Světelný závěs jako dekorace do obýváku

by - středa, ledna 02, 2019

Už jste slyšeli o světelném závěsu? Několikrát jsem na něj narazila na internetu nebo na instagramu na fotkách a tak strašně moc se mi líbil, že jsem ho začala vyhledávat na různých e-shopech až jsem ho konečně našla. Bylo mi hned jasný, že s mojí šílenou vánoční náladou ho prostě musím mít na okně v obýváku. Moje představa byla totiž taková, že si světýlka dám na okno přímo před závěs, aby krásně vynikly. Jenže mi závěs do Vánoc nepřišel a nezbývalo mi nic jiného než světýlka pověsit zatím samostatně. A víte co, je to hezké i tak. Svět se přeci nezboří kvůli jedné zácloně/závěsu. Fotky jsou foceny o svátcích, za ne úplné tmy, protože by tmavé fotky nebyly hezké. Ale věřte, že večer ve velké tmě je to ještě kouzelnější!

Světýlka jsem nakonec sehnala na e-shopu KOKISKASHOP.CZ a byla jsem úplně nadšená snad ze všeho, co na stránce nabízejí. Ať už to jsou světelné závěsy, deště, svítící stromy a spoustu dalších dekorací! I když už je teď skoro po Vánocích, doporučuji se na stránku podívat, jelikož tam můžete sehnat nejen světýlka na Vánoce, ale dekoraci, která se dá použít klidně po celý rok.
Tenhle světelný závěs, který mám já, najdete TADY 
Já mám teple bílé osvětlení a zapomněla jsem dodat, že světýlka jsou LED, což znamená, že se nezahřívají jako ty klasický. Proto je lze použít pod závěs nebo záclonu. Pokud máte doma jen klasická světýlka, tak to rozhodně jako světelný závěs pod záclonu nepoužívejte. Hrozilo by shoření záclony a všeho hořlavého kolem. Na toto se používá pouze LED osvětlení. V čem je ještě LED suprové je to, že když přestane svítit jedna žárovička, tak všechny ostatní svítí dál. Což u těch klasických tak není - přestane svítit jedna, nesvítí už žádná. Omluvte mě za takové vysvětlování, ale snažím se to vysvětlit tak, jak to já sama chápu. :D
Závěs je velký 3 x 3 m a na naše okno je tak akorát. Tvoří 300 LED diod a je rozdělený na 12 pramenů, kdežto každý z nich tvoří 25 LED žároviček.
K dispozici je nastavitelných i 8 funkcí, ve kterých lze nastavit různé kombinace blikání. Já dávám vždy jen stálé svícení. Z některých funkcí jako např. rychlé blikání nebo jiskřivé blikání fakt bolí hlava. :D

Co vy a světýlka? Líbí se vám světelný závěs?

You May Also Like

11 comments

  1. Už na tvém Instagramu jsem ho obdivovala, vypadá nádherně! :))

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný! ♥ Mně samotné by se doma podobný světelný závěs moc líbil :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Dekorace vypadá dobře, ale myslím si, že u mě by moc dlouho nevydržela. Kočka by ji asi ihned zdemolovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak tomu věřím. :D jak je doma kočička, tak tyhle blbustky by asi nikomu nevydržely :D my máme psa a ze začátku to bylo taky docela těžký ho uhlídat, jelikož strasne rád kouká z balkonu a vždy se do nich zamotal :D

      Vymazat
  4. Světýlka já můžu a tyhle jsou nádherné! :) Kdyby to bylo na mě, tak bych měla světýlka celoročně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Eliško nápodobně :D taky bych je chtěla celý rok :D

      Vymazat
  5. Závěs je nádherný, světýlka miluji a tohle by se mi moc líbilo. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, nám také obývák nyní zdobí krásné květiny. Myslím si, že moc lidí do obýváku nebo do koupelny nedává kytky a je to velká škoda. My si nedávno teď koupili i nový závěs do koupelny , takže naše koupelna teď vypadá jako po rekonstrukci :-)

    OdpovědětVymazat