24 ✨🥳

by - úterý, září 14, 2021

Hezký večer Vám všem 💕

Nejdříve Vám chci poděkovat za Vaše hezké komentáře u mého posledního článku. Jsem moc ráda, že tu mám tak skvělou komunitu úžasných lidiček. Jsem v pořádku a doufám, že už se to nebude opakovat. 😊❤️

Každopádně k dnešnímu článku! 14 ❤️ moje oblíbené číslo. Dnes jsem oslavila své 24. narozeniny a není možný, jak rychle ten čas plyne. Ještě nedávno jsem slavila 16... Pamatuju si, jak jsem se "opila" vaječňákem a psala to přítelovi, jak moc jsem se opila a pak jsme spolu šli ven. To jsem s ním oslavila tehdy své první narozeniny. A teď už 8. narozeniny 😀 kdy to tak moc rychle uteklo?? Zastavte ten čas někdo... ⌚

Dnešek jsme si užili spolu a dostala jsem krásné dárečky. 💝 Moc ho miluju! ✨ Jsem vděčná, za každý moment, kdy jsme spolu. 💕


You May Also Like

19 comments

  1. Dodatečně všechno nejlepší :) Krásné dárky

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  2. Miši,
    tak ešte raz všetko najlepšie k narodeninám!!!
    Dostala si krásne darčeky a verím, že si si oslavu užila a tešila sa z darčekov.
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji dodatečně všechno nejlepší! Dostala jsi pěkné dárky i květiny, hlavně, že jste si užili den a máte jeden druhého :)

    OdpovědětVymazat
  4. Opožděně ti přeju všechno nejlepší k narozeninám ♥ Je krásné, že s přítelem slavíte už osmé tvé narozeniny :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárečky😍 a samozřejmě všechno nejlepší k narozeninkám✨🌷

    OdpovědětVymazat
  6. Mimkinka je luxusní, jinak vše hno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  7. Míšo opožděně ti přeji jen to nejkrásnější k narozeninám, ať jsi spokojená a daří se ti! :) Krásné dárečky jsi dostala. :))

    OdpovědětVymazat
  8. Dodatečně krásné narozeniny <3 Moc hezké dárky ti přítel nadělil. Určitě ti udělaly velkou radost :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Opožděně všechno nejlepší! Krásné dárky, miluji květiny :)

    OdpovědětVymazat