SEPTEMBER

by - úterý, září 07, 2021

Krásný den 🤍

Jak se všichni máte? Září je můj měsíc a nezačal zrovna nejlíp, tak doufám, že teď už bude pokračovat jen pěkně. 😁🙏🏻 V září slavím narozeniny a lepší měsíc jsem si vybrat nemohla. Konec léta, Babí léto a začátek podzimu. Tohle období je moje nejoblíbenější. Už se těším na ten podzimní feed, na podzimní fotky, na pravý hygge ☕📖🕯️
Čím jsem starší, tím to mám radši. 

V sobotu se mi stala jedna taková nepříjemná věc, dost nečekaně a nepočítala jsem s tím 😁 přítel mi musel zavolat záchranku až domů a já se tak poprvé v mém životě projela v sanitce a měla jsem poprvé v životě infuzi a jehlu v ruce. 😁 Kdybych se na to alespoň mohla připravit, ale byla to taková rychlost, že jsem vlastně byla ráda a bylo mi to všechno v tu chvíli úplně jedno. Chtěla jsem jen, ať už to skončí a je mi líp. Nebudu vypisovat co přesně se stalo, ale zkráceně jsem měla kolabs.

Teď už jsem doma a v pořádku. Na jednu stranu, alespoň jsem si to vyzkoušela a jednou by to stejně přišlo. Teď už alespoň vím, že se toho nemusím tolik bát třeba pro příště. 😂🥴

A jak to máte vy? Už jste někdy byli v nemocnici a jeli jste v sanitce?

You May Also Like

28 comments

  1. Ahoj,
    dúfam, že už je Ti lepšie a nabudúce už nikdy nebude.
    Ani ja nikdy nezabudnem na moju jazdou sanitkou so synom, ktorý mal len pár mesiacov...
    A dodatočne Ti prajem všetko najlepšie k narodeninám, hlavne veľa zdravia, úspechiv a radosti zo života!!!
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji 💖 není to nic příjemného, s tím musím souhlasit. A děkuji ti za přání k narozeninám, ale budu je mít až za týden 😂😍 jsi moc hodná! ❤️

      Vymazat
  2. ...úspechov...prepáč ten preklep :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně, ať už jsi v pořádku! :) A přeji krásné září, já mám ráda zase říjen :).

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, tak hlavně, že jsi v pořádku :) zpětně všechno nejlepší ❤️ a já teda podzim nemám ráda..jsem milovník 30 stupňu a tady ten konec je pro mě smutný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasný, vše v pořádku už 😊💖
      Narozeniny budu mít až 14. , Ale i tak děkuju. ❤️
      Já poslední roky ty velký pařáky vůbec nedávala, takže je pro mě podzim ideální 😂

      Vymazat
  5. Jeeje, to mě mrzí. :( Ale jsem ráda, že už jsi doma v pořádku a víckrát sanitku potřebovat nebudeš. Je ale skvělý, že ti ji měl kdo zavolat.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A podzim... na ten se taky moooc těším. Horka nemám ráda. :D

      Vymazat
    2. To jo, jsem ráda, že tu byl a pomohl. 😊 Snad to bude krásný podzim aspoň! 😀

      Vymazat
  6. Hlavní je, že jsi v pořádku. Mám se docela fajn, víkend jsem trávila s rodiči v Praze, kam se na konci září chystám znovu, je to trochu můj druhý domov.♥ Za svůj život jsem byla v nemocnici 2x. Před 18 lety a loni na podzim a právě i loni na podzim jsem jela sanitkou ačkoliv si z toho nic nepamatuji jelikož člověk s epilepsií si většinou dané záchvaty a věci s tím nepamatuje. Jsem ráda, že letos takové hezké babí léto.

    Epilepsyylife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super, že sis víkend užila společně s rodiči. 😊❤️
      Jeje, tak sis taky prožila dost, předpokládám.. :/

      Vymazat
  7. Hlavně, že už jsi v pořádku! Já jela sanitkou jednou, když mi bylo asi 10 a vlastně úplnou náhodou :D Sanitka přijela pro souseda, který spadl z kola a byl v bezvědomí. Já jela náhodou kolem s rozseklou bradou na kolečkových bruslích, tak mě přibrali taky :D

    OdpovědětVymazat
  8. Hlavne že už jsi v pořádku ❤️ já jela sanitkou jednou, když jsem na lyzaku v 7.tride spadla z kotvy a zastavila se až o betonový sloup 😅😅 to jsem se přijela i horskou službou 😅

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  9. Ou, tak doufám, že je ti už lépe a už se to nebude opakovat! Sanitkou jsem nikdy nejela a i když to musí být celkem "unikátní" zážitek jak z filmu, je mi jasné, že v ten moment nechceš nic jinýho než aby ti bylo líp a mohla být kdekoli jinde... Jo a jehlu v ruce jsem kdysi měla, to jsem strávila v nemocnici možná jednu noc, kdy si všichni mysleli, že mám zlomenou ruku, ale nakonec jsem neměla :D Už si to moc nepamatuju, byla jsem ještě dost malá, mám jen takový jeden záblesk jak ležím v té nemocniční posteli a v ruce mám nějakou tu hadičku, ale detaily vím spíš přes mamku, než že bych si to pamatovala.

    Lucy Villain
    kulturnicek.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je mi lépe, moc děkuji za optání a za hezký komentář. ♥

      Vymazat
  10. Míšo, doufám, že už jsi v pořádku.. Mně se tohle zatím vyhýbá.. A doufám, že se mi to bude vyhýbat stále.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Šárko, ano už jsem. ♥ :)
      Tak klepu klepu, aby se ti to vyhýbalo stále!! :)

      Vymazat
  11. Já mám ráda takový ten hezký podzim, kdy svítí sluníčko a není takové to depresivní počasí. Jinak mám raději jaro a léto. :)
    Hlavně, že už jsi v pořádku, snad už se to nikdy nebude opakovat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky! Doufám, že nebude nějak extra upršený.. :)
      a děkuju! ♥

      Vymazat
  12. Tak to mě moc mrzí co se ti stalo Míšo. :( Doufám, že už jsi v pořádku a posílám hodně síly! Odpočívej! :))

    OdpovědětVymazat
  13. Jejda mane, hlavně, že už jsi OK. Mně volali sanitku 2x. Jednou do školy a pak jednou o půlnoci na tábor.. :D

    OdpovědětVymazat