbí, že jsou takové krémové konzistence ☺️ děkuju a je nas víc, co mají rády tyhle barvičky. 😊

      Vymazat
  12. Ty tmavé jsou krásné:) Já moc rtěnky nepoužívám, protože se s nimi neumím pořádně nalíčit, asi mám na to blbou pusu (nebo ruce) :D ale když už, tak mi nejvíc sluší právě tmavé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám moc dobře. Někdy si říkám, že bych si kvůli tomu i nechala zvětšit rty, abych mohla konečně nosit rtěnky. :)

      Vymazat