PRVNÍ ADVENTNÍ NEDĚLE 🕯️🎀

by - neděle, listopadu 29, 2020

Zdravím vás u dnešního článku a zároveň vám přeji krásnou první adventní neděli! :)

Já jsem včera začala točit první vlogmas a taky jsem udělala adventní věnec.. ♥ Ve čtvrtek to konečně pořádně všechno začně ♥ otevřou se obchody, restaurace, kavárny... konečně alespoň nějaká Vánoční atmosféra.. už se na to moc těším! :)

Říkala jsem si, že když už píšu ten článek, že bych si sem odložila pár fotek, které sice někteří znáte už z instagramu, ale já je chci mít i tady ♥

MŮJ MILÁČEK NEJVĚTŠÍ

JÍDLO

Tenhle dort dělala moje maminka ♥ je hrozně moc šikovná. V kavárně její dorty milují všichni ♥

ME

Chtěla jsem si sem tyhle fotky odložit, protože nikdy nevíme, kdy se zruší IG, nebo kdy se nám něco stane s mobilem a fotky už nikde nenajdeme. Blog je zatím taková jistota, že články jen tak nezmizí.
Každopádně já se na vás budu těšit u každodenních vlogmas videí a mějte se všichni krásně! ♥

You May Also Like

22 comments

  1. moc krásný a povedený adventní věnec! a na vlogmas se moc těším ♥ krásné fotky, ráda koukám na tvůj IG plný inspirace :) PS tvůj psík je boží, závidím a chci taky takového chlupáče! :D

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Meliss! 🙂✨❤️ To je krásný, moc dekujuu! 🐶😍

      Vymazat
  2. Z těch tvých fotek mám hned hlad i žízeň! ❤️ A ten věnec je taky nádhernej, zítra musím taky nějaký splašit. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Adventný veniec je nádherný a miláčik tiež 🥰🤭👍
    A krásne fotografie. Teším sa na vlogmas...
    Krásny advent,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, děkuji! ❤️🙏🏼 Také krásný advent ❤️

      Vymazat
  4. Moc krásné fotky! Ten dort maminky je nádherný a vlastně všechno jídlo, co jsi fotila! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný věnec! :) i tobě to velmi sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky, ten věnec je nádherný, já bohužel letos žádný nemám. Já beru blog také jako deník a odkládám si tam spoustu věcí i jen pro sebe :)
    Akorát nevím, zda je to úplně jistota, když vidím, jak dopadl blog.cz, ale nic takového nás doufám nečeká! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Barunko 🙂❤️ ajo, to je vlastně pravda... Vzpomínám, jak jsem ještě z blog.cz odcházela právě sem na blogger a za dva roky blog.cz zrušili.. doufám, že blogger tu s námi ještě dlouho bude...

      Vymazat
  7. Adventní věnec je nádherný :) Těším se na vlogmas :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné fotky! Je vidět, že příchod Vánoc si užíváš na maximum a tak to má být! ❤ Také už se nemůžu dočkat a věnec se ti moc povedl. :))

    OdpovědětVymazat
  9. Moc příjemný článek, hlavně ty fotky dobrot mě okouzlily, asi budu muset zítra něco taky upéct! :))

    OdpovědětVymazat
  10. Pekné fotografie! Paráda výzdoba ♥ A havko je rozkošný ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat