Letní pudinky

by - středa, července 18, 2018

Po dlouhé době tady přistane článek do kategorie food a tím jsou letní pudinky, které jsem udělala 3x jinak. Celkově mám pudinky hrozně ráda a na léto se hodí s ovocem, když ho dáte do ledničky a necháte ho vychladit.

Pudink

VANILKOVÝ S MRAŽENÝMI JAHODAMI

Pudink
Na dno skleničky nebo misky přidáme pár mražených jahod, zalijeme horkým vanilkovým pudinkem a navrch dáme zase pár zmražených jahod. Dáme vychladit do lednice. Klasika.
Pudink
Pudink

VANILKOVO-ČOKOLÁDOVÝ

Pudink
Uvaříme si čokoládový pudink i vanilkový a pak jen na střídačku tak jak chcete, pudink vylijeme do skleniček. Můžeme ozdobit jakýmkoliv ovocem. Já použila mraženou jahodu. Dáme vychladit do lednice.
Pudink
Pudink

ČOKOLÁDOVÝ SE ZAKYSANOU SMETANOU

Pudink
V misce smícháme zakysanou smetanu se lžicí cukru a dáme ji na dno skleničky tak do čtvrtiny. Potom zalijeme horkým čokoládovým pudinkem a opět dáme navrch zakysanou smetanu. Nezdobila jsem už žádným ovocem, protože se mi tam moc nehodilo. Dáme vychladit do lednice.
Pudink
Pudink

Tak nějaký vyzkoušejte, jsou výborný všechny! A těšte se na další receptík. :)

You May Also Like

8 comments

  1. Mňam, taký puding by som si aj s radosťou dala. V Anglicku taký dobrý nemajú a nerobia. Musím si spraviť hneď ako prídem domov :)

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam! Tak tie vyzerajú úžasne! Aj keď pudingy milujem, takéto som ešte neskúšala :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  3. Tak teď jsem dostala chuť na pudink! :D
    Všechny tři vypadají skvěle! Děkuji za tip! :)

    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem na ně měla obrovskou chut 😄 Děkuji moc, jsem ráda, že je článek alespoň trochu užitečný pro vás 😊❤️

      Vymazat
  4. Pudinky naprosto miluju a vypadají nádherně! :)

    OdpovědětVymazat