Oblíbená kavárna ☕

by - pátek, května 31, 2019

Ahoj!
Řekla jsem si, že bych mohla přispět i článkem z naší oblíbené kavárny v našem městě. Chodíme tam hrozně rádi, nejvíce s přítelem. Tím, že tam moje maminka pracuje, tak nám bylo dovoleno večer po zavíračce nafotit nějaké fotky interiéru. Ten je mimochodem úžasný. Nejvíce se mi líbí asi ohromné lustry, které vypadají (jak říkám já) jak z diamantů 😀.
Na té kavárně mám ráda to, že dokonce i něco vaří a tak si tam můžeme zajít i kdykoliv na oběd. Často tam chodíme na snídaně, protože je dělají po celý den a miluju jejich toasty a horkou bílou čokoládu, která je tak hustě našlehaná, až ji musím pojídat lžičkou 😍.
Na oběd vaří každý den polévku a hlavní chod. Co mají ale v nabídce pořád a co si dávám k obědu nejradši, je výborný těstovinový salát 🥗.
No a samozřejmě dortíky a další jiné pochoutky, jako třeba pudinky s horkými malinami a tak dále.
Co se mi na kavárně ještě líbí, tak je zvlášť místnost, která se nazývá salonek a můžeme si tam jít sednout a najíst se, když je třeba kavárna už zaplněná a nemáme se kam posadit. Ano, to se stává celkem často. Kavárna je hodně oblíbená, a tak salonek byl skvělý nápad. Také si salonek můžeme třeba reservovat, kdyby jsme tam chtěli oslavit např. narozeniny, nebo udělat nějakou oslavu. Kuchař i cukrářky udělají na objednání i nějaké pohoštění. To se mi prostě líbí. A taky je hezký, že celý pracovní kolektiv spolu vychází jako rodina. Nikdy se tam nehádají a všichni se respektují. O to radši tam chodíme, protože se tam cítíme prostě dobře. 😊

A takhle vypadá salonek 😊 zrovna tam měli nějaké jednání, tak židličky a stolečky nebyly srovnané. Jeden stolek jsme si daly se ségrou doprostřed, abychom se vyfotily. 📸
Jak jsem říkala, fotili jsme večer, takže dortíky byly téměř všechny snědeny.
Také se tu nachází gauč a dobře se na něm sedí 😂
Fotky fotil můj přítel Matěj Vondra Photography.
Přidám vám sem na ukázku i pár starších fotek jídel.
🥗😍
Ovesné vločky, bílý jogurt, ovoce

Kavárna se jmenuje Cafe Reunion a nachází se u nás v České Lípě, tak kdybyste třeba někdo byl poblíž, určitě doporučuji !! 

You May Also Like

29 comments

  1. Wyu ty dobroty! A jinak musím pochválit oční linku, takovou bych taky jednou chtěla umět :-D
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou 😍 ní, kdyby jsi mě při tom dělání linek viděla! 😂😂

      Vymazat
  2. Krásne fotky! :) Kaviareň vyzerá luxusne a tie dobroty - mňam! :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky. U nás nieje taká krásna kaviarna ani jedna :) Teda ešte som takú nenašla :)


    NAKUPOVANIE CEZ ESHOP S OBLEČENÍM JE PEKLO !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Nejenže prostředí vypadá opravdu pěkně a příjemně, ale i nabídka jídla nezůstává pozadu :) a super fotky :)

    Maris

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, vzhled kavárny je důležitý, ale nabídka jídla a hlavně když je dobré, je hlavní. 😊 A moc děkuji!

      Vymazat
  5. To je nádherné prostředí :)) Škoda, že mám Českou Lípu trošku z ruky :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, ale třeba někdy pojedeš na výlet a budeš v Libereckém kraji a zastavíš se 😀😊

      Vymazat
  6. Vypadá to tam nádherně! Ale samozřejmě je důležitá i atmosféra. Jdeš si tam přece je odpočinout :)

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda že som zo Slovenska😅 Vyzerá to tam veľmi útulne a fotky sú vážne pekné!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to teda! 😀 A já bych zase ráda zavítala k Vám do Slovenska 😀 a děkuji!

      Vymazat
  8. Kavárna vypadá moc fajn, bohužel jí mám z ruky :) je super, že tam dělají snídaně po celý den! Někdy to člověk nestíhá a pořád na to má chuť i odpoledne, tak je super, že si to může dát i později :) Zaujal mě dortík s tím piškotovým základem, tvarohem a ovocem navrchu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi se najde určitě nějaká super kavárna i poblíž tvého města :) přesně, někdy ty toustiky jsou výborný i jako odpoledne svačinka 😊 Joo, ten dortík byl vynikající :) děkuji za komentář

      Vymazat
  9. Wow, ty fotky se moc povedly a ten interiér je opravdu nádherný :) A k těm dobrotám se raději ani nevyjadřuju ♥ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! ☺️ Také se mi tu moc líbí. A ty dobroty nemají chybu 😀

      Vymazat
  10. Hned mě na tobě upoutaly ty černé linky - to já také zbožňuji.

    Mám ráda kavárny, klidné prostředí, kultivovaní lidé, samé lahody. Ono by ani nešlo nemít kavárnu bez různých sladkostí, sama se v tom dost často vyžívám.

    Kavárna se mi líbí, klidné prostředí, jen jsem více na elegantní styl.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, hrozně moc děkuji! Ani by mne nenapadlo, že se vám linky budou tak líbit! A přitom já ani jiné neumím 😀

      Přesně tak ☺️ děkuju za hezký komentář.

      Vymazat
  11. Pěkný článek, přála bych si umět tak krásně fotit :)

    OdpovědětVymazat
  12. Wow, tolik dobrot a sladkých dortíků! Tam bych si rozhodně vybrala, hezké fotky! :))

    OdpovědětVymazat
  13. Mňam, mňam tyhle dobroty vypadají opravdu moc dobře a kavárna vypadá velice útulně :P To kéžbych já měla s kým chodit do kavárny :D Jednu jsem si tady oblíbila ale chodím tam jen s mámou, která přijede po nějaké dlouhé době. Jinak jako vždycky jsi tak krásná žena na těch fotkách! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Škoda, že nejsi někde poblíž, šly bychom do kavárny spolu! 😂❤️ A hrozně moc ti děkuji za krásný komentář. 💛

      Vymazat
  14. Na první dobrou ta kavárna vypadá moc hezky, na druhou stranu vlastně není moc zapamatovatelná, protože po Evropě takových kaváren je spousta. Ale chápu, že třeba luxusní peněženky neutrpí zase tak velké ztráty, protože v té konkurenci si pak musejí konkurovat hlavně cenami. Ale tak na tom spotřebitel pak ve finále vydělává, že? :)

    OdpovědětVymazat