Prázdniny 💛

by - čtvrtek, července 18, 2019

Ahoj všechny krásky!
Zase po delší době se tu ozývám, už se mi po vás stýskalo. 💓 Jak se máte a jak si užíváte léto? Někdo pracovně, někdo odpočívá a výletuje, že? 😊
Co se týče mě, tak já se mám dobře. Co začaly prázdniny, tak to moc ideální nebylo, ale teď už je to zase fajn, a klepu klepu aby to tak už zůstalo. 💕 Hlavně, aby byli všichni zdraví a šťastní. Hlavně! Přítel (můj nejmilovanější a nejhodnější, prostě naprostý brouček) mi včera dal předčasný dáreček k narozeninám, které mám až v září, ale prý už nechtěl čekat a když jsou ty prázdniny, tak abych si ho mohla už užít. 😂❤️ Koupil mi nový mobil, protože ten předchozí už moc nezvládal ty všechny aplikace a tak podobně, a já přes mobil i pracuji a už to nebylo tak super. Dostala jsem nejnovější model od Xiaomi, Redmi Note 7.
Přítel vlastní mobil od stejné značky a nemůže si ho vynachválit. A musím naprosto souhlasit. Jediné, co jsem vyžadovala při novém mobilu byl skvělý foťák. Musím říct, že tenhle mobil je neskutečný a včera jsem skoro celý den s přítelem mobil zkoumala a zkoušela všechny možný funkce. Jsem moc spokojená a pokud je tu někdo z vás, kdo si také nějaký mobil vybírá, tak za mě značka Xiaomi rozhodně nezklame! 📸💛 A tak mě i napadlo, když má ten super foťák, mohla bych ho do začátku využít i jako kamerku, na natáčení konečně těch vlogů a dalších videí sem na blog. Tak jsem na to moc zvědavá 😀😍 za další budu opravdu fotit více, takže mohu konečně přidávat fotografie častěji i z mobilu 🤩
Ukážu vám nějaké fotky, co jsem včera zkusila vyfotit, ale musím si s tím více pohrát ještě 📸
Fotky nejsou upravené.

Na mobil je to super ne? 😯🥰
Já jsem moc spokojená!
Chtěla jsem se vám takhle jen ozvat a napsat co je nového, ale brzy se vám ozvu zase s dalším článkem! 💛

A co nového je u vás?

You May Also Like

14 comments

  1. Na to, že jsou to fotky z mobilu jsou nádherné! Užívej prázdniny naplno Míšo! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid? Jsem úplně nadšená 🤩 děkuju Pavlínko! Ty také! 🧡

      Vymazat
  2. Máš hodného přítele:) Taky máme s přítelem oba Xiaomi, já měla předtím Samsungy i iPhone a musím říct, že s Xiaomi jsem nejspokojenější:) Fotí ti krásně.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám a moc si ho vážím ❤️💖 já měla také vždy Samsungy, ale s tímhle Xiaomi jsem také nejspokojenější 😊 Děkuji ti za komentář. 🥰

      Vymazat
  3. To bolo od priateľa milé, užívaj si darček čo najviac. ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  4. Na mobil to jsou úplně fantastické fotky ♥ Od přítele to bylo hezké, že ti dal dárek takhle dopředu :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju ❤️ jsem hrozně moc nadšená, skoro jako z foťáku 🤩

      Vymazat
  5. Fotky vypadají skvěle. Hned se na telefon mrknu, protože ten můj mě zlobí - sám od sebe se vypíná a na reklamaci s tím nic neudělali. Užívej si prázdniny! ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji 🧡 určitě mrkni.. mě ten předchozí taky zlobil 😏 takže super teď jsem spokojená ❤️

      Vymazat
  6. Fotí parádně :) A přítel je skvělý, že ti udělal radost takhle předčasně :) Už se těším na nové články :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 🥰😍 je úžasný, opravdu ❤️ to jsi moc hodná, děkuju!! 😊

      Vymazat
  7. Xiaomi mobil mám taky, ale starší model, už mám druhý mobil od této značky a je fakt super :) a krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat