NOVÉ KRYTY NA MOBIL

by - neděle, března 07, 2021

 Krásnou neděli všem :)

Co máte dnes v plánu? My jdeme k rodině na oslavu a pak budeme odpočívat, protože se jako vždy - vrátíme narvaný k prasknutí. :D

Ale chtěla jsem vám v dnešním článku ukázat nové kryty na mobil, protože z nich mám velkou radost.
Mám mobil Xiaomi redmi note 7 a jsem s ním naprosto spokojená, co se kvality týče a troufám si říct, že jiný bych už nechtěla. Má vše, co potřebuji a vyhovuje mi ve všech směrech. Nejvíce se vždy koukám na kvalitu fotoaparátu, protože ráda fotím vše co vidím a tak je to pro mě velká přednost. Bez čeho jsem se ale neobešla, tak byl kryt, protože mobil je sám o sobě docela tenký, lesklý a kluzký. Proto jsem vždy musela mít nějaký kryt, ale měla jsem jen dva :D černý a růžový, a chtěla jsem i nějaké další do sbírky.


Vybrala jsem si tedy rovnou dva nové kryty ze stránky všechnonamobil.cz a mají opravdu velký výběr pro všechny možné značky mobilů. :)
Jako první jsem měla v košíku tenhle, protože mi přišel takový jarní a hezky barevný. No a protože já jaro volám každý den, tak si ho přivolávám krytem na mobilu alespoň pro lepší náladu. :D zní to fakt divně, ale mně třeba i pomáhá, když mi přítel koupí květiny, a hned mám jarní náladu. :D
A jako druhý jsem vybrala tenhle až takový extravagantní, na nějaké příležitosti, ale přišla jsem na to, že se hodí i na normální běžné nošení. :)
Je fakt super, protože se v něm vidím, jak je zrcadlový. Takže takové zrcátko, které nosím pořád u sebe. :D
Pokud byste také sháněly/i (nevím, jestli mě tady sledují i nějací kluci, ale nejspíš ne :D), tak se určitě na stránku mrkněte a já věřím, že si každý najde ten svůj! :)
A jaký se vám líbí více? Já se pořád nemůžu rozhodnout, který je hezčí. :D
Co vy a kryty na mobil? Kolik jich máte? :)

You May Also Like

12 comments

  1. Nádherné kryty sis vybrala Miško, moc se mi líbí ten zlatý a tvému mobilu opravdu sluší! :)) Užijte si oslavu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se víc líbí ten barevný 🙈. Já mám na telefon 4 kryty 😅, které pravidelně střídám, ale taky už pokukuju po nějakým jarním 🌷.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    pekné kryty na mobil si si vybrala, asi sa mi o trošku viac páči č. 2 :-)))
    Ja mám na telefón už len dva kryty a to s uškami v prevedení čierna perleť a druhý s bulldogom... ostatné sa časom zničili.
    Tak nech Ti dlho robia radosť. Pekný večer a úspšný nový týždeň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že výběr krytů se ti povedl, jsou krásný :) A teda na posledních 2 fotografií ti to neskutečně sluší ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si myslím :) nejvíce teď nosím ten barevný, protože je jarní :D a hrozně moc ti děkuji! :)

      Vymazat
  5. Jako pěkný. To mi vlastně udělalo docela radost. Já mám teď kryt na mobil Samsung, ale až se odebere do věčných lovišť, tak určitě vyzkouším něco, co jsi tipovala. :-) Takže díky za tipy. Jinak za mě tedy volba krytu s "Drawing to the moon", protože jsem ujetý na typografii. ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se teda asi víc líbí ten zrcadlový, ten vypadá vážně dobře. Sama bych takový nějaký taky docela chtěla. V současnosti budu ale ráda vlastně za jakýkoliv kryt. Nedávno jsem si totiž koupila nový telefon a kryty ze starého, kterých mám doma snad 10 na něj bohužel nesedí. Takže si asi budu muset sehnat nějaké nové. Na tu stránku určitě mrknu, ale co jsem se tak dívala, tak super výběr mají třeba i na https://www.ipouzdro.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Taky si potřebuju koupit nový kryt na mobil. Mám teprve chvíli iPhone, který jsem si obejdnala z https://www.f-mobil.cz/mobilni-telefony__os_apple-ios a zapomněla jsem si k němu koupit rovnou i kryt a už se mi několikrát stalo, že mi spadl na zem, ale naštěstí se mu nic nestalo, ale stejně mu to určitě neudělalo dobře.

    OdpovědětVymazat