Jak účinkuje Milva - přípravek proti vypadávání vlasů

by - neděle, července 01, 2018

Přesně před začátkem června jsem zahájila pravidelné používání přípravků Milva proti vypadávání vlasů. Jsem moc ráda, že jsem měla tu příležitost díky spolupráci vyzkoušet něco, co je dost prodávané a recenzované. Jelikož mě vlasy poměrně dost vypadávají, řekla jsem si, že to vyzkouším a uvidím. Nejdříve jsem si jen myslela, že je to další reklama, za kterou to jsou jen vyhozené peníze. Ale když mi produkty zaslali díky spolupráci, byla jsem ochotná přípravky vyzkoušet a napsat vám sem pravdivou recenzi, aby jste zbytečně nevyhazovaly peníze.

Michaela Cheetah

Určitě každá z nás touží po krásných dlouhých a zdravých vlasech. Ne každá toho ale dosáhne. Každá z nás má vlasy jiné a každá se o ně stará jinak. Je důležité o své vlasy pečovat a zvlášť ty, co je mají barvené a nějak zničené. Mě poslední dobou vlasy dost padají a proto jsem testovala tyto produkty od značky Milva.
Michaela Cheetah
Tenhle šampon je na rychlejší růst vlasů. Používala jsem ho, ale vlasy mi rostou rychle, mám své dlouhé a nevypozorovala jsem žádnou změnu, nebo spíše nevím, zda mi vlasy o ty 2 centimetry vyrostly z důvodu používání tohoto šamponu, nebo že mi ty vlasy prostě rostou dobře samy. Každopádně co jsem tak četla, tak spoustu blogerek, co produkt používaly, tak psaly, že prý změnu viděly.
Michaela Cheetah
Tenhle šampon je konkrétně proti vypadávání vlasů a byla jsem na něj dost zvědavá. Po prvním použití jsem žádnou změnu neviděla, vlasy mi padaly pořád stejně, ale po více jak čtyřech použití, mi vlasy přestaly padat méně. Padaly pořád, ale už ne tolik, jako předtím. Vlastně vlasy budou padat vždycky, ale úplně minimálně.
Michaela Cheetah
Tuhle masku mám úplně nejradši. Krásně voní, je takové tekutější a mazlavější konzistence a nanáší se po celé délce vlasů. Maska se má nechat chvíli působit a poté pořádně smýt. Mám po ní úplně jemné a lesklé vlasy a hlavně - skutečně nepadají!
Michaela Cheetah
Další a zároveň poslední, co jsem testovala byl sprej také proti vypadávání vlasů a ten se používá tak, že ho vmasírujete do vlasů u kořínků až po umytí. U tohoto produktu nevím, zda fungoval tak jak měl a jestli po něm opravdu vlasy nepadaly.
Co ale můžu říct, tak je to, že při používání všech produktů najednou to funkci opravdu mělo. Vlasy mi padají méně.

Takže za mě - určitě to není vyhazování peněz! Produkty opravdu fungují - ne 100 procentně, ale fungují. Pokud vám vlasy padají, doporučuji vyzkoušet a hlavně vlasy zbytečně nefénujte, nežehlete, nekulmujte. Tím se vlasy hrozně ničí a dochází pak k vypadávání.

Co je ale fakt, tak je to, že vlasy nejčastěji padají, když jste ve stresu. To mám vyzkoušené a padaly mi když jsem se opravdu hodně stresovala. Teď už jsem v klidu a vlasy mi nepadají. Záleží také na tom, jak se stravujete a všechno okolo to má vliv na padání vlasů. Co chci ale v budoucnu ještě vyzkoušet, tak nějaké vitamíny. 
Pokud byste některá věděla, mohla byste mi do komentářů napsat nějaké tipy.

You May Also Like

2 comments

  1. Ahoj, já o Milvě pořád přemýšlím, ale nemůžu se rozhoupat jestli ano nebo ne. Mě vlasy vůbec samy od sebe nerostou, trvá to strašně dlouho i když si konečně zastřihávám co 2 měsíce. A padají mi hrozně :/ No uvidíme. Třeba se k tomu někdy rozhoupu. :D

    By Barbora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Barunko. Věř, že já bych taky nevěděla, jestli do toho jít, ale jelikož mi to bylo nabídnuto, tak jsem neváhala. Spoustu holkám Milva pomohla a já si myslím, že pomohla i mně. Tudíž si i myslím, že by ti také pomohla. Alespoň s tím vypadáváním. Tak se rozhoupej a vyzkoušej to a určitě dej vědět u tebe na blogu, budu se těšit! :)

      Vymazat