PHOTO DIARY 📸

by - pondělí, září 30, 2019

Krásné pondělí 😊 říkala jsem si, že bych ještě do konce září mohla vydat článek, ale nějak mi to trvá, tak vám sem hodím alespoň nějaké fotky z mého mobilu.

Začal nám zatím krásný podzim a musím říct, že rok od roku se na něj těším víc. Mám ráda čaje a hlavně svíčky (voňavé!). 😍 Nevím, jestli je to nějaká závislost, ale miluju hrnečky z pepca a právě tenhle na fotce jsem tam nedávno koupila. Svetry, svíčky, světýlka, čaje a něco dobrého k tomu. 🥧😃 To já mám ráda.
Fotka s miminem 😃 najdi psa 😀😍📸
Chtěla jsem vám ukázat, jak mi narostly vlasy za 6 měsíců. V únoru jsem měla střih poměrně na krátko (podle mě) a teď už je mám zase do pasu. Byla to příjemná změna, ale rozhodla jsem se, že chci zase dlouhé vlasy. 💁🏼‍♀️
Na moje 22. narozeniny jsme byli s přítelem v naší oblíbené kavárně a samozřejmě, že s námi bylo i to naše malý mimino Oliver 🐶
Dostala jsem od přítele oblíbené gerbery 🌺
No nejsou roztomilý? 😍 Já je miluju ♥️
Ale co vám budu povídat... Je na mne docela závislý. 🤷🏼‍♀️ Všude chodí se mnou, dokonce i do koupelny. V klidu se nevyspí, když jdu třeba do kuchyně uklízet, protože hned běží za mnou. 🙄 Třeba tady na té fotce mě skoro nenechal ani nalíčit se. 😀
Ale jinak je to prostě můj miláček.
Brácha s bráchou 🐕🐕
Olíka první podzimní focení 🍁🐕
Už jsme museli vytáhnout i svetřík, protože už bývá opravdu ráno a večer zima a tenhle malý drobek se hned klepe zimou. 💙
Parťák na všechno 😍🐕
To by asi bylo pro dnešní článek vše, tak se brzy těším zase na další 😊🥰

A jak se máte vy? Jak si užíváte začátek podzimu? 😊🍁

You May Also Like

35 comments

  1. Čivaváček je úžasný :-) také doma jednoho kluka máme, i když teď nás trošku zlobí zdraví, asi je to tím podzimem a chladnějším počasím nebo stářím... musím říct, že dneska je venku podzim s velkým P, jak tam fučí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme 😊♥️ já vím, chudáček malinký, snad bude dobře 😏
      To tedy ano, dnes to dobře fičelo 😊

      Vymazat
  2. Oliver je krásny. ♥ Ako ti dokázali tak rýchlo narásť vlasy? :O Ten hrnček je naozaj rozkošný. Nápis mi pripomenul tú pesničku Love is in the air. :D Iba tak z ničoho nič mi začala tá pesnička hrať v hlave. :D

    Prajem ti pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme mockrát za něj 😊♥️ vlasy mi rostou po mamince, takže jsou to geny 😀🥰 Joo hned jsem si tu písničku pouštěla 😀

      Vymazat
  3. Nádherné fotky! Ty s vaším pejskem jsou zvláště povedené :))

    OdpovědětVymazat
  4. Chtěla bych být tak fotogenická jako váš Olík! :D
    Sluší mu to naprosto všude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No... Je to takový model, že? 😀😀♥️🐶 Já mu to vyřídím 😀😊

      Vymazat
  5. Moc krásný fotky a opožděně všechno nejlepší k narozeninám! :-) Psíček je nádherný, krásná radost do života! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme ,😊 a za přáníčko taktéž moc děkuji!

      Vymazat
  6. Krásné fotky! Mám to stejně jako ty, rok od roku se těším na podzim víc a víc a voňavé svíčky, to je rozhodně jeden z hlavních důvodů! :D
    A váš Olík, ten je rozkošný, a jak krásně pózuje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji!!! ♥️ Přesně tak, akorát kdyby nepršelo, to by byl ještě krásnější podzim 😀 a za Olíka mockrát děkuji, vyřídím mu to. 😀😍

      Vymazat
  7. Un post muy interesante!
    Todo se ve genial!
    Seguro que fue un buen día!
    Espero verte pronto por mi blog! ♡♡♡

    OdpovědětVymazat
  8. Ten je roztomilý ❤ ja si užívám začátek podzimu ve škole 😅 ale snad se to uklidní. Je to jen zase tím začátkem školy :) hrníčky z pepca taky miluju!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ♥️
      Jé, tak hlavně hodně štěstí ve škole a ono to zase hrozně moc rychle uteče 😊

      Vymazat
  9. Opožděně všechno nejlepší :) Hrnečky nějaké z pepca mám, dokonce i co byly jednou ve slevě asi za 15 korun😂Na takové praktické věci je to super obchod než nakupovat draze jinde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji! Joo, z pepca jsou nejlepší a slevy jsou fajn 😀😀♥️

      Vymazat
  10. Oba dva (psíci) jsou tak roztomilí!! ♥ A přítel má na fotce fakt dobrý tričko! Nevíš, odkud ho má? :D Že bych ho nenápadně sehnala i tomu mýmu :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkují oba psíci! 🤣♥️ Joo a mě se také líbí, má ho z croppu!! 🤣♥️

      Vymazat
  11. také miluji hrníčky z Pepco, ale už jsem od mamky dostala stopku, nemáme je kam dávat.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne fotky! :) Tiež rada nakupujem v Pepcu, hrnček je super :) Ja sa momentálne pomaličky rozbieham v škole :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je nás více, a dekorace je opravdu úžasná z pepca. Je, tak hodně štěstí!! 😊♥️

      Vymazat
  13. Krásne fotky. A ten havinko je nádherný :) ja som tiež mojich obliekala do svetríkov :)

    ZABUDNUTÉ DETSTVO

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme 😊📸 teď už je opravdu zima, tak bez oblečku se celý klepe 😊

      Vymazat
  14. Boží fotky!!
    Hrníčky z Pepca už se mi docela okoukaly, jak jsem tam dřív pracovala, tak mi přijdou furt skoro stejný. :D Ale jinak jsou pěkný, o tom žádná. :D
    Oliver je moc roztomilý. První věc, na kterou ale koukám, jsou drápky. Moje Mia má světlý a hrozně rychle jí rostou. Nevím, jak by šlo stříhání, takhle dlouhých drápků, když už s těma světlýma máme obrovský problém. :D :D
    Jinak je pravda, že i Mia za mnou skoro furt chodí, a to jí je už pět. Ale ona to spíš dělá, protože si myslí, že dostane nějakou mlsku. :D A nebo že v ložnici jí třeba dovolím lehnout si ke mně do postele. :D
    A gerbery mám nejradši. ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, drápky zatím strihame u vete, ale chtěla bych mu je stříhat doma. Ale bojím se toho ☹️😁

      Vymazat
  15. Jak jsem viděla ten tvůj hrnek, mám úplně chuť si zajít do Pepco pro ten můj vysněný :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné fotky! :-) Měla jsem podobnou fenečku Tvému pejskovi. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Moc hezké fotky, krásně se na ně kouká. Jinak musím uznat, že máš krásné vlasy, takové by se mi taky líbily :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat