Nový rok, cíle a motivace

by - čtvrtek, ledna 10, 2019

Zdravím vás tu všechny u dnešního článku. ♥ Děkuji Vám všem moc za to, že tu pro mě jste a za to, že mě stále vytváříte úsměv na tváři ♥ mám vás tady všechny moc ráda a doufám, že i nadále tu budete se mnou, protože jsem se rozhodla začít tenhle rok tak, jak jsem chtěla už dávno, ale pokaždé jsem ztratila motivaci. Teď už vím, že to nenechám utéct jako minulý rok a nevzdám to!

Minulý rok jsem na sobě začala makat, začala jsem dodržovat zdravou stravu a když už jsem viděla nějaké pokroky, tak se to všechno zvrtlo (osobní problémy) a nakonec jsem skončila jako největší troska. Necvičila jsem, protože jsem neměla energii a motivaci, nejedla jsem (jakože jsem nejedla absolutně vůbec, až jsem chvilku měla poruchu příjmu potravy), byla jsem psychicky zhroucená a neměla jsem ani chuť existovat. O pár měsíců jsem byla zase nejšťastnější pod sluncem, zbavila jsem se stresu a začala jsem zase jíst jako dřív. Jenomže jsem si toho jídla tak vážila, že jsem jedla úplně všechno možný a nesoustředila se na zdravý životní styl. Byla jsem tak ráda, že je všechno zase jako dřív, tak mě ani nic ostatní nezajímalo. Postupem času jsem na sobě viděla, jak se moje tělo zase vrací do stejného stavu jako tehdy před tím, než jsem začala cvičit a začala se tím trápit. Pokoušela jsem se najet zase na zdravou stravu a začít od znova, ale pokaždé jsem začala mít touhy po pořádném jídle a začala se přejídat. Nevěděla jsem, kdy mám dost a kolikrát jsem si ještě přidala. Sladkosti naštěstí moc nejím, ale dokázala jsem splácat všechno dohromady, takže to dopadlo tak jak jsem nechtěla.
Teď po novým roce začínám od znova! Tentokrát už nechci znovu spadnout na kolena a celé to zase vzdát. Chci dokázat, že to zvládnu a budu jednou tam, kde chci být. Chce to pořádnou motivaci a já to beru tak, že vy jste moje motivace a tímhle článkem jsem vám vlastně chtěla říct, že by mě tyhle motivující články hrozně moc bavily. Občas bych psala něco motivujícího, budu psát určitě nějaké recepty, klidně i nějaké to cvíčo.
Momentálně cvičím už 5. den a hrozně moc mě to baví a naplňuje. Do toho jsem zkusila zapojit i jógu a musím vám říct, že není nic lepšího. Absolutně jsem si u jógy odpočinula, vypnula mysl, uvolnila se a jen se soustředila na své tělo a opravdu je to skvělá a účinná metoda. Kdo jste ještě nevyzkoušel, určitě vyzkoušejte a nebudete litovat. Konkrétně cvičím zatím jen pozdrav slunci, ale na začátek je nejlepší.
Dejte mi prosím vědět, zda by vás tyhle články bavily a jestli mám začít psát další, nebo raději zůstat u toho, co jsem psala doteď. To je pro dnešní článek vše. Děkuji, že jste tady ♥

You May Also Like

15 comments

  1. Doufám, že už ti bude jen líp a líp!:) Také jsem teď začala po novém roce opět cvičit a snad poprvé v životě mě to doopravdy hrozně baví a cítím se vždycky úplně super, že jsem to zvládla a přemohla sama sebe. Jógu mám v plánu vyzkoušet s kamarádkou, doma mě podle videí samotnou totiž až tak nebavila:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mnohokrat! :) Přesně tak, je to prostě krásný pocit! ♥️

      Vymazat
  2. Míšo, máš mou plnou důvěru! Věřím, že vše zvládneš se vztyčenou hlavou, protože ''princezno zvedni hlavu padá ti korunka¨ a věřím, že všem dokážeš vytřít zrak a nejvíce sobě. Dokážeš sobě, že umíš pro sebe něco udělat a že si tvrdě za tím jdeš a pokud je cvičení a zdravý životní styl to co tě naplňuje jen tak dál! Hlavně ať tě to baví a děláš to pro sebe :P Já taky začnu jenom co budu moct, jogu jsem jednou zkoušela a asi jsem ji dělala špatně protože jsem se nemohla ani pohnout :D Budu muset na tom zapracovat. Přeji krásný den a plno úspěchů, PS: jsem tu pro tebe :P vím, že to zvládneš a budeš naprosto nejlepší a jestli ti to pomůže, tak cvičit ani nemusíš, úžasná jsi už i teď a na to vem jed ;) :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem to říkala, že mám tu nejlepší motivaci ♥️ vás 😊 děkuju hrozně moc Mony, neskutečně si toho vážím.

      Vymazat
  3. Cokoliv kolem cvičení a zdravého životního stylu je vždycky super! Určitě si rdáa počtu :) Jinak jógu jsem sama taky zkusila a minimálně jednou za týden se do ní pouštím, je to neskutečný relax a uvolnění mysli! Kdybych si to nezkusila tak tomu snad neuvěřím, kolik to člověku může dát :)

    Držím palce, ať všechno vychází podle tvých představ !!


    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, Adélko! :) Bude mi potěšením psát o něčem, co mě konečně baví a naplňuje. Přesně tak, každému, kdo ještě nezkusil, přeju jógu vyzkoušet :) děkuji mockrát! ♥️

      Vymazat
  4. Držím Ti palce ať máš spoustu motivace a vytrváš, určitě budou dny kdy to nepůjde nebo se ti nebude chtít a přesně v ty dny si vzpomeň, proč jsi začala. :) Držím ti palce.

    By Barbora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barunko děkuji. :) Překážky jsou vždy a budou.. ale věřím, že to dokážu :) děkuji !

      Vymazat
  5. Tak držím palce, ať to vyjde, pořád tě to naplňuje a souhlasím, že joga je naprosto skvělá :) Člověk u toho úplně vypne hlavu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně. Já objednávám z Wish a taky mi to rvali do schránky. :D A jednou mi dokonce pošťačka dala balíčky do vedlejší kavárny, bez toho, abych o tom věděla.. :/ :D

    OdpovědětVymazat
  7. Na jógu jsem chtěla chodit, ale hned plno a doma se nedokopu a když jo, tak žádné pořádné video nemůžu najít, takže spíše jedu v zumbě a různém protahování. Snažím se cvičit alespoň dvakrát týdně a jsem spoko. :)
    Držím palce ať ti to vydrží a zevrtne se to. Cvičení je občas moc fajn.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím musím jen souhlasit. :-) já teda na jedno video narazila, moc příjemná paní a moc mě to s ní baví :-) je to uvolňující. A cvičím spíše taky podle YouTube a doma, než v posilovně. Na to si ještě netroufnu a zatím mi to tak stačí :-)

      Vymazat