Nejlepší přítel člověka ❤️

by - neděle, října 25, 2020

Krásnou podzimní neděli Vám všem přeji u dnešního článku! V dnešním článku vás zdraví hlavně nejvíce Olík, ten nejvěrnější a nejlepší můj přítel. 🐶🤍 Každý den si říkám „co já bych bez tebe dělala, ty čumáčku.“ Už od mala jsem si přála psa. Bylo mi asi jedno jakého, hlavně nějakého. Rodiče mi ho nikdy nedovolili a tak jsem na něj trpělivě čekala několik let a teď když už bydlím s přítelem sama, tak se mi splnil sen. Ve svých devíti letech jsem už věděla, jakou bych chtěla rasu - čivavu. Šla jsem si za tím a nikdy jsem ten plán nezměnila. 🤍

Minulý rok o prázdninách se naskytla možnost mít štěňátko od chovatelů z našeho města. Najednou jsem nevěděla, jestli se o tak malého pejska zvládnu postarat, a jestli to bude dobrá volba k našemu velkému dobrmanovi. Přítel mě tak trochu dokopal a říkal mi, že jsem si ho přála několik let a teď je ta možnost si ho vzít. Byl správný čas, protože byly prázdniny a mohla jsem s malým štěňátkem být doma a věnovat se mu. 🐶 Bylo to tak krásný!!! Ale to by bylo povídání opravdu na dlouho. Tak třeba v nějakým dalším článku.. 💭 

Dnes už je to rok a pár měsíců, co je s námi a nikdy bych ho nevyměnila za nic na světě! ❤️ Je to moje malý miminko, závislý. Náš společný koníček je jídlo, válení se na gauči, hraní si s plyšáky a hlavně chození na procházky 🍁 prostě je to můj parťák na všechno a líp jsem si nemohla vybrat! Hledali jsme se, až jsme se našli. Doslova 🤭😂

No ale k těm procházkám patří také kvalitní obuv a u psů hlavně kvalitní kšíry nebo postroj, který pejska nebude tlačit nebo zařezávat do kůže. Poslední dobou jsme s tím už měli problém, protože jsme měli páskové kšíry, které Olíka tlačily na hrudi a obojek nepřipadá v úvahu. Moc by se mi na něm obojek líbil, ale bohužel na něj není zvyklý a venku se mi na něm škrtí, když zatáhne. Začala jsem tedy hledat kvalitní postroj pro psa, který mu bude pohodlný a bude v něm moct běhat a dovádět.
A našla jsem skvělou stránku COOL PES, kde nabízejí obojky, kšíry, postroje, vodítka a doplňky! Vše kvalitně zpracované a navíc mají nádherný design. 😍
Spoustu motivů a barev, vše tak veselé a barevné.
Já jsem vybírala motiv hodně dlouho, protože jsou všechny krásné a kdybych mohla, vyberu si všechny! 😂 Nakonec jsem vybrala motiv se želvičkami, protože mi to přišlo roztomilý a na Olíka se to hodilo nejvíce.
Postroj perfektně sedí na hrudi a díky střihu a tvaru do Y jsou nejzdravější variantou pro všechny pejsky, protože jim nebrání v pohybu ramen a lopatek během chůze.
Co je taky crazy, a super, tak je to, že je postroj oboustranný, takže obrázky neomrzí a můžeme střídat podle nálady. 😊
No podívejte, jak mu sluší! Je to prostě cool pes 🐶
Moc se mi líbí celkové zpracování - postroj je měkkoučký a příjemný na dotek a to samé je tak s vodítkem. Část, za kterou vodítko držím, je vyztužené a měkké, takže pohodlné i pro mě.
Náš set najdete TADY a rozhodně se podívejte i na další barevné varianty a kombinace! Myslím, že každý si najde to svoje a pejsci si je zamilují! 🥰
Určitě mi dejte vědět, jak se vám Olík líbí v novým postroji a jestli máte nějakého domácího mazlíčka 🐶🐱🐭

You May Also Like

16 comments

  1. Tak to je krásný článek, úplně chápu tu lásku ke zvířecímu kamarádovi. Já mám dvě morčátka a miluju je nade vše!
    Je moc hezké, že sis to takhle splnila, i můj přítel chtěl vždy pejska nebo i jiné zvířátko ale doma to nebylo dovoleno a tak si taky teď užívá!
    A to vodítko je moc krásné, stylový doplněk!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to i z článku vyzařuje 😍❤️ jee já jsem morčátko taky vždycky chtěla, ale měla jsem křečky 😀❤️ věřím tomu, že je přítel teď rád, že máte nějaké domácí mazlíčky 😍

      Vymazat
  2. To je tak krásně napsané! Já pejska bohužel nikdy neměla, ale vždy jsem si ho přála - tak třeba jednou. :) Nádherné fotky! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! 💙💕 Nikdy bych ho za nic nevyměnila 🙂❤️

      Vymazat
  3. Krásný článek a ještě krásnější pejsek! Nás před pár měsíci bohužel pejsek opustil, takže i samotné přemýšlení nad koupí nového je ještě bolestivé. Nicméně teď bydlím s přítelem a poslední dobou mi ten náš byteček přijde hrozně moc prázdný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji ! 🧡🐶 To mě moc mrzí 🥺🥺 se určitě je mu už dobře a za duhovým mostem je veselý ❤️💕💙 věřím, že ti to přijde prázdný.. tak čas ukáže 💕

      Vymazat
  4. Pejsek je opravdu nejlepší přítel, my s přítelem nyní přemýšlíme nad kočičkou! :)

    OdpovědětVymazat
  5. roztomilé kštíry pro pejska (a to přitom tvůj pejsem je roztomilý sám o sobě ♥) moc hezké fotky:)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný článek a ty kšíry jsou bezva :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, jsou skvělý a pro pejska hlavně pohodlné!! 💙💕

      Vymazat
  7. Tak to je boží! A pejsek je krásnej! Já se tak strašně těším, až se odstěhuju a taky si svého čtyřnohého parťáka pořídím <3

    OdpovědětVymazat
  8. Krásna čivavka, a tie oči... viem, čo je to psia láska a závislosť, jedného parťáka mám doma (anglický bulldog) a je naj :-)
    Pekné dni,
    A.

    OdpovědětVymazat
  9. Postroj Olíkovi krásně sedí a skvěle k němu padne :-). Mám 8-letého černého labradora a jak zmiňuješ v článku, je to ten nejlepší přítel, terapeut a prostě parťák pro všechnu srandu ♥

    OdpovědětVymazat