MY FIRST DOCA 🖤

by - čtvrtek, dubna 08, 2021

 Ahoj krásky! Jak se máte? 😊

Já jsem předchvílí vstala a vůbec mě teda netěší, že je venku zase nasněženo ❄️🙄 miluju aprílový počasí, fakt.. 😄 a to už jsme byli dvakrát na zmrzlině a jen v tričku 😄 no uklidila jsem zimní oblečení asi moc brzo..

Ale k věci 🤩 včera mi dorazila DOCA kabelka, kterou jsem si nadělila jen tak pro radost 😄 a taaak moc se mi líbí! Je to moje první doca, kterou bych postupně chtěla rozšiřovat do sbírky 😁 každopádně se mi líbí ten design a zpracování, fakt kvalitka! Hodí se podle mě ke všemu, takže je snadno kombinovatelná a já jsem si řekla, že nechci mít doma deset kabelek, který stejně ani nevyužiju, takže je postupně prodávám a chci mít jen kousky, který opravdu vynosím a nebudou se mi doma zbytečně válet. Taky se mi líbí, že je na zip, takže se mi z ní nic neztratí a má tři kapsy uvnitř. Takže je i praktická 🤩. Přítelovi se moc nelíbí, protože je lesklá.. ale sto lidí, sto chutí, žejo.. 😁

Já jsem na tuhle značku narazila na Instagramu přes Týnu Třešničkovou, protože často přidává outfity s doca kabelkami a mají opravdu široký výběr a každá si vybere podle svého stylu a vkusu. A že mně se jich tam ještě pár líbí, žejo.... 😄👜
Jediný co, tak to, že má na mě moc dlouhý popruh. Kdybych ji chtěla nosit jako crossbody, tak mi končí někde u kolen 😂 hello 153cm 😄 tak to budu muset nějak pořešit, ale zatím ji budu nosit přes rameno.



Znáte doca značku? A s čím jste si v poslední době udělaly radost vy? 💖

You May Also Like

15 comments

  1. Viděla jsem ji už u tebe na Instagramu a je moc zajímavá. Abych pravdu řekla Tynuš sleduji a vůbec jsem si nikdy nevšimla, že takovou značku používá :D Takže ji u tebe vidím fakt poprvé :D Já teda moc nemusím ty lesklé kabelky spíše kožené, semišové :D :) Ale věřím, že bych s ní taky udělala parádu hlavně když píšeš, že je kvalitní to je hlavní. :D
    No já si poslední dobou dělám radost oblečením už na ty teplejší dny. Miluju šaty-černé silonky-koženka-tenisky. Můj oblíbený outfit :D Takže šaty, sukně a připravuji se už na teplé dny :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, já si všimla že s tou značkou už spolupracuje nějaký ten rok a já prostě musela nutně vyzkoušet, jestli jsou fakt tak super. A jsou! 😍😀 Miluju ji i když je lesklá 🤣 abych řekla pravdu, taky už mám nakoupené jarní věci a šatičky a všechno možný, abych si jaro užila plnými doušky 😀😍🌿 už se těším.. a ta tvoje kombinace se mi moc líbí!!!! Určitě by se mi k ní taky hodila sova kabelka 🤣

      Vymazat
    2. *DOCA kabelka jsem chtěla napsat 🤣

      Vymazat
  2. Od značky Doca mám peněženku a jsem moc spokojená. Kabelka vypadá vážně krásně, ať ti dělá jen a jen radost Míšo! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo? Tak to je super! Taky teď přemýšlím nad koupí nové peněženky a přemýšlím nad Michael Kors a nebo taky právě Doca.. tak uvidím, pro kterou se rozhodnu.. můj požadavek je hlavně aby nebyla velká, protože se mi pak nevejde do ledvinky.. takže spíš nějakou menší 😊 a moc děkuji Pavlínko! 😊

      Vymazat
  3. Miška,
    kabelka je krásna a verím, že ju využiješ a užiješ :-)
    Ani môjmu manželovi sa všetko nepáči, ale čo už... Teším sa na fotky s kabelkou v akcii.
    Pekné aprílové dni, u nás práve padajú snehové krúpy,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aďko,
      Co už , hlavní je, že se to líbí nám samotným! 🤣❤️ Už mám vymyšlené outfity a těším se, až je s přítelem nafotime 😍

      Vymazat
  4. Miluju krásný a zároveň praktický věci! :) Jinak mám v poslední době stejnou myšlenku jako ty - co nejvíce věcí rozprodat/rozdat a nechat si jen to, co člověk opravdu potřebuje a dobře zkombinuje s jinými věcmi. A nemluvím jen o kabelkách :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! 😊 Je to určitě lepší, než mít doma plno nevyužitých věcí, které se tu zbytečně povalují. 😊 Takhle mám teď jen jednu velkou černou kabelku, ledvinku a jednu malou černou kabelku 🤣 máš svatou pravdu! 😊

      Vymazat
  5. lesklá, nelesklá, hlavně, že se líbí tobě a jsi s ní spokojená. Za mě je moc pěkná a když ji vynosíš, tak proč ne :)


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Není to úplně můj styl, jak je lesklá ale hlavně, že se líbí tobě!
    Jinak jsem taky za to, že radši pár ale kvalitních kabelek než milion, ale nic moc jak kvalitou, tak vzhledem... Kvalita nad kvantitu. Letos k Vánocům jsem od přítele dostala jednu ze svých top vysněných od Dolce & Gabbbana a nemohu se na ní vynadívat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu naprosto rozumím. 😊 Já si ze začátku taky říkala, že to není nic pro mě, ale pak jsem vymýšlela outfity a utvrdilo mě to v tom, že je vlastně super a že se ke mně bude hodit 🤣🤣❤️ a přesně tak..
      Tu tvou kabelku jsem obdivovala, jak je nádherná!! 😍

      Vymazat
  7. Tak ta je super! Věřím, že se bude hodit k mnoho outiftům! :)

    OdpovědětVymazat