Černá barva mě nikdy neomrzí

by - neděle, července 01, 2018

Černá barva je už několik let mojí nejoblíbenější. V celočerných outfitech se cítím dobře vždy, všude a v každém čase, i teď v létě. I když se někomu celočerné outfity můžou zdát nudné, bez nápadu, nezajímavé a smutné, při nich právě nejlépe vyniknou různé doplňky.

Michaela Cheetah

Černá klasika prostě nikdy nevyjde z módy. Dá se kombinovat se všemi barvami a můžete tak vytvářet různé outfitové kousky. V dnešním outfitu jsem zvolila jednoduché a přesto krásné šaty z Lidl.cz
Michaela Cheetah
Bohužel jsme nevyfotili fotku celé postavy a celého outfitu, protože bylo asi tak 50 stupňů a utíkali jsme z procházky radši domů :D
Šaty jsem zkombinovala se stříbrnou řetízkovou kabelkou a pilotkami, které už mimochodem musím nutně vyměnit za jiné. Jsou už dost staré a hlavně i zničené. Mám to ale s výběrem brýlí hrozně složité. Přijde mi, že mi sluší jen tyhle pilotky. Kdykoliv jsem si nějaké brýle zkusila, vypadala jsem příšerně.. byly buď příšerně velké nebo měly úplně blbý tvar. Tak uvidím, jaké si vyberu a v jakých se budu cítit dobře.
Michaela Cheetah

Michaela Cheetah
Jinak co se týče kvality šatů z lidlu, tak musím říct, že jsou super pohodlné. Objednala jsem si ještě jedny, ale ty zase u dalšího článku, tak se mějte hezky!

You May Also Like

6 comments

  1. Já teď v Lidlu ulovila bílé tenisky a další týden stříbrné pantofle. Věci z Lidlu mám docela ráda. Věřím, že šaty jsou skvěle pohodlné. :)

    By Barbora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, tohle je moje první věc z lidlu a už se těším na další :D :)

      Vymazat
  2. Šaty vypadají krásně a věřím, že ti muselo být pořádný vedro :P Fotky jsou i přesto krásné a v Lidlu mají pěkné věci, ale nikdy jsem nemohla najít mou velikost, přišla jsem vždy pozdě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Molly! :) moc děkuji a vedro mi opravdu bylo! :D neměla jsem ani sílu na to se normálně usmát. :D Jo, to mají a taky jsem vždy přišla pozdě a neměli velikost, proto je super jejich e-shop, mají tam úplně všechny velikosti :)

      Vymazat
  3. Ahoj, chtěla bych se zeptat přes co si vyrobila svůj blog? A jestli zdarma? Bude o tom nějáký samostatný článek? Moc by mě to zajímalo neboť bych také chtěla začít. Si má inspirace.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji za tip, přijde mi to jako super nápad na další článek a přesto by i někomu mohl pomoct takže určitě si udělám čas a článek o mém blogu a celkovém designu rozepíšu. :) Děkuji.

      Vymazat