Obrazy z POSTER STORE ♥

by - úterý, července 06, 2021

Postery jsou inspirovány skandinávským stylem a díky tomu skvěle padnou do každého interiéru.

 Krásný den vám všem! Doufám, že si užíváte léto a prázdniny v plném proudu. :)

Dnešní článek bude tak trochu o našem obýváku a o tom, jak se ho snažím zútulnit.

Když si z Poster Store všimli, že máme doma holé zdi, nabídli mi, že si můžu vybrat nějaké z jejich plakátů a rámů a zútulnit tak část našeho obýváku. V tomhle případě jsem neváhala ani minutu, protože na nějaké plakáty jsem koukala už delší dobu. Když jsem se na stránku Poster Store podívala, tak jsem hned věděla, jaké plakáty zvolím a jaké tak vytvořím kombo. Mým cílem bylo né moc barevné a přeplácané, ale jednoduché a minimalistické. Což musím říct, že si u nich vybere úplně každý a každý v plakátech najde sám sebe.

Najdete tam spoustu motivů plakátů a různé kategorie. Od přírody, zvířat, abstrakce, fashion, citátů, měst a map, kuchyní, vintage, architektury až po romantické a zamilované. Jak říkám, vybere si úplně každý.

A protože já jsem romantička srdcem a duší, tak proto jsem vybírala mezi jemnými a jednoduchými plakáty a v zamilovaných plakátech jsem našla také. Vystihuje mě to nejvíce a samozřejmě, že jsem se ptala na názor i mého přítele a moc se mu můj výběr líbil. Jsem nadšená.

K plakátům jsem vybrala
světlé dubové rámy. Věřím, že dřív bych si vybrala bílé, ale postupem času a čím jsem starší, jsem přišla na to, že se mi líbí kombinace světlého dřeva s bílou, tak proto jsem se rozhodla pro dřevo. Navíc mi dřevo přijde útulné a čisté.


A jako překvapení pro vás mám slevu 35% na plakáty (neplatí pro kategorii umělců a rámy). Od včerejšího dne můžete kódíček využít až do 5. 8. ♥ kódíček je tedy MICCH35
Tak doufám, že si nějaké plakáty vyberete a budou vám dělat radost tak, jakou dělají mně! :)




Mějte se krásně! 

You May Also Like

15 comments

  1. Také moc pěkný výběr :)) Hned vypadá obývák útulněji. :)

    OdpovědětVymazat
  2. To jsi vybrala krásně! Moc hezky sladěné, vše se k sobě hodí a i ty barvy do vašeho interiéru krásně zapadají! Šikulka!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Barunko! 💖 Jsme taky s výběrem moc spokojená, je to takový můj něžný styl 😂💝

      Vymazat
  3. Míšo vybrala sis krásné motivy, které ti dokonale zdobí pokoj! :) PosterStore má opravdu dokonalé obrázky a hned je díky nim celý prostor útulnější. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tím souhlasím Pavlínko 💝 ten tvůj výběr je taky skvělý! 🤩

      Vymazat
  4. Miška,
    máš dobrý vkus :-) Krásne plagáty z PosterStore a super sa vynímajú na stene, ja by som asi zvolila biele rámy, ale to je vec osobného vkusu...
    Páči sa mi prvá fotka, má dušu a je krásna.
    Pekný víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Adi, to jsme ráda, že se líbí. 😊
      Původně jsem také myslela na bílé rámečky, ale pak jsem si řekla, že dřevo bude vyčnívat a bude to originálnější 😀😍

      Vymazat
  5. Vyzerá to nádherne! Budem si musieť už aj ja niečo podobné zaobstarať :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ten eukalyptus mě dostal. Fakt krásnej! 😍

    blog Style of Ejmi | Instagram

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné sis vybrala a sedí vám skvěle do bytu :)

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Vybrala sis krásné motivy <3 jůůů, miluji žirafy :)

    OdpovědětVymazat