Stěhovací článek #1

by - sobota, června 23, 2018

Ahoj, tak vás všechny zdravím u stěhovacího článku číslo 1! Jelikož jsem dávala článek o tom, jak jsem zpět na blogu, tak jsem i psala o tom, jak se stěhuji s přítelem a děláme rekonstrukci bytu. Byl tu i nějaký ohlas, že vás tyhle články baví a že byste uvítali klidně i další. S chutí jsem se do toho pustila a protože to nebude všechno hned hotové, rozhodla jsem se, že to bude na více článků.
Michaela Cheetah
Začnu asi tím, že už máme i kuchyň, na kterou jsme čekali více jak 2 týdny. Ačkoliv je kuchyň úplně obyčejná, máme z ní velkou radost a moc se nám líbí.
Michaela Cheetah

Michaela Cheetah
Pekli jsme s přítelem bábovku, byla dobrá, ale trošku se nám připálila :D
Michaela Cheetah
Taky jste milovníci jahod?
Michaela Cheetah
Třešně mám taky ráda, ale ne tolik jako jahody.
Michaela Cheetah
Hádejte co to přišlo za nábytek?
Michaela Cheetah
Ano sedačkaaa na které teď pořád spolu lenošíme u televize a já u psaní článků. ♥

Ještě nás čeká hodně práce a vše budu dále dokumentovat. Nedělám to jen kvůli blogu ale dělám to kvůli vám ale hlavně kvůli mě a mému přítelovi, až se na to jednou budeme chtít podívat a pobavit se nad tím, jaké bláboly jsem tu psala. :D

Tohle by bylo asi pro dnešní článek všechno, chci vám popřát hezký zbytek sobotního večera a dobrou noc :)

You May Also Like

1 comments

  1. Taky za sebou máme stěhování, které proběhlo před dvěma roky. Jako přemýšleli jsme, jak to udělat. Ale nakonec jsme spoustu věcí prostě vyhodili a oblečení šlo třeba na charitu a my si koupili přes velkoobchod oblečení nové. Jelikož děláme s manželem oba dva z domu, tak fakt není potřeba mít nějaký nabobtnalý šatník. :)

    OdpovědětVymazat