Jsem zpátky 🌸☀️

by - neděle, května 26, 2019

Ahoj holkyyyyy!!! 🌸
Všechny vás zdravím a chci Vám dát vědět, že jsem zase tady. Po dlouhé době. Každý občas prožíváme těžší období, kdy nemáme chuť ani na své koníčky. Já jsem neměla motivaci, ani nápady. Poslední článek byl o mých vlasech, které jsem si nechala ostříhat. Teď už mi zase rostou, je to pohodlné, ale rozhodla jsem se, že zkracovat je teď znovu nebudu a že si je nechám trošku narůst a snad už tedy i nabarvit.
Notebook se rozhodl, že nebude spolupracovat a neustále se zasekával, takže mě nenechal ani dopsat článek. To byl taky jeden z důvodů, proč jsem nepsala. A z mobilu to je na nic. S přítelem jsme tedy vymysleli, že mi sestaví vlastní PC a budeme mít každý svůj. Už se moc těším, protože budu zase aktivnější! 😊💖
Myslela jsem, že vám v tomhle článku shrnu všechny ty měsíce, co jsem tu nebyla, ale bylo by toho moc a asi ani nechci psát o osobních věcech. Takže vám sem přihodím pár fotek ze včera, když jsme byli po dlouhé době zase fotit. 📸

Mimochodem, tyhle bílé kecky jsem sháněla všude možně, takové, aby byly pohodlné a nikde mě netlačily. 
Všude byly hrozně tvrdé a už ze zkoušení jsem měla odřené paty. A když jsem šla do Pepca, tak jsem tam narazila na tyhle a jsou úžasný! Stály 89,- a jsou pohodlné. Celkově jsem s Pepcem spokojená.
A poslední 💐 🏵️ 🌻 kytička na našem balkoně 🏵️
Tak se mějte krásně a brzy se tu zase ukážu! 😊

You May Also Like

18 comments

  1. Je fan, že psi zpět:) Taky jsem teď moc neměla chuť a vlastně ani moc nápady, a ačkoliv mi to chybělo, tak jsem se nějak nedokázala donutit psát pravidelně. Ta kytka je krásná:) A na fotkách ti to moc sluší:)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ráda, že jsi zpět a budu se těšit na nové články :-) je lepší, než se do něčeho nutit, si dát raději pauzu úplně a aspoň jsi načerpala sílu :-) a s novým počítačem to bude určitě hračka :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, to jsi mě moc potěšila. ☺️ Už se moc těším, až budu aktivnější více. 💖

      Vymazat
  3. Na fotkách ti to moc sluší ❤️ Jinak ty boty jsou boží. V pepcu jsem nikdy nebyla, ale jak vidím, musím se tam vypravit 😅

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! 💖 To každopádně! Určitě něco vybereš a budeš se tam ráda vracet 😀😊

      Vymazat
  4. Skvělé, že jsi zpět!
    Moc krásné fotografie ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Vítej zpátky :) fotky jsou krásné :)

    Maris

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiš to je náhoda! Já koukám na botky a hned si v hlavě říkám "Jéé, mám teď zrovna stejný tenisky z Pepca, to jí musím napsat" a hned na to si čtu, že jsou taky z Pepca😁😁! Taky jsem si je vzala, protože za tu cenu jsou super a hodí se skoro ke všemu❤.

    VERČA ze Ztracena v Praze I Papír X elektronický inkoust? SOUBOJ ČTEČKY A KNIHY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je super! 😀 Máš pravdu, jsou skvělý a hodí se opravdu je všemu! 💖

      Vymazat
  7. Doufám, že jsi načerpala opět sílu a s novým počítačem se bude psát téměř samo :) Už se těším na nové články :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mám radost, že jsi zpět. :)
    Krásné fotky, moc ti to sluší! :)
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  9. Vítej zpátky <3 Já jsem si tímhle obdobím prošla taky, jen jsem to vzdala úplně. Měla jsem pocit, že to není pro mě. A po roce a dvou měsících jsem zpátky taky. S úplně novým blogem :) Na fotkách ti to moc sluší :)

    Paulina, the moon child

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásné přivítání! 💖 Moc tomu rozumím, myslím, že si tím prošel každý. Opravdu?? Tak také vítej zpátky! Moc ráda se na tvůj nový blog podívám ! 😊

      Vymazat