Letní nezbytnosti v kabelce

by - středa, července 24, 2019

Tyhle horka jsou už na mě teda trochu moc, ale na zmrzlinu a nákup to zatím zvládáme, a pak sedíme doma v zatažené místnosti a jen odpočíváme, protože co jiného? Přelidněný koupáky nejsou nic pro nás. Ale když se s přítelem vypravíme na nějaký výlet, tak vám alespoň v článku ukážu, co s sebou tahám v kabelce v těhlech vedrech. 🔥☀️

Černou kabelku mám z pepca a jsem s ní moc spokojená. 
Rozhodně brýle, protože kolikrát v létě chodím nenalíčená a pokaždé mě zachrání 😅 
Co jsem si nedávno koupila v dm, tak je tenhle roztomilý maličký antibakteriální gel na ruce a vůbec nechápu, jak jsem bez něj mohla žít! Opravdu super věc do kabelky, když si zrovna nemáte kde umýt ruce a navíc tak krásně voní! 🤩
Co patří úplně mezi mojí top letní nezbytnost, jsou vlhčené ubrousky. Nejlepší na otření, když se celé zpotíte a ještě vás to osvěží a ovoní 😂
Hydratační lůj, protože i přes léto mám popraskané rty.
Tenhle osvěžující sprej od Avonu je taky super, rozprašovač je příjemný a hlavně taky hezky voní. 
 Hřeben, pochopitelně.
 Klíče 🗝️
A BeBe sušenky mám nejradši, takže kdyby mě popadl hlad, tak si je dám k svačině a alespoň se na další chvíli zasytím.
A samozřejmě peněženka a mobil, ale tím teď fotím takže ho nemám na fotce 😂

A jaký letní nezbytnosti máte vy??

You May Also Like

14 comments

  1. Mám asi podobný obsah kabelky, jen obohacený o nepořádek, troje rozdělané žvýkačky, pár balení kapesníčků a sem tam se najde nějaký použitý kapesníček, ktrý jsem neměla kde zrovna vyhodit.. Ale jednou za čas se snažím si udělat v kabelce pořádek:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám moc dobře, ty posmrkané kapesníčky jsem vám ani radši neukazovala 😅😂😂

      Vymazat
  2. Mám to úplně stejně a ještě tam nosím malý diář a plátěnou tašku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plátěnou tašku také sháním! ☺️ Ale zatím nikde nemůžu najít takovou, jakou bych chtěla 😅

      Vymazat
  3. Na vlhčené ubrousky nedám dopustit! :D celý pakel jsem jich sbalila na fesťák a nakonec to byla snad nejvíc využívaná věc snad na všechno :D umytí bot, chodidel, otření čela, makeupu .. zkrátka nejlepší věc! :D

    Já teda s sebou tahám ještě takový ten jemný vodový ostřikovač s lehkou vůní :) není to tak intenziví jako deoš, spíše osvěžující, ale zároveň to i navoní, když je člověk zpocený .. :D :D

    https://taukecana.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, ty vlhčené ubrousky jsou prostě úplně na všechno ! 😂
      Máme něco podobného, já mám tuhle vodu od Avonu a taky moc osvěží ☺️

      Vymazat
  4. Teď jsem se s sebou naučila tahat dezinfekční gel, protože se fakt hodí. Jinak taky nejezdíme k vodě a raději jsme zalezlí doma. Když už někam jdeme, tak to mám tak nějak nastejno, jako ty. Ubrousky, gel, brýle, peněženka a lůj teda taky, protože jsem měla tak vysušený rty, až se mi z toho udělal opar. Takže bez toho ani ránu.. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Antibakteriální gel je skvělý, když člověk má jíst rukama a jel v mhd nebo tak. Mě v kabelce nikdy nesmí chybět kapesníčky a láhev s vodou :)


    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) na kapesníčky jsem zapomněla, ale taky je tam nosím 😊

      Vymazat
  6. Nosím téměř to stejné co ty :) Ještě teda menší lahev s vodou a gumičky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gumičku! Ajo! Zrovna jsem ji měla na ruce a ne v kabelce, ale taky ji tam vždy hodím 😄

      Vymazat
  7. Mám pocit, že rtěnku a dost často v létě nosím deštník, což je trochu paradox, že ho míň nosím na podzim, kdy prší většinou daleko víc :D v létě se totiž bojím prudkých bouřek! a jinak bez brýlí a vůně nedám ani ránu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je zajímavé teda 🤣 já deštník nosím nerada! 🤣

      Vymazat