Knitted sweater / dress

by - pátek, ledna 04, 2019

Milé dámy, pokud máte rády dlouhé svetry či dokonce šaty, tak tento dlouhý svetr/šaty vám mohu jen doporučit. Jsou ženy, které nosí šaty či sukně celoročně a to i v zimě. Já mám nejradši legíny nebo džíny, ale nemám nic proti tomu si vzít v zimě teplé šaty a silonky.

Kousek, který mám na sobě je dlouhý pletený svetr, ale mě je délka tak akorát na šaty.
S mými 153 centimetry se není čemu divit... no co, každému příroda něco takového nadělí. Ale s tím už jsem léta létoucí smířená a někdy mi to ani tak nevadí. :D
Svetr je z příjemného materiálu, je teploučký a rychle se v něm zahřeji. Nejvíce se mi na něm líbí, že je to svetr rolákový, protože v zimě nemám ráda odhalený krk.
Mám ho ze spolupráce se stránkou i-moda.cz , se kterou jsem mimochodem měla už spolupráce v minulosti a musím říct, že jsem pořád stejně spokojená jako předtím. Jak s domluvou, tak s jednáním zaměstnanců. Jsou moc milí a hodní. Určitě doporučuji se na stránku alespoň podívat, protože jejich výběr je naprosto perfektní. Nabízejí spousty kousků od všeho a hlavně teď rozšířili nabídku sortimentů, takže mají nový výběr botiček a kabelek! Myslím si, že každá tam najde kus sebe, tak jako já. :-)

Co vy a svetry? Máte raději rolákový nebo bez roláku?

You May Also Like

33 comments

  1. Odpovědi
    1. Ještě aby ne, když jsi to fotil ty, viď. :D ♥ děkuju zlatíčko ♥

      Vymazat
  2. Krásný svetr :) ja bych v něm i tak zmrzla!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) to bylo jen rychle odhodit bundu, vyfotit svetr a rychle zase domů do teplíčka! :D

      Vymazat
  3. Nosím moc ráda svetrové šaty. Tento svetr je úplně super, roláky mám moc ráda. A sekne ti:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že to máme stejně! :) A moc ti děkuju! ♥️

      Vymazat
  4. Jeee, vypadají krásně. Sluší ti. Mně se moc líbí takovéhle šaty a vlastně i samotné svetry a roláky, ale mně moc nejdou, vypadám jako medvěd. :DDDD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za krásný komentář. Moc mě potěšil! :) Já myslím, že v takových svetrech vypadá kazdy jako méďa! :D

      Vymazat
  5. Šaty vypadají skvěle a musí být hodně teplé, jen ty silonky když vidím, tak mrznu :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou opravdu teplé. :) Ale kdybych mela jít do pořádného mrazu a na dlouho, tak bych opravdu zmrzla totálně :D

      Vymazat
  6. tuto zimu som si mega oblubila maxi svetre, tiez ich kombinujem so silonkami a vysokymi cizmami..ale tak isto aj s riflami alebo kozennymi gatami..ak budes mat cas a bavi ta lifestyle a vlogy tak pozri moj youtube :)
    https://www.youtube.com/channel/UCv0NknfmLoMjq7dt1-VTyTA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme dvě. :) Pohodlné a hezké k tomu. :)
      Určitě se ráda podívám :)

      Vymazat
  7. Svetry miluju, ale rolákový a takhle dlouhý mám myslím jen jeden. Mám všechny klasické do pasu. Jsem ale vyšší, tak se obávám, že i tento by mi byl o dost kratší než u tebe :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za mě určitě super mít v šatníku aspoň jeden takový. Do zimních mrazů je úplně ideální takhle dlouhý :) jo, mě je všechno velký :D

      Vymazat
  8. Svetry naprosto zbožňuju a pamatuji si, jak jsem nenáviděla roláky jako malá, dnes bych za ně prodala vše ostatní. Na zimu nejlepší věc. :)
    Svetrové šaty jsem ještě nezkoušela, jsem raději na džíny a legíny, ale vždy, když si vezmu zdobné punčochy a nějaké šaty, hned mě mrzí, že to nenosím častěji. Krásné fotky a outfit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, měla jsem to jako malá stejně. A ještě k tomu jsem nesnášela legíny a úzké kalhoty. Vždy jsem si vydupala ty moje zvonáče s kytičkami a byla jsem spokojená. :D děkuji moc! :)

      Vymazat
  9. Pěkný svetřík, s těmi vysokými botami utváří celkově úžasný outfit! Moc pěkné :)

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím si, že ti šedá barva hodně sluší :) Moc pěkný outfit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuji ti, Eliško :) moc jsi mě potěšila tak hezkým komentářem! 💓

      Vymazat
  11. Fotky už jsem obdivovala na Instagramu, moc se povedly a strašně ti to sluší! Jsi kočka! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlínko moc moc děkuji!!! Jsi tak hodna! :) ♥️

      Vymazat
  12. Svetr je fakt parádní. Já jsem teda spíš na kalhoty a šaty vytahuji v létě, ale mám tu pěkné vzorované silonky, tak bych je mohla k něčemu takovému vytáhnout, díky za tip. Jinak tobě to neskutečně sluší :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, hrozně moc ti děkuji, neskutečně si toho vážím! :) Vzorované silonky jsou nejvíc! :)

      Vymazat
  13. V zimě jednoznačně roláky ! Jinak já mam o 10cm víc než ty a mívám pdobný problém - všechno je mi dlouhý a ve finále to můžu nosit jako šaty! :D

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se také řadíš do téhle skupinky! :) No vidíš to, nemáme to my malinký super? :Dobrý teda když nepočítám to, když potřebuji něco v kuchyni nahoře ve skříni. :D

      Vymazat
  14. Páni, vážně obdivuji jak krásná jsi. Jsi naprosto nádherná ženská a opravdu tě "nemám ráda" za to jak ti všechno skvěle sedne! Svetr je parádní, akorát já jsem toho názoru, že mi takové "holčičí" věci vůbec nesluší, nedovedu si představit sama sebe v šatech či sukni :/ Tobě to ale šíleně sluší! A na eshop se určitě podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Molly!! 😍 Ja tě miluju! 🤣😋 Ty jsi úžasná, děkuju moc za tak nádherný komentář ! 💓 A opravdu nejsem tak hezká, protože fotky zkreslují!! 😂❣️

      Vymazat
    2. Nemáš vůbec za co, je to pravda, kterou jsem musela dát najevo. Jsi opravdu krásná žena a tvůj přítel musí být rád za to, že má někoho takového doma ♥ A věř mi, že jen o fotkách to není. :)

      Vymazat
    3. Ty jsi mi opět zlepšila den! Jako vždycky. Jsi takový zlatíčko prostě ♥️ děkuji za to, že jsou lidé jako ty. ♥️

      Vymazat
    4. Myslím si, že ty jsi na tom dost podobně ♥ Ráda čtu od tebe články, jsem ráda za tvé komentáře a já děkuji, že jsou lidé jako ty ♥ A klidně mi můžeš říkat '' Mony '' :P

      Vymazat
  15. Tolles Outfit.Aber es sieht aus als ob es sehr kalt gewesen ist.Ich hoffe du hattest
    warme Unterwäsche und eine Strumpfhose an.
    Liebe Grüsse
    Andrea

    OdpovědětVymazat