Jak jsem spokojená s kosmetikou značky AVON

by - středa, června 27, 2018

Populární kosmetickou značku asi ani nemusím představovat. Známe ji všichni. Neexistuje snad žádná žena, která by neměla s touto značkou nějakou zkušenost, nebo která nevyzkoušela alespoň jeden kosmetický produkt z téhle značky. Některé z nás mají dokonce vytipované produkty, které používají pořád a jsou jim věrné dlouhé roky. U mě to jsou už dlouhé roky například tělové voňavé spreje s ovocnou příchutí, řasenky, pěny do koupele, pleťové masky či peelingy a krémy na obličej.
Michaela Cheetah

Asi nejvíce používaný produkt z AVONU je u mě řasenka, kterou momentálně nemám vyfocenou. Ale musím říct, že s jakoukoliv řasenkou jsem byla spokojená, i když se vracím vždy k té jedné.
Začnu jednotlivými kosmetickými produkty, které postupně popíšu a řeknu vám své zkušenosti. Kosmetiku AVON používám téměř od dětství.
Michaela Cheetah
Mezi mé nejoblíbenější a nejpoužívanější patří voňavé sprchové gely s ovocnou příchutí a tělové mléko se stejnou příchutí - tj. PINK GRAPEFRUIT & MINT
Jinak mám vyzkoušené i jiné ovocné varianty a všechny voní nádherně.
Michaela Cheetah
Jako další TOP produkt je tahle čistící micelární voda NUTRAEFFECTS a překvapila mě, je fajn. Používám jí ráda, sice nijak nevoní ale pleť vyčistí dobře a do čista. Za mě super micelárka za super cenu.
Michaela Cheetah
Pleťový peeling s bílým čajem používám také dost často, ale mrzí mě, že je jeho konzistence moc hladká, běž žádného písku. Já osobně si pleť lépe vyčistím s peelingem, který obsahuje písek, což tenhle ne. Každému ale vyhovuje něco jiného a na druhou stranu moc hezky voní.
Michaela Cheetah
Jak jsem psala, pořád dokola kupuji z AVON kosmetiky hlavně pleťové masky. Tahle pleťová maska je zlatá, hydratuje a rozjasňuje pleť. Vedle se nachází gelová maska pod oči a oční okolí. Nějakou extra relaxaci očí jsem nepostřehla, ale hezky chladí.
Michaela Cheetah
Vůně a toaletní vody mě z AVON kosmetiky nikdy nezklamou. Vlastnila jsem jich už několik a teď momentálně používám nejvíce tuhle SCENT ESSENCE SPARKLY CITRUS
Miluju svěží vůně a zvlášť tuhle citrusovou, na léto je úplně nejlepší.
Michaela Cheetah
A samozřejmě nesmíme zapomínat na vlasy, které jsou také důležité. Já se tady teď nebudu rozepisovat o tom, jakou péči věnuji mým vlasům, protože o tom chystám samostatný článek. Ale jelikož mám melírované vlasy, tak každá z vás ví, že melírované vlasy jsou vysušené a potřebují větší péči, než přírodní vlasy. Proto já používám tenhle olej na vlasy, který se používá tak, že ho dám na minutu do horké vody, vlasy mezitím opláchnu vodou a nanesu olej, který nechám 1-2 minuty vstřebat do vlasů a poté opláchnu vodou a vlasy umyji šamponem.
Vlasy jsou pak hezky jemné a hebké a snadněji se rozčesávají.

Jakou máte zkušenost se značkou AVON a kosmetickými produkty Vy?

You May Also Like

2 comments

  1. No já nejvíce používám ty tělové spreje, které voní naprosto úžasně, některé sprcháče jsem vyzkoušela a toaletní vody, některé jsou fajn jiné ne, co jsem měla z avonu řasenky či tekuté linky, nikdy jsem spokojená nebyla, nesedí mi ty kartáčky co používají, slepovalo mi to řasy, poté mě dokonce i pálili oči po některých, takže dekorativní kosmetiku jsem od Avonu už nikdy nepoužila ale každému sedí něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Molly, to je mi líto, mě zrovna ty rasenky a ty kartacky vyhovují no. :) A jinak ty tělové spreje miluje snad každý. :)

      Vymazat