Výlet 💗

by - neděle, července 28, 2019

Ahojky 💗
Slibovala jsem vám, že budu aktivní, tak přidávám článek s fotkami z výletu, kde jsme byli s přítelem a to na Sloupském hradě.🏰 Sloup v Čechách je taková větší vesnice poblíž České Lípy a je to tam moc krásné. Nejdříve jsme s přítelem šli na hrad, kde se natáčela pohádka S čerty nejsou žerty.

Tyhle schody byly v pohádce
Miluju tu krásnou a barevnou přírodu 💚🌳
Přemýšlíme s přítelem, kam na další výlet, ale jelikož nemáme auto, tak je pro nás nepohodlný se někam daleko vláčet autobusem nebo vlakem.

Pokud byste měli nějaké nápady, určitě mi dejte vědět do komentářů a já se na vás budu těšit zase u dalšího článku! 💗

You May Also Like

18 comments

  1. Třeba bych nějakou destinaci poradila, docela často jsme s našima jezdívaly po Česku, ale nevím odkud jsi... :) Jinak určitě takovýto výlet je moc fajn.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásné fotky. Na Sloupu jsem kdysi byla s mamkou a bráchou a líbilo se mi tam, je to kouzelný místo:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tam jsem ještě nebyla ale vypadá to velice dobře :P Já bych se ráda podívala na zámek Lednice, na který se chystáme tento týden, tak pak udělám též nějaký ten článek :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se zase ráda podívala na zámek Hluboká 😅 ten je teprve nádherný 😊 tak to se pak musím podívat na tvůj článek❤️

      Vymazat
  4. S Čerty nejsou žerty je má nejoblíbenější pohádka! To místo vypadá překrásně. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Možná je to vtipný, ale po Petru Máchalovi má můj bratr Péťa jméno. Jak já tu pohádku milovala! A ty schody si pamatuju :) Poradila bych výlety vlakem, ale pochybuju, že bydlíš v Pardubickém kraji :D S přítelem jsme asi 4 roky cestovali pouze vlakem, autobusem, takže mám vychytaná místa, kam se dá takhle dostat :)


    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, to je moc hezký! :) Prázdniny už jsou stejně fuč, takže výlety teď zase moc nehrozí :D

      Vymazat
  6. S čerty nejsou žerty je jedna z mých nejoblíbenějších pohádek vůbec :) Fotky jsou moc krásné, ale bohužel s blízkým výletem ve tvém okolí neporadím. Já akorát týden zpátky kupovala k narozeninám wellness pobyt právě v České Lípě :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky! Tam jsem nikdy nebyla, ale určitě mám od tebe skvělý tip, kam do konce prázdnin ještě vyrazit :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Pavlínko! Podívám se k tobě na blog, jestli jsi místo třeba navštívila! :)

      Vymazat
  8. Jé, tak ten se mi moc líbí! Tam se někdy musím zajet podívat!
    Hledejte, hledejte, ono se něco v okolí ještě určitě najde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu je to tam nádherný:) on celý Sloup v Čechách je krásný..

      Vymazat