Winter is not over yet

by - úterý, ledna 16, 2018

Ahoooj, já vás všechny vítám zpět na blogu. Poslední dobou nějak nemám čas a ani náladu na články, tak jsem je raději nepsala vůbec, než aby byly odfláklé a psané s nudou.
Dnes jsem ale nějak dostala náladu něco napsat, ale vůbec jsem nevěděla co. Tak bych se s vámi chtěla podělit o pár fotek, které jsme nafotili s mým milovaným přítelem. Děkuji za něj, protože je vždy tak ochotný něco (cokoliv) vyfotit. Zrovna jsem si říkala, že zima nikde, tak že asi přijde jaro... ale pěkně jsem to zakřikla, protože dnes jsme se probudili do zasněženého rána. No uvidíme, jak dlouho sníh zůstane...

Michaela Cheetah

Když jsme začali fotit tyhle fotky, tak zrovna začal padat sníh.. bylo to tuším že 28. 12. a mám na sobě nové kalhoty od Ježíška, které koupil v Lidlu.
No a taky jsem vám vlastně chtěla říct, že budu mít brzy nové vlasy. Půjdu na doplnění odrostů a více melíru, takže budu zase více blond. Přišla jsem na to, že se prostě cítím lépe ve světlých vlasech, než v tmavých. Samozřejmě že jsem vyzkoušela i tmavě hnědou barvu, vlastně více barev, ale v blond jsem se cítila nejlíp.
A v jakých vlasech se nejvíce cítíte Vy?
Michaela Cheetah
Michaela Cheetah

You May Also Like

2 comments

  1. Moc pěkný outfit i fotky! Já mám vlasy světlé, někdy bych se chtěla nechat obarvit na rezavo, ale zatím jsem k tomu nenašla odvahu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! Chápu, jde jen o to najít tu odvahu a odvážit se. Ale zrzavá je fajn, i když já nejsem úplná zrzka, vlasy mám smíšené, ale spoustu lidí mě nazývalo zrzkou. Mám zvláštní hnědou barvu a do toho si teď nechávám dělat blond melír. :)

      Vymazat