Elektrické kartáčky Oral-B

by - pondělí, listopadu 23, 2020


Ahoooj zdravím vás u dnešního článku a dnešní článek bude recenze na elektrické zubní kartáčky Oral-B :)

Já jsem elektrické kartáčky nepoužívala ještě nikdy, takže tohle je můj první. Přiznám se, že už párkrát jsem po nich pokukovala a rozhodovala se, zda si ho pořídit či nikoliv. Vždy jsem měla manuální kartáčky Curaprox, takže jsem byla spokojená a nepotřebovala jsem změnu. Ale čím víc jsem viděla recenze na sociálních sítích, tím více jsem přemýšlela o tom elektrickém.

Když mi jednoho dne přišla nabídka na spolupráci s e-shopem nazuby.cz, byla jsem překvapená, protože to byla tak trochu náhoda. S přítelem jsme o kartáčcích mluvili už tak moc a tak často, že jsme je chtěli opravdu objednat. No a asi týden na to, mi přišel email s nabídkou. To mě mile potěšilo a nerozmýšlela jsem se ani chvilku, protože o e-shopu jsem už několikrát slyšela a vždy to bylo jen samé pozitivní hodnocení.

S přítelem jsme si tedy vybrali elektrické kartáčky Oral-B Vitality 100 Cross Action.

Líbily se mi vzhledově, takže jsem vybrala tmavý pro přítele a světlý pro mě. Elektrické kartáčky lze sehnat i v jiných barevných variantách.
Pokud jde o cenu, elektrických kartáčků je spousta a je hromada cenových kategoríí. Takže si určitě vybere každý - méně náročný i více náročný. Dokonce můžete koupit i kartáčky dětské.
Náhradní hlavici jsem zvolila Ultra Soft a asi u nich i zůstaneme a budeme je pořád a pořád dokupovat.
Pokud by vás zajímala cena hlavice, tak se rovná tak ceně normálnímu kartáčku Curaprox.
Překvapila nás i nabíječka. Malá, skladná a vzhledově i pěkná.
Co se nabíjení týče, tak tam je to tak, že kartáček vám vydrží plně nabitý 5-6 dní aktivního používání. Poté ho musíte zase nabít, což trvá tuším tak nějak okolo 10 hodin.
Teď bych vám ale už ráda řekla naše pocity. Kartáček testujeme už nějaký ten týden a musím říct, že už jsme si na něj zvykli. Já jsem z prvního použití byla trochu nesvá, abych vám řekla pravdu. Nevěděla jsem, co od toho čekat. Nedovedla jsem si představit, jak velká bude ta vibrace, jak s kartáčkem manipulovat a celkově mi prostě trvalo, než jsem si na to zvykla. S klasickým kartáčkem je to samozřejmě velikostně nesrovnatelné, ale musím říct, že zuby jsou čistější a hladší. Docela bych to i přirovnala, když zrovna odcházíte z dentální hygieny. Samotné čištění je i zábavnější, kort když se hlavice rychle točí a pasta stříká všude kolem :D (to jen taková poznámka, protože při prvním zkoušení jsme to prostě něčekali).
Vlastně kartáček jen držíte v ústech a on velkou práci udělá za vás. Abych ještě nezapomněla, na kartáček nesmíte vůbec tlačit, protože pak upozorní tím, že se přestane točit. Takže zase jemně přiložíte na zuby a už se zase krásně točí a čistí. :)

A co vy a kartáčky na zuby? Jaké používáte? Manuální nebo elektrické?

You May Also Like

9 comments

  1. Odpovědi
    1. Pokud se budeš rozhodovat zda ani či ne, tak určitě bys byla spokojená. 😊

      Vymazat
  2. Taky jsem si je pořídili. Napřed přítelovi, pak taťkovi a pak sobě. Ale upřimně, nepoužívám ho, mě hrozně tlačí na dásně, přijde mi prostě moc tvrdý. A ani moje mamka není jejich příznivcem :D no třeba mu přijdu časem na chuť, nebo objevím měkčí kartáčky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná by to chtělo jemnější hlavici vybrat třeba.. 😊 já mám tu Ultra Soft a to je opravdu jemný 😊

      Vymazat
  3. Mám doma malú/veľkú zbierku kefiek, či už klasických alebo manuálnych... a keď pripočítam všetky tie zubné nite, medzizubné kefky, floss nite, jednozväzková kefka... mám problémové zuby, tak sa o ne patrične starám, ale nedám dopustiť na manuálne kefky, mám pocit, že vyčista lepšie ako elektrické :-) Ale každému vyhovuje niečo iné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to samozřejmě chápu. 😊 Já také pořád používám manuální a střídám to s elektrickým 😊

      Vymazat
  4. Curaprox kartáček momentálně používám také a s elektrickým zatím bohužel zkušenosti nemám. Každopádně věřím, že je to skvělá věc a v budoucnu bych ho také ráda vyzkoušela - ať ti slouží! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Curaprox je nejlepší manuální a nedám na něj dopustit 😊 a moc děkuji! 😊

      Vymazat
  5. Já aktuálně miluju Curaprox ale s přítelem se také již několik měsíců bavíme o elektrických, i když zatím jen zjišťujeme informace a čteme recenze, abychom se mohli co nejlépe rozhodnout, který vybrat :)

    OdpovědětVymazat