Bohemia Gifts | LEVANDULE

by - úterý, ledna 15, 2019

V první řadě musím zmínit, že miluju vůni levandule a levandulovou kosmetiku přímo zbožňuju. Doma máme navěšené levandulové pytlíčky, aby provoněly celý byt, protože ta vůně je strašně moc příjemná. Používám i levandulový aviváže, prostě všechno co je téhle vůně, tak beru. :D
To jsem narazila na stránku Bohemia Gifts a musím říct, že jsem se tam zasekla a prohlížela si všechnu kosmetiku, co nabízí. Nejdříve jsem si přečetla, co je vlastně zač, protože jsem o ní slyšela prvně.  Bohemia Gifts je přírodní kosmetika, která nepoužívá parabeny a a netestují kosmetiku na zvířatech. Což mě strašně moc těší. Mají dokonce i kamennou prodejnu v Liberci ve Forum v 1. patře. (kdybyste se chtěly podívat, vypadá to tam moc hezky)
Já mám ráda dárkové balení, a našla jsem tam i to levandulové. :D

Dárková sada obsahuje sprchový gel, šampon na vlasy, ručně vyrobené mýdlo a sůl do koupele.
ŠAMPON NA VLASY
Šampon s osvědčenou směsí extraktů z břízy bílé, kopřivy dvoudomé, heřmánku pravého, měsíčku lékařského a šalvěje lékařské, které v kombinaci s jemnými aktivními látkami šamponu podporují čistící účinky na vlasy a pokožku. Je vhodný pro všechny typy vlasů.

SPRCHOVÝ GEL
Je vhodný k mytí celého těla včetně vlasů. Jde o unikátní kombinaci jemných mycích látek s blahodárnými účinky olivového oleje, jogurtu a extraktů z kopřivy dvoudomé, heřmánku pravého, břízy bílé, měsíčku lékařského a šalvěje lékařské na pokožku. Obsahuje mléčné frakce bohaté na proteiny, fermentované jogurtovými kulturami s obsahem laktózy, vitaminu A, vitaminů skupiny B a minerálů.

KRÉMOVÉ TOALETNÍ MÝDLO
Obsahuje opět totéž co šampon a sprchový gel.

KOUPELOVÁ SŮL S EXTRAKTEM BYLIN
Koupelová relaxační sůl obsahuje opět totéž co předchozí a samozřejmě všechno krásně voní.

Jaká je vaše oblíbená vůně kosmetiky?


You May Also Like

23 comments

  1. Páni, to vypadá nádherně! Taky miluju levanduli, asi úplně nejvíc ze všech přírodních vůní:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No super! :-) mě voní taky snad úplně ze všech nejvíc :-)

      Vymazat
  2. Levanduli zbožňuju a u kosmetických přípravků dvakrát tolik! Musí to být skvělé produkty :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom úplně stejně! 😊 A jsou to super produkty, všechny. :-)

      Vymazat
  3. Poslední dobou hodně vidím nějaké přípravky s levandulí, ale že bych nějaký vyzkoušela, to ještě pořád ne. Asi už to konečně změním. :)

    OdpovědětVymazat
  4. levandulovu vonu milujem! manufactura mala podobnu radu ako tato tvoja..urcite je uzasna..ak ta bavi sledovat videa na youtube, tak pozri moje najnovsie video z Milana :)..
    https://www.youtube.com/watch?v=hOvFR80YgmU&t=29s

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Manufaktura je podobná jako značka BohemiaGifts, to máš pravdu. :)

      Vymazat
  5. Také z těchto stránek ráda objednávám, hlavně před Vánoci, kdy se poohlížím po dárcích :-) mám spoustu oblíbených vůní, třeba levanduli, vanilku, kokos a kávu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, je to super stránka. A vanilku a kokos mám taky ráda .:)

      Vymazat
  6. Takové malé přírodní mydélka ve tvaru bonbónků pravidelně kupuji i u nás, ale od jiné značky :) A levanduli prostě miluji!

    OdpovědětVymazat
  7. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  8. Kosmetika vypadá nádherně, miluju levandule a fialovou barvu :)
    Určitě na ni mrknu, co by mi mohlo sednout.

    OdpovědětVymazat
  9. to vypada dobre, vuni levandule miluji ale stejne tak mam moc rada kokos a vanilku

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Levanduli miluju a kosmetika vypada bozsky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Levandule je nejpříjemnější vůně, co může být. Nějakým způsobem mě prostě uklidňuje.

      Vymazat
  11. Potrebujem všetko, milujem levanduľu! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Čokoláda, kokos, pomeranč a levandule! :)
    Jinak kosmetiku neznám, ale to balení je nádhera.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat