Co jsem dostala od Ježíška? | Vánoce 2018

by - pátek, prosince 28, 2018

Zdravím Vás u předposledního článku v tomto roce. Jak jste si užili Štědrý den a svátky? Doufám, že ještě pořád užíváte. V tomto roce chci stihnout ještě jeden článek, tak snad to zvládnu. A jako každá správná blogerka samozřejmě přispívám s článkem co jsem dostala od Ježíška i já :)

Pod stromečkem jsem našla samé krásné věci - hlavně užitečné a do bytu, což já ocením nejvíc a samozřejmě že kosmetiku také :) ♥
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah
Tyhle roztomilé hrnečky jsme dostali s přítelem společně ♥ jsou úžasné ♥
Michaela Cheetah
Tyhle skleničky na šampaňské mě dostaly. Jsou luxusní :)
Michaela Cheetah
♥ V nejroztomilejší růžové barvě ručník, voňavá svíčka a nádherná vázička, kterou si dám na toaletní stolek ♥
Michaela Cheetah
Poslední dobou jsem pořád pekla nějaké buchty na plech a začala mi chybět kulatá forma na dorty, tak jsem ji dostala od Ježíška ♥ to budou dortíčky... (snad)
Michaela Cheetah
A ty nejsladší Vánoce ♥ mňam!
Michaela Cheetah
A klasika kosmetika, která na Vánoce nechybí nikdy. ♥
Olej na vlásky, sprchový gel kokos, krém na ruce, sprchový gel a svíčka s vůní čokolády!
Michaela Cheetah
Saloos sprchový olej, krém na ruce, balzám na rty a čistící pěna na obličej s vůní jablíčka (voňavější jsem ještě nikdy neměla!)
Michaela Cheetah
A další voňavý balíček ♥ houbička na mytí, kokosový sprchový gel a kokosový šampon na vlasy :)
Michaela Cheetah
Olivová sůl do koupele, na kterou jsem moc zvědavá :)
Michaela Cheetah
A prací gel, který mi udělal ohromnou radost, protože pracích prostředků na praní není prostě nikdy dost! S vůní orchideje ♥

A co jste od Ježíška dostali Vy?

You May Also Like

15 comments

  1. Nádherné dárky.. A jak na konec vidím ten prací gel, ten by mě taky potěšil! Co už totiž člověk bydlí mimo rodiče, tak se mu hodí kde co do domácnosti. :) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji❤️ jsou všechny moc krásné.. a to je pravda, co člověk už bydlí sám tak ho potěší i takovahle super věc :-)

      Vymazat
  2. Ty skleničky na šampaňské jsou nádherné :) Dostala jsi od všeho něco, což je ideální. Tak ať se vám s přítelem dobře z hrnečků pije :)

    OdpovědětVymazat
  3. hrnceky su naozaj krasne. a taktiez sa mi paci, ze ta forma na torty je cervena a nie obycajne cierna/tmavosiva :)
    ja som na Vianoce dostala kozmetiku, zopar inych drobnosti a aj nejake peniaze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) přesně tak, forma je zajímavá a líbí se mi v červeném provedení :)

      Vymazat
  4. Dostala jsi krásné dárky, praktické, co potěší:) A ty hrníčky jsou boží!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé ty fotky s tím závěsem v pozadí jsou dokonalé! :) Jinak jsi dostala moc fajn věci, věřím, že udělaly radost a mám pocit, že máme stejnou, či podobnou svíčku.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to je hezký, že sis toho všimla. :) Mě se to také moc líbí a z dárků mám opravdu radost. :)

      Vymazat
  6. Dostala jsi opravdu parádní dárky, mi dostali s přítelem též super dárky do společného žití jako sadu nových peřin a polštářů, povlečení, sadu talířků a příborů apod. S přítelem jsme si dali veškeré věci, které jsme potřebovali jako jsou hadříky, kosmetika apod. Takže opravdu užitečné dárky, a až tu sůl vyzkoušíš tak dej vědět jaká byla!:) to samé ty kokosové věci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyz už člověk žije sám, tak tyhle dárky do bytu ocení nejvíc! :) Jinak sůl mě moc neoslovila a ty kokosové šampony jsou úžasný!!! :)

      Vymazat
    2. To ano, to máš pravdu :) To je škoda, myslela jsem že ta sůl bude fajn, a ty šampony nevoní to třeba až moc po kokosu? Já totiž když něco voní fakt intenzivně tak mě z toho začne až bolet hlava :/

      Vymazat
    3. Molly já také nemám ráda úplně kokosové šampony nebo dokonce deodoranty, také me vždy po nich bolela hlava. Ale tyhle šampony jsou opravdu decentní a jejich vůně není přehnaná. :)

      Vymazat
    4. Tak ty určitě musím taky vyzkoušet :P

      Vymazat