STAR WARS PARTY!

by - pondělí, června 14, 2021

Ahoj všichni! Zdravím vás u mého dalšího článku. :-)

Minulý týden ve středu měl narozeniny nejmilejší člověk v mém životě a to můj přítel. ♥
Abych řekla pravdu, jeho narozeninovou oslavu jsem plánovala a vymýšlela několik týdnů dopředu. No a protože Maty miluje Star Wars, tak volba party byla jasná.

Začala jsem proto hledat všude na internetu vše s motivy Star Wars. Na internetu je plno obchodů s party doplňky ale na žádné jsem nenašla to, co jsem chtěla.   ! Teda, až na jednu. !

Stránka se jmenuje Kevinkův svět a našla jsem tam úplně všechno, co jsem měla v plánu. Tzn. nějaké balónky číslice, vlaječky a nápisy na zeď, svíčky a to hlavní - obřího Stormtroopera a Baby Yodu. To bylo to nejhlavnější. 

Řekla jsem si, že by bylo fajn o tomhle napsat samostatný článek, protože to prostě nemělo jedinou chybu. Taky jsem natáčela i video, které ještě nevyšlo, ale v nejbližší době určitě vyjde.

Byla jsem sama z výzdoby úplně odvařená, protože to je něco neskutečného. Mít doma Stormtroopera v jeho životní velikosti (177cm) a malýho baby Yodu, který je k sežrání. :3
A to pozor, to nejsem tak velká fanynka Star Wars jako právě můj přítel. Hrozně moc jsem se těšila na jeho reakci, protože tohle absoloutně nemohl tušit. Mimochodem, jeho reakce bude natočená ve vlogu. :D :)
Byla to oslava se vším všudy, tudíž nesměl chybět ani Star Wars balící papír. :D No a s mojí mamčou jsme tvořily i dort, který si myslím, že dopadl víc než dobře. Svíčky, které jsou na dortu najdete taktéž na stránce Kevinkův svět a plno dalších party ozdob.

A teď trochu fotek! :)
Řekli byste, že to je party pro 25letého kluka? :D ale on to miluje!







Tak co na to říkáte? :) Já chci jen říct, že to bylo krásný a přítel si to moc užil. Nakonec přišla na oslavu i rodina s dětmi a moc se jim výzdoba líbila! ♥
Pokud v blízké době budete také pořádat nějakou oslavu nebo party, určitě doporučuji se na e-shop Kevinkův svět podívat. Najdete tam opravdu všechno a musím ještě zmínit, že komunikace byla na jedničku a dodání ještě rychlejší.

Tak se mějte krásně! A užívejte krásného počasí. :)

You May Also Like

16 comments

  1. To je super! Parádne dekorácie a torta vyzerá super chutne, mňam 💐

    Blog de la Licorne💐
    Youtube

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to musela být povedená oslava a pro přítele dokonalé překvapení! :) Dortík je úžasný a určitě jste si den užili na maximum - tak to má být! :))

    OdpovědětVymazat
  3. To musela byť parádna oslava. Dodatočne prajem priateľovi všetko najlepšie k narodeninám!!!
    Výzdoba by sa páčila aj môjmu synovi :-) A torta je krásna. Teším sa na video.
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Star Wars nemusím, ale pro přítele to musela být pecka! Je super, co vše se dnes už dá sehnat a jakou radost to udělá. Jsem zvědavá na vlog!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl vážně nadšený, miluje ho od svého dětství a pořád se ho to drží. 😀

      Vymazat
  5. Tak to je hodně skvělý! Já jsem takhle pořádala už tři oslavy pro naše společné kamarády. Balónky, ozdoby a hlavně konfety! Nic nechybělo! :-D Můj přítel má rád Avangers, takže kdybych mu pořádala oslavu (a že to mám v plánu!), tak bych zvolila určitě toto :-D Z Kevinkův svět už jsem snad jednou kupovala, ale jinak kupuji hlavně na mojeparty :-) A ten dort? Páni, vy jste holky šikovný! Vypadá úžasně! Těším se na video! :-) A jedna otázka, jak si přidělala k té zdi ty číslice balónkový? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyhle oslavy jsou super zážitek a hlavně nezapomenutelný! 😍 Věřím, že tvůj přítel by byl z Avengers taky nadšený! V tomhle jsou pořád jak děti! 😂
      A moc děkujeme za pochvalu na dort, daly jsme si záležet 😀🤩
      Noo a ty číslice jsem pridelala tak, že jsem do nich provlékla nit a tu pridelala izolepou přímo k té zdi, no.. 😂😂 drželo to jen tak tak, ale přece jen 😂

      Vymazat
  6. Je jedno kolik mu je, hlavně že se mu to líbí :D
    Nikdy jsem Star Wars neviděla, až nedavno jsem zjistila, že Star Wars a Star Trek je něco jiného. Viděla jsem světelný meč.
    Dort i výzdoba vypadá skvěle, určitě se mu to líbilo a byl nadšený.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já musím povinně díly Star Wars s ním zkouknout, už jsem mu to slíbila, tak mě to čeká😂 a ano, Star Trek je něco úplně jiného a vždy ho to úplně naštve, když mu někdo řekne, že má doma vše od Star Treku 😂😂😂😂😂😂😂😂

      Vymazat
  7. No tak to je paráda, my zase ujíždíme na Thé walking dead a svatbu jsme chtěli na téma mafie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo tak to je super! 😂 Nás někdy čeká svatba asi Star Wars no 😂 ale mohlo by to být i pěkné. 😊

      Vymazat
  8. Já mám tyhle tématické oslavy taky moc ráda 😄. Krásná výzdoba, důležité je, že se to přítelovi líbilo a měl radost. Dort byl určitě taky moc dobrý 🤗🙂.

    OdpovědětVymazat