VLOG #10 | obyčejné dny & nákupy v pepco, dm

by - úterý, října 13, 2020

Ahoj!! Zdravím vás s novým vlogem! :)

Já vím, dlouho tu nebyl článek jako takový, ale věřte, že teď opravdu nemám tolik času a tak hrozně ráda bych články tvořila klidně i každý den! 

Chtěla jsem vám jen říct, a zeptat se vás, jak vnímáte zase ta opatření, které nám vláda pořád dává? ...

Už mě s tím popravdě lezou na nervy. Samozřejmě že chápu, že nějaká ta opatření jsou důležitá... ale už mi spíše přijde, že z nás dělají jen voly a zakazují úplně nesmyslné věci. Říkali, že rozhodně nebudou zavírat restaurace a za 2 dny bum, najednou se zavírají všechny bary, restaurace! Jak máme dodržovat pravidla a důvěřovat vládě, když se nám smějí do obličeje tím, že to sami nedodržují?! Opravdu jedna velká komedie a to ani nečtu zprávy! Stačí mi, že spousta lidí to jen sdílí na sociálních sítích a už se to ve mě vaří! Já nevím jak vás, ale mě už to vážně nebaví. :(

You May Also Like

14 comments

  1. neskutečné, co se teď děje! snad to všechno bude lepší, moc se mi líbí ten šátek co nosíš kolem krku a alverde značku mám ráda, nemám ale tolik s ní zkušeností, jen vím, že má skvělé deodoranty. jinak máš velmi příjemný hlas a dobře se tě poslouchá ♥

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každé ráno nás čekají nová opatření a už mi to leze krkem.. 😳.. jinak moc ti děkuji , šátek se mi taky líbí a nikdy bych neřekla, že to někdy tak budu nosit. 😀 Děkuji !! ❤️

      Vymazat
  2. Pepco je skvělý obchod, vždy tam najdu něco nového. Prý naskladňují nové věci 2x do týdne, což není úplně běžné :-) jednou jsem něco sháněla a nekoupila a druhý den už jsem měla smůlu. Příště se nerozmýšlet a rovnou to koupit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jojojo,je to tak. Já taky, viděla jsem super věc a nekoupila ji, tak jsem se druhý den pro ni vracela a už jsem měla smůlu. 😀 Takže opravdu brát hned 🤣

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. No dočista ještě úplně nee! 🤣❤️ Přijde mi, že na to nějak nemám vlohy, tak je to takové splácané všechno 🤣

      Vymazat
  4. Moc hezký vlog Míšo, musím ti pochválit ten šátek kolem krku, vypadá fakt krásně! :)) Jinak opatření vlády už mi taky lezou krkem, chápu, že situace není nejjednodušší, ale nemůžou nás přece držet zavřené věčně. :( Je mi z toho všeho už smutno...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti děkuji Pavlínko ❤️ a máme to podobně, taky je mi z toho smutno.. kdy tohle asi skončí..

      Vymazat
  5. Do Pepca chodím hlavně na blbůstky :D ale ani deky od tama nejsou špatný. Podle mě by ty opatření neměli přehánět. Když se vše zavřeno a následně povolilo, tak jsme se dostali na mnohem horší čísla než předtím. Měli by to nechat promořit, protože až se to vše rozvolní, tak to podle mě dopadne stejně. Hlavně už by to spousta podniků nemusela přežít :/

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, na deky se tam musím mrknout a nějakou pořídit 😀☺️
      A naprosto s tebou souhlasím... A podniků mi je líto nejvíce...

      Vymazat
  6. Já zprávy vůbec nečtu a nějaké info ohledně toho, co vláda vymýšlí dostávám od přítele :-D Já nikdy zprávy nesledovala, ani nečetla a je mi fajn. Já ráda chodím do pepca i do kiku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zprávy také nečtu , a ani nám nefunguje televize, takže veškeré info mám od lidí z Instagramu nebo od přítele 😂

      Vymazat