Online nákupy, které mě baví!

by - neděle, listopadu 18, 2018

Nákupy - a jsme zase u toho. Kdo by je nemiloval? Někdo upřednostňuje nákupy v obchodech, někdo zase na internetu. Já mám ráda obojí. Jedinou nevýhodou nakupování na internetu je oblečení, protože nevíte, zda vám vybraná velikost bude sedět. Proto oblečení nakupuji raději v obchodech, kde si ho rovnou i vyzkouším. Ale na internetu miluju nákupy zase těch ostatních věcí, jako jsou třeba různé doplňky do bytu a tak dále, znáte to.

No a jak se nákupy postupně valí, penízky hodně rychle ubývají, žejo. Ale víte, co je fakt hodně super? Slyšela jsem o tom nedávno od mojí kamarádky. Jde o cashback portál Tipli.cz, který spočívá v tom, že nakupujete přes internet a ještě k tomu se vám peníze vrátí! Sice ne celá částka, ale určité procento ano. Ale to je přece skvělý, ne?

Jak mě všichni znáte, tak víte, že miluju veškeré doplňky a dekorace do bytu. Samozřejmě, že miluju i módu a líčení, ale teď mě strašně poslední dobou baví zařizovat byt a hrozně si to užívám. :-)
Tento portál spolupracuje například s e-shopem Kasa.cz, kde najdu skoro všechno a jsem z toho úplně nadšená. Hlavně z kategorie dům a domácnost - no, to je mi podobný. Když nakoupím v tomto obchodě, tak získám až 4% peněz zpět.
Pokud chcete taky nakupovat se slevou, tak stačí na Tipli najít e-shop, prokliknout se do něj pomocí oranžového tlačítka a pak už můžete nakupovat. Peníze vám přijdou potom ihned na účet.

Třeba já naprosto miluju nakupování v pepcu, ale škoda, že nemají online e-shop. Podobné zboží třeba nabízí také obchod Kik, ale málokdy mi domů přijde papírový Kik leták, takže se často dívám na Tipli online letáky.

Pokud také chcete nakupovat se slevou, tak se určitě musíte zaregistrovat na Tipli zdarma. Jinak by se vám nevrátily penízky. :-) Za mě mohu jen doporučit, protože vám přijde zpět alespoň nějaká částka, a to je rozhodně lepší, než nic. :-)

You May Also Like

6 comments

  1. Ty 4% by mi byli asi zbytečný. To se mi nevrátí ani půlka peněz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale zase se ti vrátí alespoň něco. :-) kdežto při klasickém nakupování se ti nevrátí nic. :-)

      Vymazat
  2. Wow, to je super! V brzké době mě také čeká zařizování bytu a o tomto jsem vůbec nevěděla. Děkuju za super tip! :)
    Terez Mamaková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se na to také mrkneš! Určitě je tam spousta věcí, které se ti budou také hodit + ještě dostaneš nějaké malé procento peněz zpět. :)

      Vymazat
  3. Tipli znám, myslím, že to fajn portál na ušetření penízek. Jinak Pepco je na nákupy nejlepší a hlavně na dekoraci.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To určitě ano. ☺️ A s tím pepcem souhlasím, zrovna včera jsem tam nakoupila super krásné ozdoby na stromeček 🎄 ☺️

      Vymazat