ČTVRT STOLETÍ

by - čtvrtek, září 15, 2022

 

Včera jsem oslavila čtvrt století a není možný, jak ten život utíká... po dlouhé nemoci (čti po dlouhém covidu) se konečně dávám dohromady a jsem ráda, že z nejhoršího jsem venku. Ač jsme to včera oslavili s přítelem doma na gauči, tak oslava se teprve bude konat a nemůžu se dočkat, až se konečně uvidím s mojí rodinou. ♥

Ani nevíte, jak velkou radost mi udělaly nafukovací balónky. :D Ráda bych řekla, že ten red velvet byl vynikající, ale bohužel, necítila jsem vůbec jeho dokonalou chuť. :D
Od přítele jsem dostala krásný stříbrný řetízek s přívěskem, protože on ví, co mě vždy potěší.
Začala jsem pro vás točit nový vlog a už se nemůžu dočkat toho normálního pracovního režimu, který jsem teď měla úplně rozházený a vůbec mě to nebavilo!

Doufám, že jste zdraví a že se máte dobře! Na podzim teď budou nemoci řádit o sto šest, tak nezapomínejte na vitamínky! :)

Budu se na vás těšit u dalšího článku! ♥

You May Also Like

5 comments

  1. Milá Miška,
    prajem Ti všetko najlepšie k narodeninám!!!A krásnu oslavu!
    Verím, že už si fit a čoskoro budeš aj v pohode. Covid je potvora :-) Ale u nás doma sa zatiaľ nezastavil...
    Veľmi Ti to pristane, tá staroružová Ti ide.
    Maj sa krásne a teším sa na vlog, pá

    OdpovědětVymazat
  2. Dodatečně přeji všechno jen to nejlepší. Nejdůležitější je to zdraví, takže doufám, že už jsi úplně ok!

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo přeji ti opožděně jen to nejlepší k narozeninám, hlavně zdraví a ať jsi šťastná! :)) Dostala jsi krásný náhrdelník. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to přeji všechno nejlepší! :)
    Ela

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší 🌷. Je dobře, že už jsi fit a zdravá, snad už teď bude jen líp a líp 🤗. Přítel vybral moc pěkný řetízek 🙂.

    OdpovědětVymazat