Džínová bunda v hlavní roli

by - neděle, dubna 24, 2022

Po dlouhé době přidávám outfitový post a musím říct, že mi tohle rychlé focení s přítelem moc chybělo. Dříve jsme se vždy sebrali a šli spolu něco nafotit a bylo to moc fajn.

Nakonec jsme šli domů oba spokojený a já se budu snažit přidávat outfitové posty častěji. Dneska jsme šli na nákup a já jsem zvolila jednoduchý lehký outfit s džínovou bundou - kdo nemiluje džínové bundy?

Džínová bunda - Pepco
Mikina - Moje s mým jménem
Legíny - Cardio Bunny; Pepco
Ledvinka - Zara
Boty - Pepco
Brýle - New Yorker

You May Also Like

10 comments

  1. Miši,
    pristane Ti to a teším sa na ďalšie "rýchle fotenie". Tiež mám doma džínsovú bundu, rada ju nosím k šatám :-)
    Peknú nedeľu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju 😍
      Už se taky těším, až vytáhnu šaty a tuhle bundu k tomu ❤️

      Vymazat
  2. Džínovou bundu mám moc ráda, už se těším až na ní bude počasí, stále je podle mě zima... moc ti sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :)
      Abych pravdu řekla, taky mi v ní byla ještě zima.. :/ letošní jaro furt nikde :( :D

      Vymazat
  3. Džínová bunda je jeden z mých nejoblíbenějších kousků v šatníku a mrzí mě, že letos ještě zatím nebylo moc příležitostí si ji obléct. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nechápu, jak jsem bez ní mohla být. Je skvělá. ❤️
      Věřím, že brzy nastane její čas a budeme ji moct nosit. 😊

      Vymazat
  4. Ta džínová bunda ti moc sluší 🙂 a je pěkná 🙂.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Také mi ještě od studentských let úplně nevymizela z šatníku, teď je to pro mne pohodový víkendový outfit :-)

    OdpovědětVymazat