I'M BACK!

by - středa, května 23, 2018

Přeji Vám krásný podvečer.
Je to poněkud divné znovu psát. Po celé té nové etapě v mém životě, jsem si nemohla najít cestu zpátky k blogu. A abych pravdu řekla, docela se mi stýskalo. Neozvala jsem se tu tak 4 měsíce.

Prožívala jsem špatné období, co si budem, více to rozebírat tady asi nebudu, šlo o mně a mého přítele. Jen s radostí sdělím, že jsme spolu a jsme šťastní. Každopádně co bych vám dnes chtěla sdělit, po tom velkém boji, trápení den po dni a totální nechutí dělat ještě něco víc, s přítelem se STĚHUJEME a budeme už bydlet spolu. Je to momentálně nejlepší období, které teď zažívám.
To dělání bytu je už otřesné, nejdříve jsme se tak těšili až spolu budeme budovat a už nás to dělání docela přešlo, momentálně nevíme kam dřív skočit a co dělat dřív. Všude samé igelity, krabice, pytle. Asi dva týdny jsme byli bez kuchyňské linky, no snad každý si to dokáže představit, jak hrozné to je. Když už jsem se rozhodla napsat tenhle článek, hodím sem pár fotek, ale kvalita je děsná.
Nově udělané lino v kuchyni, ze kterého máme hroznou radost. Bez podlahy jsme byli tak dva týdny, než se začalo dělat.
Nová a ještě zabalená kuchyňská linka :-)

Hned jsme koupili nové spotřebiče. Už se těším, až budu vařit a péct a zveřejňovat fotky a recepty tady na blogu. 
Na závěr zde máte naší společnou fotku, jsme šťastní :-) takhle jsem nejspokojenější. S tím, kdo pro mě znamená všechno na světě. Pokud budete chtít, můžu vás tady na blogu informovat dalšími články jak postupujeme ve stěhování a přidávat nějaké fotky, jak se byt vyvíjí. :-) Později se chci totiž i věnovat bytové dekoraci, ve které se vyžívám a už se na to těším.
Mějte krásný zbytek večera. :-)


You May Also Like

4 comments

  1. Ty starosti se stěhováním znám a chápu :) Určitě se na další články těším a s přítelem Vám to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, ahoj Molly! Jsem ráda, že jsi zase přišla ke mě na blog ♥ děkujeme moc a budu se snažit co nejdřív zase něco přidat! :)

      Vymazat
  2. Moc Vám to přeji, já jsem bohužel na té druhé straně - a to po hodně čerstvém rozchodu. Ale čas všechno zahojí. :) Budeš postupně dokumentovat celou "rekonstrukci" ? Takové články mám nejradši :D

    By Barbora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoooj :) jsem ráda, že tu jsou nějaké ohlasy. Rekonstrukci sem budu určitě postupně dávat. A co se týče tvého rozchodu, přeji hodně sil a hodné přátele. :-)

      Vymazat