Venku v bezpečí #dávejbacha !

by - středa, ledna 05, 2022

 Ahoj holky. Zdravím vás všechny a dnešní článek patří především nám holkám / ženám.


Jak se cítíte, když jdete temnou ulicí, kde nikdo není?

Jsou to nepříjemné chvíle a já už jsem si jich pár takových zažila. Kort když se prostě večer ve tmě musíte dopravit domů z práce a musíte projít temnými ulicemi, kde se zdržují zvláštní lidi, kteří na vás pokřikují a hnusně čumí.
Většinou se snažím zachovat chladnou hlavu a klid v mysli, ale když tato chvíle nastane, není to tak jednoduché a já se snažím co nejrychle proklouznout, ale v hlavě se mi promítají ty nejhorší scénaře.

Už několikrát se mi stalo, že za mnou někdo delší chvíli šel a já se každým odbočením modlila, ať odbočí jinam - ale ne, stále šel za mnou. V tuto chvíli já začínám panikařit a přemýšlet, kudy to mám škubnout, abych našla alespoň nějaký hlouček lidí, kde bych se ztratila. Kolikrát mi to nevyšlo a já prostě začala utíkat, protože není nic lepšího, než vzít prostě nohy na ramena v tu nejhorší chvíli. Každopádně taky jsem několikrát brala do ruky mobil a dělala jsem, že telefonuji s rodiči, kteří na mě někde poblíž čekají, ale myslím si, že toho by se nikdo nezaleknul. :D

Mám plno takových storek, kde bych mohla vyprávět dlouhé hodiny, jak mě někdo pronásledoval a já se schovala do telefonní budky a pak jsem toho litovala, nebo když jsem strachy začala křičet a utíkat tak, že se mi klepaly nohy.

Ale o tom třeba jindy, tenhle článek věnuji speciálně pepřovým sprejům a jiným ochranným pomůckám, které by nás mohly ochránit v ten nejhorší moment.

Proto prosím, předvídejte a dávejte na sebe bacha. Ikdyž já to možná dělám až moc a až moc často a pak se akorát bojím a jsem posraná. :D Ale je důležité myslet a přemýšlet, co by se třeba mohlo stát a tak. Ať už si jdete třeba brzy ráno zaběhat, nebo v zimě večer, kdy už je brzo tma. Je ale pravda, že nebezpečí může být i za bílého dne. Což je opravdu už smutný.

Přiznám se, že kolikrát jsem si připravovala do ruky klíče, pro svojí obranu. Proto když jsem dostala možnost mít u sebe v kabelce pepřový sprej, tak jsem neváhala ani minutu. Vím, že když u sebe budu mít něco, co mě dokáže trochu ubránit, tak budu víc v klidu.


Pepřový sprej od HQH Systém by neměl chybět žádné holce v kabelce.
Tak na sebe holky myslete, dávejte na sebe bacha a doufám, že se nám všem tyhle nepříjemné situace budou vždy vyhýbat. ♥

Na závěr mám pro vás soutěž o tento stejný pepřový sprej, jako mám já.
Stačí, když mi do komentáře napíšete, jak se cítíte, když jdete samy temnou ulicí a zda byste se se sprejem cítily bezpečně.
Nezapomeňte připojit svůj e-mail.

♥ Mějte se krásně ♥

You May Also Like

6 comments

  1. Ten gif je super :-) také jsem se přidala k výzvě #dávejbacha Myslím si, že to má význam a je to fajn nápad.

    OdpovědětVymazat
  2. Verím, že zo sprejm v ruke, máš viac istoty...
    dnešná doba je zvláštna a o to viac si musíme dávať na seba pozor.
    Kedysi som podobný sprej nosila do lesa na medveďa, ale viac by sa mi asi zišiel vo večerných hodinách po ulici :-)
    Pekný večer!

    OdpovědětVymazat
  3. Dříve jsem se cítila v klidu. Teď ale i vyndávám klíče a poslouchám každičký zvuk. Pepřák by určitě pomohl.
    bijobijo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Pepřák se vždycky hodí, hlavně nám ženským! :D :)

    OdpovědětVymazat