Ty nejkrásnější fotky umí Tiskařík 📸

by - pátek, prosince 18, 2020

 Krásný den vám všem ❤️

V dnešním článku bych vám chtěla ukázat něco, co mi udělalo před pár dny ohromnou radost. Moc ráda fotím každý okamžik, který si chci zapamatovat a alespoň tak mohu cestovat v čase - díky snímcích, které zachytíme v daných okamžicích. 📸

Dobře, možná při tom někdy vypadám divně a lidi na mě venku zírají zvláštně, ale když se mi prostě něco zalíbí a ať už je to cokoliv.. jakýkoliv moment.. hned všude vytahuji mobil a fotím o sto šest.

Paměť v mobilu musím vyprazdňovat skoro každý měsíc a vždy si fotografie ukládám do počítače. Párkrát se mi ale stalo, že se mi počítač tak docela rozbil a já tak přišla o spoustu fotek a vzpomínek.

Proto jsem si řekla, že začnu vytvářet fotoalbum a tisknout fotky, abysme jich doma měli co nejvíce. A já jsem zrovna nedávno začala s tištěním fotek, které si chceme zarámovat a vyvěsit je všude po bytě. (Tím nemyslím na WC, nebo v koupelně :D)
Nechala jsem na zkoušku vytisknout pár (spoustu) velkých fotografií ze stránky Tiskařík.cz a říkala jsem, že uvidíme, v jaké přijdou kvalitě, když je většina fotek focená právě mobilem.

Co mě nejvíce zaujalo, jsou ceny. Cena za jednu velkou fotografii je kolem 30kč, což je úplná pecka! Když to srovnám například s fotolabem (kde mimochodem pracuje můj přítel), tak mají obrovskou konkurenci! Co tedy musím v článku zmínit je to, že přítel sám stránku Tiskařík.cz vychválil a byl s fotografiemi moc spokojený! Navíc sám řekl, že samotný fotolab má velkou konkurenci. A to se musí ocenit, protože je to velká pocta!

Každá fotka byla zvlášť zabalená v igelitu, aby se o sebe nepoškodily nebo nepoškrábaly - to mě moc překvapilo a dávám za to palec nahoru. Samotné vytištěné fotografie jsou z velmi kvalitního a silného fotopapíru, takže nehrozí, že se vám někdě ohne například roh, nebo něco podobného.

Chci tedy říct, že volba Tiskaříka byla ta správná! A nikdy už nebudu volit jinou firmu. Odteď už fotoprodukty budu objednávat jen a pouze tady. Pokud by vás zajímalo, na stránce najdete i spoustu jiných fotoproduktů, než jen tištěné fotografie. Najdete zde třeba fotoknihy, fotokalendáře, dokonce jsem koukala i na plecháčky s vlastní fotkou. To je úžasná věc a super tip na dárky, ikdyž teď už je asi pozdě. Ale alespoň to víte a můžete stránku využít třeba na narozeniny nebo na svátek a udělat někomu radost.

A co vy a fotografie? Necháváte si je také tisknout a děláte si domácí fotoalba? 😊📸

You May Also Like

14 comments

  1. Krásne fotky.
    Ja práve zvažujem urobiť fotoknihy, príde mi to trošku praktickejšie, lebo mám veľa fotiek neuložených a vytlačených... :-))) a už ma to nebaví triediť :-)
    Krásny posledný adventný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ❤️
      Fotoknihy jsou skvělý 😊 a také přeji krásný poslední adventní víkend! 😊

      Vymazat
  2. Moc krásné fotky, také se chystám nějaké teď vytisknou jako dárek na VÁNOCE. :)

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké fotky! ♥ a je to skvely tip na darek k vanocum:))

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  4. S Tiskaříkem jsem byla také moc spokojená, vytvořili mi dokonalý obraz a fotky vypadají velmi kvalitně! :))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky, vyzerajú aj dosť kvalitné a za tú cenu je to super :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Fotografie jsou nádherné. :) Já si nedávno dělala fotoknihu a na poslední chvíli vyvolala pár fotek v DM....

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky vypadají krásně a kvalitně i přes to, že jsou focené přes mobil :-), což je skvělé! Dlouho jsem fotky měla uložené buď v telefonu nebo na HDD, ale poslední rok jsem si oblíbila tvořit fotoalba, je to úplně jiné si to prohlížet takto než v PC, takové víc kouzelnější a hezčí :-).

    OdpovědětVymazat