Pohodlně s Astratexem

by - sobota, června 22, 2024

Čím jsem starší, tím je pro mě pohodlí na prvním místě. A to nejvíce platí i u spodního prádla. Miluju hezké spodní prádlo, ale na dlouhý pracovní den chce prostě člověk to nejpohodlnější, co existuje. A já vím, že s výběrem na Astratexu nikdy nešlápnu vedle.




Zvolila jsem klasiku set podprsenky a kalhotek z bambusové řady. To je přímo balzám na těle. Prádlo na sobě ani necítíte, jak je pohodlné a měkké. A nutno musím podotknout, že více padnoucí prádlo jsem snad neměla.. opravdu padne jako ulité a tím, že je lehce strečové, tak mají jen pár velikostí, což je super. Já mám velikost S/M.
Pokud by vás zajímalo, je to přesně tato Bambusová podprsenka a mají ji ve více barvách.


Ještě jsem si vzala dámské jednodílné plavky (konkrétně model Botanical Vibes), ale zatím jsem nebyla nikde na dovolené, tak jsem neměla možnost je vyfotit. Ale jsou moc fajn a už se těším, až je vezmu na sebe.

A jaké spodní prádlo preferujete vy?

You May Also Like

2 comments

  1. Vybrala sis krásné kousky! Preferuji spíše sportovní podprsenky, bez kostic

    OdpovědětVymazat