Nové vlasy, nové JÁ

by - pondělí, února 11, 2019

Když jsem se před Vánoci rozhodla, že potřebuji nutně vlasovou změnu, trvalo mi to dost dlouho, než jsem se k tomu vůbec odhodlala. Pořád jsem to odkládala a nevěděla jsem, jestli to bude to správný rozhodnutí. Pro mě to bylo zvlášť těžký, protože odmala jsem měla dlouhé vlasy a vždy jsem šla jen na zastřižení konečků. Párkrát jsem je mela střižené více než jen konečky a skoro vždy jsem to obrečela. Zkrátka jsem s nimi žila skoro celých mých 21 let.
Proč jsem se tak rozhodla? Jednoduše - už mě to nebavilo. Poslední dobou jsem je neměla tak hezké jako dřív. Při mytí hlavy jsem se u toho kolikrát vztekala a o rozčesávání ani nemluvím. Nedržely tvar a nešly ani natočit kulmou, protože už byly moc těžké. Já vím, je to o střihu a já je měla zastřižené rovně, protože jsem je nechtěla mít bůh ví jak sesekané do postupu. Vypadaly nezdravé a bez života. Ukážu vám fotky před a po, ať můžete srovnávat.

Před:

Po:
Musím říct, že jsem hodně spokojená. Vlasy hned obživly a vypadají zdravě. Hrozně jsem se toho bála, že budu litovat, ale nelituji a říkám si, že proč jsem do toho nešla už dřív! Ten pocit úlevy a pohodlnosti je k nezaplacení.

Líbí se vám také moje změna? 😊

You May Also Like

21 comments

  1. Taky se chystám a mam teoreticky stejný problém- rozcesavani fakt stoji za to😠stačí 5min a hned jsou znova zakudlene a jelikoz si je zehlim, maji zničené konecky a tím zehlenim zaberu aspon 15min.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozumím ti. Přesně tak, zacuchané jsem je vždy měla nejvíce na temeni hlavy. A teď bez problémů :-)

      Vymazat
  2. Taky mám téměř celý život dlouhé vlasy, takže tě chápu. Myslím si, že tě to oživilo a vlasy tak vypadají krásně zdravé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som išla tiež z dlhých vlasov do kratších a je to príjemná zmena.

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  4. Krásne fotky a vlasy sú taktiež nádherné. Myslím, že to bola dobrá zmena :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  5. Měla jsi nádherné vlasy, ale je vidět, že to zkrácení jim neuvěřitelně prospělo a tobě to sekne:) Však dorostou. Také jsem takto dva roky zpět shodila asi 30 cenťáků a i když se mi po dlouhých stýská, tak vím, že dorostou a tohle je praktičtější:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Vanessko, přesně tak. Dorostou. Akorát si myslím, že už si je nenechám tak narůst. Takhle mi jsou pohodlné :)

      Vymazat
  6. Moc moc se mi líbí! Ale to už víš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělá změna, moc ti to sluší a vláskům to také určitě prospěje! :))

    OdpovědětVymazat
  8. No teda to je pořádná změna :) takový kus. Sluší ti to.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se ti také změna líbí :-) je to příjemné ❤️

      Vymazat
  9. Tak ono taky záleží jak dlouhé jsou. Já je mám do půlky zad a kolikrát nad tím pěním. Ale když vidím, že ty jsi je měla skoro až po zadek, tak se ti upřímně ani nedivím, že jsi s tím šla dolů :) Sluší ti to pořád stejně a vlasy se ti aspoň zregeneruji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ty mě vždy potěšíš. Jé pravda, že to už bylo moc. 😁 Děkuji ti ❤️

      Vymazat
  10. Máte to fakt moc pěkné. Taky se mi to hodně líbí. :) Taky jsem měla dlouho dlouhé vlasy, ale pak jsem začala dělat vyšívání na textil a zjistila jsem, že se mi tak trochu pletou. No, byl to dlouhý proces, ale jako pak jsme se nějakým způsobem s kadeřnicí dobrali toho, že mám moderní krátký účes. :)

    OdpovědětVymazat