CO JE NOVÉHO? MÁME ŠTĚŇÁTKO ♥️

by - čtvrtek, září 12, 2019

Ahoj všem. 😊 Dlouhou dobu jsem se tady zase neozvala a má to jeden důvod. A ten důvod je ten, že jsme si s přítelem na konci července pořídili dalšího pejska. Od té doby, co ho máme doma, jsem se prostě nějak nedostala k blogu. Však to znáte, je to radost ale i starost. Vyžaduje hodně pozornosti, musíme ho stále hlídat, aby se něco nestalo, dělá loužičky a stále ho máme za zadkem. Jak už asi víte z předešlých článků, tak máme doma ještě kříženého dobrmana Oskara a ten našeho malého Olivera přijmul moc hezky.

Teď bych vám ho ráda představila 😊
Jmenuje se Oliver a je to tříměsíční čivaváček, který se narodil 30. května 2019.
Když jsme si ho brali domů, tak mu byly 2 měsíce a byl takhle prťavounký. 😍 Za ten měsíc a pár dní, co ho máme doma vyrostl a každým dnem nás překvapuje něčím novým. Dokonce už doma nedělá neustále loužičky, naučil se to celkem rychle, ale v noci ještě nějakou někdy udělá. Už umí i sedni a učíme ho i pac 😊 zkrátka je to kluk šikovný 💙
Ten čas hrozně rychle utíká a ze štěňátka vyroste hrozně rychle. Tím neříkám, že až bude dospělý tak bude velký, to bude pořád malinký. Tím chci říct, že si ho musíme pořádně užít a nafotit hoooodně fotek, abychom měli hezkou vzpomínku.
Takhle mi to malý mimino usnul, když jsme se byli podívat na přítele v práci. Jo mimochodem tašku jsme koupili nějakou moc malinkou, protože zachvilku mu už bude malá a budeme muset pořídit větší. I když už se mu v ní moc nelíbí, od té doby, co se naučil konečně chodit na vodítku, tak chce pořád jen běhat.
A umí taky i pěkně zlobit, to si nemyslete, že je taaak hodné štěně 😅 ale po většinu času spíš spinká a hodně chodíme ven, aby se mohl pořádně socializovat. Taky už byl v kavárně, nebo chodíme spolu nakupovat do obchodu. 😅 Je super, že ho můžu vzít opravdu všude, díky jeho velikosti.
Stala se z nich nerozlučná dvojka.
Tak to by bylo pro dnešní článek asi vše, byl to spíše jen takový informativní, abyste také věděli, co se děje. Budu se na vás těšit u dalšího článku, protože teď už mám přece jen trochu více času, a už to malý zvířátko všude nečůrá a zvládne být i chvilku sám a hrát si.
Tak se mějte krásně!

Do komentářů se můžete rozepsat, zda máte taky nějakého pejska a pokud ano, tak jakého a jakou vám dělá radost 😊 nebo jaký byl, když byl štěně 😊 moc ráda si vaše komentáře přečtu!

You May Also Like

43 comments

  1. To je ale slaďouš! S Oskarem jsou super dvojka:D My teda štěně nemáme, ale máme kotě a s ním je to podobná zábava, i když ho teda nemusím aspoň venčit a nemůžu nikde tahat (to je škoda:D). S prckama je sranda, jsou to ňuníci. Ať se mu daří!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za komentář! Joo, je s nimi sranda :D to jo, ale znám jednu slečnu, která svoji kočičku normálně venku venčí na vodítku :D

      Vymazat
    2. Taky jsem nad tím přemýšlela, ale zas mám strach, že pak bude furt otravovat, že chce ven. On má velice nepříjemný hlasový fond. :D

      Vymazat
    3. Noo, myslím si, že by se mu venku líbilo... Takže asi by tam chtěl být častěji, to je pravda 🤣

      Vymazat
  2. Ježiš, tak ten je úžasný!! :)) ♥ chtěla bych, aby moje čivava taky byla znova štěňátko. :D ta miminka jsou tak roztomilá... tak ať vám dělá jen radost. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, moc děkuji za Oliverka! ♥️ Já jsem už několikrát tu tvoji čivavu obdivovala u tebe na blogu a vždycky jsem si říkala, achjoo, já si ji tak přeju! 🤣😍 Byl to můj sen už od mého dětství a teď konečně se mi splnil a mám jednoho také doma 😍 moc děkujeme! :)

      Vymazat
  3. Ten je roztomilý! Já mám raději kočky teda, máme doma kočku, ale aj psa. Je to taková směska všelijaká. Mamka ji zachránila z utulku, měla 7 let nebo kolik, když ji mamka přivezla. Energie má ale na rozdávání :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda všechny zvířata samozřejmě, ale psi mě prostě oslovují více, než kočky. :) Už jen tím, že s nimi můžete kamkoliv a je to prostě super parťák na všechno. :) Jé, tak to je hezký, že je zachráněna z útulku ♥️

      Vymazat
  4. No ten je sladkeeej ♥ musím říct, že mě trochu překvapil výběr takového prcka k tomu velkému psisku :D :) ale jsou spolu moc roztomilý. Přijal ho Oskar v pohodě? :)
    Já tedy pejska přímo doma nemám, ale u táty máme aktuálně tříčlennou smečku, přičemž když ségra přiveze ještě svého jezevčíka, tak je to pořádný šrumec :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 🥰
      Ono totiž čivava byl můj sen, hrozně moc jsem si ho přála už od mala, ale tím, že jsme spolu s přítelem skoro 6 let, a dřív jsme spolu ještě nebydleli, tak dřív si pořídil pejska on, a já měla tu možnost až teď, co spolu bydlíme. Musím říct, že jsem se toho bála, že ho Oskar nepřijme a že to bude problém, ale opravdu se mají moc rádi a je to hrozně roztomilý. První dva dny jsme je museli hodně hlídat, ale hrozně rychle se zkamarádili a teď se provokují navzájem v obýváku. :D jsou správný spolu :)

      Vymazat
  5. Je rozkošný, sleduji vás na Instagramu :-) my už máme spíš dědouška, ale i tak je to zlatíčko a moje největší štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme! 🥰 To věřím, jsou to štěstíčka malinký 😊

      Vymazat
  6. Koukala jsem už na instáči, je hrozně roztomilý. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, já trochu na tom Instagramu spamuju, žejo... 🤣🤣🤣💙

      Vymazat
  7. Je roztomilý, ale já jsem spíše kočkomil☺️

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je roztomilý! V budoucnu s přítelem plánujeme koupit zlatého retrívra, nemůžu se dočkat už teď. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Oliverek je naprosto nádherný a spolu s Oskarem nemají chybu.
    Jde vidět, že Vám oba dělají velkou radost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji mockrát! ♥️ Jsou to dva blázínci 😀 to ano, plno radosti a taky plno starostí 😀

      Vymazat
  10. To je čumáček <3.. Bohužel doma žádnýho mazlíčka nemáma, ale u mamky mám dvě kočky. :)

    Šári/GrünHauz

    OdpovědětVymazat
  11. Oliver je nádherný! ♥ Nejradši bych si ho vzala domů :D Já bych strašně moc chtěla pejska, ale bohužel to teď najde, tak snad jednou se dočkám :)

    Another Dominika


    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju Domi! 😀🥰😍 To chápu, také jsem čekala hrozně moc dlouho, ale stalo to za to si na něj počkat. 😊♥️

      Vymazat
  12. Štěňátko je úplně neskutečně roztomilé a ty ouška.�� Starat se o štěně musí být krásné, hlavně ty první měsíce je to krásná starost. Ráda bych někdy zase měla pejska, jsou to úžasní oddaní tvoreckove.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluvíš mi z duše 🥰 to teda, je to takové malé miminko 😊 to máš naprostou pravdu.

      Vymazat
  13. Jezus, to je fakt strašně moc roztomilý štěňátko :) ať je to tvůj nejlepší parťák :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! 😊 Už je teď, ale až vyroste tak bude ještě větší parťák 😊♥️

      Vymazat
  14. Tak ten je naprosto úžasný! Musí vám dělat každým dnem radost, užívejte společné chvilky! :)) <3

    OdpovědětVymazat
  15. Jééj ♥ Je veľmi zlatý. ;) Áno ja mám doma už 9 ročného "starca" menom Shaggy ale je to ten najlepší pes ktorého sme kedy mali a mám ho strašne rada. ♥

    Prajem pekný deň ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé Aničko děkujeme 😊😍♥️ teda, krásný věk, to musí být skvělý parťák 🥰😍 je dobře, že má hodnotu rodinu a má váš váš jistě také moc rád! 💙

      Vymazat
  16. Bože, ten je nádherný a roztomilý :) Hned bych se s nim pomazlila. Jen si ho s přítelem užívejte :) My máme doma fenku, které je 5 let a je to taková ta pouliční směska. Brali jsme si jí z útulku a je nejúžasnější. Jedno z nejlepších rozhodnutí, které jsem v životě udělala :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Je úžasný. 😊 Jéé, tak ta má štěstí, že má za rodinu zrovna vás 😍 určitě vás miluje 😍

      Vymazat
  17. To je roztomiloušek ♥ Takového jsem vždycky chtěla! Třeba někdy. My doma měly kočky, ale prarodiče měli pejska. Taky směska, zlatého retrívra a ještě něčeho. Byla zlatá. Dožila se 18ti let a loni odešla... Pes je opravdu přítel člověka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujiii 😍😍 já si ho taky vždycky tak moc přála ♥️♥️♥️ a konečně ho mám broučka. 💙 Určitě se taky dočkáš a jednou přijde. Juu, věřím, že to byla beruška hodná. Nádherný věk 👼🏼 a máš pravdu, opravdu PŘÍTEL ČLOVĚKA ♥️

      Vymazat
  18. JEZUS MARJAAA!!! ta třetí a poslední fotka jsou úplně nynynyny!!
    a tyjo, že už umí sedni, je fakt šikula! a držím pěsti s tím pac, to mně se našeho hafana nikdy nepodařilo naučit :DD
    a určitě, nejvíc fotit dokud je malilinkatý štěňátko, to už se pak nikdy neuvidí :D
    to teprve ještě bude srand :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ejeeee, moc děkujiii! 😀🥰😍 Už ani nečůráme doma, a to nám ještě nejsou ani 4 měsíce 😀😀♥️ my jsme zase velkýho Oskara učili na dvou letech lehni, a naučil se 😀💙

      Vymazat
  19. Asi se rozpustím, ten je tak boží! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viid 😂😍 já už ho mám doma skoro 3 měsíce a pořád se ho nemůžu nabažit 😍😍

      Vymazat
  20. Ježiš, tak to je fakt skvělý. Takový ňuňánek. :) My jsme si teď pořídili štěňátko francouzského buldočka. Taky takovej pupík. Ale jako co si budeme povídat. Občas docela zazlobí. Holt mladé ostré zoubky, takže mu padla za oběť třeba moje červená peněženka, takže docela pecháček. Ale naštěstí v ní nic nebylo. To by bylo mrzuté.

    OdpovědětVymazat