Konec vlogmasu?

by - středa, prosince 16, 2020

Krásný podvečer 🙂 konečně se vám ozývám.. a že je mi to trapné.

Po dlouhé pauze se vám všem chci omluvit, protože vím, že jste čekali na další vlogmasy a ty tu bohužel nejsou. Nebudu lhát a přiznám pravdu. Prostě jsem si jednoduše myslela, že to budu zvládat každý den jak nic. Opak je pravdou. Vlogmasy jsem teď vůbec nestíhala a navíc jsem musela řešit spoustu věcí, takže moje dny teď nebyly absolutně zajímavé. Jsem zklamaná a zároveň na sebe samotnou naštvaná, že jsem to nesplnila.
Každopádně chci vám říct, že ještě jeden vlogmas do Vánoc vyjde. Zítra začnu s natáčením a spojím více dní do jednoho videa, aby byl vlogmas alespoň trochu zajímavý, protože mi přijde, že celou dobu byly o ničem. Moc mě to mrzí, ale tak třeba mi to vyjde příští rok. Ještě k tomu mi nějak blbne notebook, takže tenhle článek načítám už tak 2 hodiny.
V rámci možností se máme s přítelem oba dobře. V našem kraji je teď covid nejvíce a já se snažím chodit ven mezi lidi minimálně, protože můj přítel patří mezi rizikovou skupinu a nechci si na triko vzít to, že bych se někde nakazila a nakazila bych tak i jeho.

A jelikož v pátek už budou zase zavřené všechny restaurace a kavárny, řekli jsme si, že bysme dneska zašli do naší oblíbené kavárny, kde pracuje moje maminka (dělá ty nejlepší dorty).
Šli jsme na oběd, takže jsme si dali výborné jídlo a podpořili tak podnik, protože bůh ví, kdy zase otevřou.
Věřím, že mě pochopíte a já vám to vynahradím tím, že ještě jeden vlogmas natočím.
Slíbila jsem mojí babičce, že za ní v pátek přijedu a tak vás alespoň vezmu s sebou. ♥

Mějte hezký zbytek dne!
Když jsem viděla v mobilu tuhle fotku, zhrozila jsem se. Ne tak úplně sebe, i když to trochu taky.. :D ale včera jsme s přítelem dokoukali poslední díl Stranger things na Netflixu a ta ohavná věc za mnou vypadá jako demogorgon! :D přijde vám to taky tak? Už se těším až vyjde 4. série!
Dnes měli výbornou čočkovou polévku s fazolemi
Já jsem si dala moje oblíbené těstoviny s parmskou šunkou, se sušenými rajčaty, restovaným česnekem, smetanou a balkánským sýrem (ale dala jsem si ho bez parmské šunky, protože mi nějak nechutná :D)
A přítel si dal zase jeho oblíbené medailonky z vepřové panenky na houbové omáčce s restovanými bramborami.
Bylo to vynikající! Teď si dlouho zase nikam nezajdeme...

You May Also Like

8 comments

  1. Miška,
    teším sa na Vlogmas a hlavne si ho užívaj, tak možno Ti to vyjde budúci rok a každý deň jeden natočíš... mne sa páčia a obdivujem Ťa, ja by som sa na to asi nikdy nedala :-)))))
    Obedík ste mali výborný, vyzerá super. My sme v raštaurácii neboli asi od začiatku Covidu. Ale občas si objednáme pizzu, keď má na ňu moje dieťa chuť :-)
    Prajem Ti krásny advent a opatrujte sa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji za nádherný komentář! ❤️ Také přeji krásný advent! 😊

      Vymazat
  2. Tvoje vlogmasy jsem měla moc ráda, ale úplně chápu, že jsi to nezvládala, i tak máš můj obdiv, že jsi to alespoň zkusila :) Zkus si aspoň užít zbývající předvánoční dny :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee děkuju :) ❤️ toho si moc vážím. Ještě jeden vyjde, ale letos už poslední 😊

      Vymazat
  3. Naprosto tě chápu, je to časový nápor a já sama bych na něco takového nikdy nevzala odvahu. Obdivuji, že jsi do toho vůbec šla a za těch pár krásných vlogmasů děkujeme! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem tak ráda, že jste tak hodní! ❤️❤️❤️❤️

      Vymazat
  4. To my už máme nejhorší covid situaci asi za sebou... :) Byly jsme jeden čas dokonce na seznamu, přímo naše město :). Z mých nejbližších to spíš skoro každý měl, než neměl, naštěstí všichni v pohodě - lehká chřipka, nebo bez příznaků. :) I starší a nemocný osoby.. alespoň ty co znám osobně, nebo přes někoho.
    Jinak ty vlogmasy.. já vůbec zase nestíhám sledovat, začala jsem v nědělu se sledováním a stále jsem od všech nedokoukala :D při tom shonu to nejde a ani není kolikrát chuť. :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeje, já se toho bojím. Naše rodina ještě covid neměla, vlastně nikdo z nás ani našich blízkých. A docela se toho bojím, ikdyz skoro všichni popisují, že je to horší chřipka.. například můj přítel jak je nemocný, tak snáší špatně i tu chřipku.. natož covid 😟

      Vymazat